quote:op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef bonjovi het volgende:
[..]
was het maar waar dan was het neukfest daar![]()
quote:op zaterdag 23 juni 2007 14:48 schreef -peach het volgende:
bij mij in de klas zit een meisje van een jaar of 27 met veel duidelijk zichtbaar okselhaar.
het ergste is, ze stopt dr vingers onder dr oksel en gaat er dan aan ruiken![]()
![]()
![]()
eigenlijk wilde je naar haar pre-puberale tietjes kijken, maar kwam haar oksel in zichtquote:op zaterdag 23 juni 2007 13:18 schreef bonjovi het volgende:
omg mu ben ik opeens een pedo
ik was vrolijk aan het zwemmen met een vriend en dan komen die school kinderen en die wezen naar boven vlak voor me dus ik zag dat. en daarna zag ik iemand raar dansen en toen zag ik dat ook.
quote:op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eigenlijk wilde je naar haar pre-puberale tietjes kijken, maar kwam haar oksel in zicht
die laatste smiley.quote:
borstvergroting hoeft voor mij niet maar ff haar okselhaar bijhouden kan wel.quote:op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef paradoxical het volgende:
mag ik even klagen over het feit dat mensen echt oer, oer en oerdom zijn? draait echt alles tegenwoordig om oppervlakkigheid?
nee meisjes van 12 die hun haren gaan scheren, dat is gezond? en dan neem ze als ze 18 zijn borstvergroting. ga je schamen.
kom op, man... 12 is basisschoolleeftijd.quote:op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef bonjovi het volgende:
[..]
borstvergroting hoeft voor mij niet maar ff haar okselhaar bijhouden kan wel.
domme doos ik zeg toch geen borsthaar ofzoquote:op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef isolde2 het volgende:
verrassend he! dat wij vrouwen ook nog haar hebben...... ja wij zijn ook mensen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |