stuur dan ook geen fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef ChillyWilly het volgende:
Het ene moment heb je de leukste gesprekken. Het volgende moment is het sorry maar het is beter dat we elkaar niet meer spreken...![]()
![]()
![]()
quote:
don;t get your hopes up, shortyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Maarja, het is maar waar je grenzen als partner liggen. Ik zou hetzelf helemaal niet erg vinden als ik een vriendin zou hebben die eens thuis afgezet zou worden door een collega of zo. Ik denk wel dat ik zelf ook pislink zou worden als m'n vriendin bijvoorbeeld elke avond urenlang met dezelfde gozer op MSN zit te cammen en zo.
Que?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
don;t get your hopes up, shorty
you're being played like a 5 cent piano
Eens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef TJDoornbos het volgende:
dat soort meiden moeten eens wat vaker van zich afbijten
Of in TS zijn pieleman bijten, dan blijft 'ie tenminste eens met z'n digitale vingers van andermans vriendin af.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef TJDoornbos het volgende:
dat soort meiden moeten eens wat vaker van zich afbijten
dat vrowuen dat wel vaker doen vd aandacht, hoor je opeens 1 week later na alle aandacht ja we zijn gezellig weggeweest en nu is alles weer koek en eiquote:
Ach, ik vond het wel grappig. Ik ken het meisje in kwestie nog maar net en 't is nou niet bepaald een type waar ik gheyl van word.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vrowuen dat wel vaker doen vd aandacht, hoor je opeens 1 week later na alle aandacht ja we zijn gezellig weggeweest en nu is alles weer koek en ei
gewoon keihard neuken en vd rest geen tijd in steken![]()
er geil van worden en keihard neuken zijn twee heel verschillende dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel grappig. Ik ken het meisje in kwestie nog maar net en 't is nou niet bepaald een type waar ik gheyl van word.
ja, business is businessquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
er geil van worden en keihard neuken zijn twee heel verschillende dingen
Maar ik neuk niet met iets waar ik niet gheyl van word.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
er geil van worden en keihard neuken zijn twee heel verschillende dingen
Goede tipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vrowuen dat wel vaker doen vd aandacht, hoor je opeens 1 week later na alle aandacht ja we zijn gezellig weggeweest en nu is alles weer koek en ei
gewoon keihard neuken en vd rest geen tijd in steken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |