waarom zou ik niet leven?quote:
Er is de laatste tijd zo weinig commotie rondom jou, zo erg zelfs dat het opvielquote:
Yo , hier viel to ook op ^^quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:41 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd zo weinig commotie rondom jou, zo erg zelfs dat het opviel.
oh bang dat je geen aandacht meer krijgt zieltje??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Kun je niet gewoon weg blijven TS?![]()
Die ene heeft een beebiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef poepeneesje het volgende:
Reltopic op komst.
Ik begin alvast even. Zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Je moet van die dieren afblijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef Frederiqueske het volgende:
koala's zijn ,lieffffffffffffen ik heb ze lekker vaak vast gehad
![]()
wombatjes ook hehe, keilief
Nietquote:
echt wel, ze vinden het keileuk een wombatje volgde mij zelfs iedere keer zodat ie op mijn schoot kon liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Je moet van die dieren afblijven, ze vinden het helemaal niet fijn dat jij aan ze zit, aanrander
.
Dat wijf dat door die aap is mishandeld dacht ook dat ze vriendjes met m was...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
echt wel, ze vinden het keileuk een wombatje volgde mij zelfs iedere keer zodat ie op mijn schoot kon liggenen een koala wilde niet van mijn nek af en bleef zich tegen mij aandrukken,,,, echt super beestjes
![]()
ja die domme bejaarde zat hem te provoceren maar als je gewoon normaal en lief doet, is er niks aan de hand, als ik die wombat of koala ga slaan ofzo gaan ze me ook bijten hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat wijf dat door die aap is mishandeld dacht ook dat ze vriendjes met m was...
Dat mens was niet aan t provoceren, maar dacht dat ze aardig tegen m deed door m in zn ogen te kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja die domme bejaarde zat hem te provoceren maar als je gewoon normaal en lief doet, is er niks aan de hand, als ik die wombat of koala ga slaan ofzo gaan ze me ook bijten hoor.
maar ik ben lief voor diertjes![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat mens was niet aan t provoceren, maar dacht dat ze aardig tegen m deed door m in zn ogen te kijken.
Wie zegt dat jij niet iets soortgelijks doet bij die koala-beesten?
lol deed niet provoceren, ze was vollop gekke bekken naar hem aan het trekken en maakte dat beest helemaal gek zo......... niet provoceren en dan een aap recht in de ogen kijken whahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat mens was niet aan t provoceren, maar dacht dat ze aardig tegen m deed door m in zn ogen te kijken.
Wie zegt dat jij niet iets soortgelijks doet bij die koala-beesten?
Ja. Whahahaha.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol deed niet provoceren, ze was vollop gekke bekken naar hem aan het trekken en maakte dat beest helemaal gek zo......... niet provoceren en dan een aap recht in de ogen kijken whahahaja hoe dom kan je zijn dan whahaha dat doen ze als ze de ander willen intimideren en dan gaat dat wijf dat doen en denkt ze dat ze lief doet tegen dat dier whahaha, ze was dom bezig
klaar.
Dat jij op je 10e al anaal genomen werd, betekent niet dat iedereen dat een goed idee vindt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Frederiqueske het volgende:
maar het ging om de stomme regeltjes van de amrikanen hier eej haha![]()
gaan ze niet te ver op die school???????????? slaat toch nergens op?
Over niveau gesprokenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat jij op je 10e al anaal genomen werd, betekent niet dat iedereen dat een goed idee vindt.
Ach die Amerikanen slaan af en toe (lees meestal) een beetje door. Only in America, the land of the free...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Frederiqueske het volgende:
maar het ging om de stomme regeltjes van de amrikanen hier eej haha![]()
gaan ze niet te ver op die school???????????? slaat toch nergens op?
Ach, ben net een paar dagen terug uit de VS en gelukkig zijn de meeste Amerikanen heel vriendelijk en normaal. Het is logisch dat in een groot land met zoveel inwoners er meer 'gekke' dingen gebeuren. In verhouding zal het niet veel anders zijn dan NL, maar ja, wat stellen wij voor in de wereld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ach die Amerikanen slaan af en toe (lees meestal) een beetje door. Only in America, the land of the free...
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:54 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh bang dat je geen aandacht meer krijgt zieltje??
kijk, sukkeltjes zoals hij zijn de reden dat ik niet vaak meer op fok te vinden ben,,,, aan zulke figuren heb je niks en de meeste zijn hier zo kinderlijk als hem dus dan heb je het al gauw gezien hier,,, zij kunnen geen fatsoenlijk berichtje sturen waar je iets mee kan doen, tja kan je ze niet kwalijk nemen eigenlijk, fok is het enige vertier in hun leven....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat jij op je 10e al anaal genomen werd, betekent niet dat iedereen dat een goed idee vindt.
Ik begon niet over niveau, om daarna een post te plaatsen van hoogstaand niveauquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam: poepeneesje.![]()
Wat verwacht je van een topic in ONZquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
kijk, sukkeltjes zoals hij zijn de reden dat ik niet vaak meer op fok te vinden ben,,,, aan zulke figuren heb je niks en de meeste zijn hier zo kinderlijk als hem dus dan heb je het al gauw gezien hier,,, zij kunnen geen fatsoenlijk berichtje sturen waar je iets mee kan doen, tja kan je ze niet kwalijk nemen eigenlijk, fok is het enige vertier in hun leven....
maar goed,, ja meeste amerikanen zijn gestoord
ja maar maakt niet uit waar je kijkt,,, in ELK gedeelte van fok zitten van zulke losers.........echt ga maar kijken overal zitten van die verziekers...........quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:46 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een topic in ONZ.
En ONZ is de verzamelplaats.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar maakt niet uit waar je kijkt,,, in ELK gedeelte van fok zitten van zulke losers.........echt ga maar kijken overal zitten van die verziekers...........![]()
i rest my case......quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:51 schreef WurM het volgende:
[..]
En ONZ is de verzamelplaats.
Dus wat doe je hier eigenlijk, behalve koala's verkrachten?
Ach gewoon keihard negeren, maar jij hapt telkensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar maakt niet uit waar je kijkt,,, in ELK gedeelte van fok zitten van zulke losers.........echt ga maar kijken overal zitten van die verziekers...........![]()
En denk dat waar het een beetje serieus en volwassen is niemand zit te wachten op een 14-jarige wijsneus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
meer dan op die figuren die alleen berichten sturen om alles te verziekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En denk dat waar het een beetje serieus en volwassen is niemand zit te wachten op een 14-jarige wijsneus.![]()
De onderste baby heeft een moeder op de fotoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef poepeneesje het volgende:
Reltopic op komst.
Ik begin alvast even. Zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Je post inderdaad in ELK gedeelte van fok. Kun je niet gewoon in ONZ blijven zodat ze geen last van je domme posts hebben op de andere subfora?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat doe jij nog op fok dan???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je post inderdaad in ELK gedeelte van fok. Kun je niet gewoon in ONZ blijven zodat ze geen last van je domme posts hebben op de andere subfora?
*insert Jody Bernal quote here*quote:
Hee TS, volgende week zaterdag heb ik helaas al iets te doen, maar ben je de zaterdag daarna vrij?quote:
nope dan ben ik 5 weken op vakantiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Hee TS, volgende week zaterdag heb ik helaas al iets te doen, maar ben je de zaterdag daarna vrij?
ga..........eens........ niet zo brutaal/dom zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat doe jij nog op fok dan???
ga.....stoeprandje...... spelen ofzo met je hoofd![]()
losertje
![]()
Owquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:47 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nope dan ben ik 5 weken op vakantie![]()
![]()
die heeft ook geen tijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ow
Nouja...
Die vriendin van je, Iris. Hoe zit het daar mee?
nou wil liever niks aanrakenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
je mag niet meer dan me voeten masseren Frederiquekske
Ontopic? Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef Frederiqueske het volgende:
gek he die amerikanen met hun regeltjes..
voor sommige sukkeltjes is het echt moeilijk om ontopic te blijven eej oh oh oh oh heb je niks aan zulke rare figuren
usa EN ajax, kan gewoon niet fouter manquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:03 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op USA is de baas, ga koala's knuffelen ofzo
Voor iemand die geen breezer mag heeft ze wel fucking veel verstand van dingen waar 14-jarigen geen verstand van horen te hebben...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
Ik ga niet in discussie met iemand die nog geen breezer mag.
Het was niet bedoelt als compliment. Eerder als verkapte hee-is-dat-niet-misschien-heel-toevallig-een-kloon?-post.quote:
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef WurM het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Goed topic wel
Zullen wij het topic maar even opfleuren dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Het wordt er niet echt beter op trouwens...
Ik heb al een poging gedaan...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef -Flappy- het volgende:
[..]
Zullen wij het topic maar even opfleuren dan?![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |