Ja en buikcorrectie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging het over een maagband oid voor Jaap?
tja, ik ben geen meeloper, ben het ook nooit geweest, dus dat interesseert me niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon inzien dat je door je doorgeslagen adoratie voor Amanda nooit meer serieus zal worden genomen.![]()
Hey hey, rustig aan nu hé, tis hier geen marokko!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Communicatie, dat is toch alleen voor meisjes die verder niks kunnen???
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Dennis staat dus in de regen zijn promo op te nemen, ach gossie, gaat zijn haar plat zitten.![]()
Ik denk dat je je daarin vergist, Amanda is nogal agressief en krijgt redelijk vaak een waas voor haar ogen, ik denk dat dat haar exit wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, ik ben geen meeloper, ben het ook nooit geweest, dus dat interesseert me niet.
over amanda gesproken, nogmaals iedereen onderschat haar, maar zij komt echt ver in het spel.
heb zelfs zo'n idee dat zieke lieke het niet zo lang gaat volhouden als amanda
Let ook op de PIquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dream on, beste demins, en wat doe jij?
Yep, het gooien met borden gister was daar al een voorbeeld van.. Tot nu toe is er vrij weinig echt gericht op Amanda gedaan.. Ik weet van de laatste tijd de boter in haar haar en het afpakken van de spullen uit de kapsalon.. Toen ging ze ook helemaal loco!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist, Amanda is nogal agressief en krijgt redelijk vaak een waas voor haar ogen, ik denk dat dat haar exit wordt.
Ben jij geen meisje???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey hey, rustig aan nu hé, tis hier geen marokko!
(2de jaar Toegepaste Communicatiewetenschappen)
Stijn doet toch ook zoiets. Nou ja, ik bedoel maar..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey hey, rustig aan nu hé, tis hier geen marokko!
(2de jaar Toegepaste Communicatiewetenschappen)
Mijn voorspelling dat Dennis nog dit weekend zijn 24 uur aanvraagt blijft onverkort geldig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef riri het volgende:
Dennis loopt als een kip zonder kop door het huis....gaat ie een boterham maken loopt ie tig keer hetzelfde pad om iets te pakken...smetvrees heeft ie ook al
Wel zoiets, maar lijkt me al wel een stapje verder. Hij is assistent hoogleraaar .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Stijn doet toch ook zoiets. Nou ja, ik bedoel maar..![]()
Wat ik sowieso niet snap is dat hij bijvoorbeeld glazen en bordjes niet kon vinden.. Hij zegt dat hij zijn huiswerk heeft gedaan, hoezo weet hij dat niet eens dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:36 schreef riri het volgende:
Dennis loopt als een kip zonder kop door het huis....gaat ie een boterham maken loopt ie tig keer hetzelfde pad om iets te pakken...smetvrees heeft ie ook al
Inderdaag, geweldig filmpje !! Had iemand hem al gedownload, want hij isquote:
Je moet ze wel tellen, he!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef riri het volgende:
en......de zoveelste yakult die hij achterover slaat
Heeft best wat leuke stukken geschreven aan de titels te zienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel zoiets, maar lijkt me al wel een stapje verder. Hij is assistent hoogleraaar .....
Zie http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
Dit weekend lijkt me iets te vroeg, maar een lang leven in de Kooi zie ik ook niet. Vanavond een fesstje in Rotterdam, morgen het poker en dinsdag de groepies is net te veel afleiding om nu al te vertrekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn voorspelling dat Dennis nog dit weekend zijn 24 uur aanvraagt blijft onverkort geldig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |