Ja, dan is het helemaal triest van die Liekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat die deal komt te vervallen met het mogen shoppen in de PC.
Jij wordt het enige jurylid! Vind je dat humor genoeg???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet verbeteren, uitwerken. Factor humor laten meewegen bij beoordeling. Je kunt het, jij als enige.![]()
ja, VWO en 1e jaars communicatie, tuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je altijd van mensen die zelf geen enkele opleiding hebben genoten...
Nee, Ik zeg het maar 1 keer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef riri het volgende:
[..]
ben je natasia met je schat dit en schat dat?![]()
Als iemand een VMBO opleiding heeft, wil het niet zeggen dat hij dommer of minder intelligent is dan iemand met een universitaire opleiding. Er zijn zat mensen, die op het moment dat ze naar het voortgezet gaan, absoluut geen zin hebben in leren en dus steeds iets lager zakken, maar dat wil dus niets zeggen over hun intelligentie. Oke op dat moment is het niet zo slim, maar daar kom je dan later achter. Ik was ook lang leve de lol in me pubertijd en heb daarna pas beseft shit jammer dat ik het zo heb gedaan en ben gaan leren in de avonduren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is nog niet eens zo ver gekomen, vind het alleen erg bekrompen overkomen, heb vrienden met een VMBO achtergrond maar ook universitair, juist leuk zo'n mix
Communicatie, dat is toch alleen voor meisjes die verder niks kunnen???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, VWO en 1e jaars communicatie, tuurlijk
ben gewoon zo opgevoed dat je niet op iemand mag neerkijken op basis van achtergrond/scholing en ben blij dat ik niet zoals lieke ben
Natas achter Dennis en Jaap en Coraquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:14 schreef demins het volgende:
Wie staat er achter wie bij het shopverhaal? De stelletjes neem ik aan... en verder?
belofte staat dat lieke 2000 euro krijgt van Dennis als hij wint...waar hij het vandaan haalt zal Lieke een zorg wezen...belofte is beloftequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:13 schreef CoT het volgende:
[..]
Ja, dan is het helemaal triest van die Liek
Lieke, go home
begrijp ik, maar zoals lieke gisteren bezig was...dat was strategisch niet sterk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mensen die goed proberen te zijn in manipuleren, dat is het spel, weet je wel!!!!!
Het is een SPEL waarin het draait om wie is het best in manipuleren zodat die alleen overblijft in de villa.
En Jaap heeft het over een operatie voor zichzelf?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef petraa het volgende:
Natas zegt met een vaag gebaar dat ze misschien wel eerder weggaat.
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp ik, maar zoals lieke gisteren bezig was...dat was strategisch niet sterk.
ze heeft het nu volgens mij sowieso verziekt bij dennis
Nodig vakmensen uit, bij voorbeeld Koot en Bie, die hebben tegenwoordig wel wat tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Jij wordt het enige jurylid! Vind je dat humor genoeg???
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En Jaap heeft het over een operatie voor zichzelf?
dream on, beste demins, en wat doe jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Communicatie, dat is toch alleen voor meisjes die verder niks kunnen???
Je moet gewoon inzien dat je door je doorgeslagen adoratie voor Amanda nooit meer serieus zal worden genomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dream on, beste demins, en wat doe jij?
Ging het over een maagband oid voor Jaap?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:21 schreef petraa het volgende:
Laten ze aub kappen met dat MOOIIIIIIIIIII
Volgens mij wel, maar pas als hij de Kooi uit is. Hij mag geen 2 weken op bed liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging het over een maagband oid voor Jaap?
Ik ook, maar ik kan me zelf gewoon storen aan de domheid van anderen, kan ik erg slecht tegen... Ik kan ook niet zonder gesprekken op niveau en discussies, ik vind gesprekken met sommige mensen al veel te snel inhoudsloosquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is nog niet eens zo ver gekomen, vind het alleen erg bekrompen overkomen, heb vrienden met een VMBO achtergrond maar ook universitair, juist leuk zo'n mix
Ja en buikcorrectie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging het over een maagband oid voor Jaap?
tja, ik ben geen meeloper, ben het ook nooit geweest, dus dat interesseert me niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon inzien dat je door je doorgeslagen adoratie voor Amanda nooit meer serieus zal worden genomen.![]()
Hey hey, rustig aan nu hé, tis hier geen marokko!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Communicatie, dat is toch alleen voor meisjes die verder niks kunnen???
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Dennis staat dus in de regen zijn promo op te nemen, ach gossie, gaat zijn haar plat zitten.![]()
Ik denk dat je je daarin vergist, Amanda is nogal agressief en krijgt redelijk vaak een waas voor haar ogen, ik denk dat dat haar exit wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, ik ben geen meeloper, ben het ook nooit geweest, dus dat interesseert me niet.
over amanda gesproken, nogmaals iedereen onderschat haar, maar zij komt echt ver in het spel.
heb zelfs zo'n idee dat zieke lieke het niet zo lang gaat volhouden als amanda
Let ook op de PIquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dream on, beste demins, en wat doe jij?
Yep, het gooien met borden gister was daar al een voorbeeld van.. Tot nu toe is er vrij weinig echt gericht op Amanda gedaan.. Ik weet van de laatste tijd de boter in haar haar en het afpakken van de spullen uit de kapsalon.. Toen ging ze ook helemaal loco!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist, Amanda is nogal agressief en krijgt redelijk vaak een waas voor haar ogen, ik denk dat dat haar exit wordt.
Ben jij geen meisje???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey hey, rustig aan nu hé, tis hier geen marokko!
(2de jaar Toegepaste Communicatiewetenschappen)
Stijn doet toch ook zoiets. Nou ja, ik bedoel maar..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey hey, rustig aan nu hé, tis hier geen marokko!
(2de jaar Toegepaste Communicatiewetenschappen)
Mijn voorspelling dat Dennis nog dit weekend zijn 24 uur aanvraagt blijft onverkort geldig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef riri het volgende:
Dennis loopt als een kip zonder kop door het huis....gaat ie een boterham maken loopt ie tig keer hetzelfde pad om iets te pakken...smetvrees heeft ie ook al
Wel zoiets, maar lijkt me al wel een stapje verder. Hij is assistent hoogleraaar .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Stijn doet toch ook zoiets. Nou ja, ik bedoel maar..![]()
Wat ik sowieso niet snap is dat hij bijvoorbeeld glazen en bordjes niet kon vinden.. Hij zegt dat hij zijn huiswerk heeft gedaan, hoezo weet hij dat niet eens dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef riri het volgende:
Dennis loopt als een kip zonder kop door het huis....gaat ie een boterham maken loopt ie tig keer hetzelfde pad om iets te pakken...smetvrees heeft ie ook al
Inderdaag, geweldig filmpje !! Had iemand hem al gedownload, want hij isquote:
Je moet ze wel tellen, he!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef riri het volgende:
en......de zoveelste yakult die hij achterover slaat
Heeft best wat leuke stukken geschreven aan de titels te zienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel zoiets, maar lijkt me al wel een stapje verder. Hij is assistent hoogleraaar .....
Zie http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
Dit weekend lijkt me iets te vroeg, maar een lang leven in de Kooi zie ik ook niet. Vanavond een fesstje in Rotterdam, morgen het poker en dinsdag de groepies is net te veel afleiding om nu al te vertrekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn voorspelling dat Dennis nog dit weekend zijn 24 uur aanvraagt blijft onverkort geldig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |