abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 22:57:50 #151
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50839881
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

...of doorverhuizen naar de VS. Ik heb er geen cijfers van, maar alle mensen die na de master verder studeren of meedoen in het onderzoek zitten in een wereldmarkt. Er komen dus ook mensen net zo hard weer hierheen. Een goede zaak, want het heeft toegevoegde waarde en het houdt je scherp.
[..]

Wil je dat ik het hier ga opnoemen? Ok.
- Veel betere spreiding in wijken en steden
- Geleidelijk opheffen bijzonder onderwijs
- Nederlandse imamopleiding, waarbij schepr toezicht wordt gehouden op de moderne aspecten ervan, zodat er geen imams meer geimporteerd worden
- Echt racisme niet toestaan, maar ook niet toestaan dat mensen in een discriminatie-slachtofferrol kruipen
- Niet toegeven aan religieuze fundamentalisten, van welke stroming dan ook
- Niet bang zijn
- Pragmatisch bekijken welke oplossingen werken en welke niet

....zoiets?
Spreiding? Nee dank je, dan hebben we dat boerse overal.
Imamopleiding? Wie betaalt dat? Ik niet, ik sponsor ook geen hulpsinterklaasopleiding.
Veel blablabla. Maak niet bang zijn eens concreet.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50839913
Ben jij ook milder geworden Aaah?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 23:03:13 #153
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50840088
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Ben jij ook milder geworden Aaah?
-mod edit- denk aan je manieren

[ Bericht 8% gewijzigd door sigme op 26-06-2007 08:15:55 ]
  maandag 25 juni 2007 @ 23:06:16 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50840213
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Spreiding? Nee dank je, dan hebben we dat boerse overal.
Dat "dat boerse", dat machogedrag niet genetisch is maar cultureel lijkt me duidelijk, toch?
Iemand die de hele dag met Nederlanders omgaat, een kind dat alleen Nederlandse vriendjes heeft, die zal niet gauw versterkt worden in ouderwetse macho-opvattingen. Allochtonen in kleine, witte gemeenschappen doen het vaak beter dan allochtonen die in groepen blijven hangen.
quote:
Imamopleiding? Wie betaalt dat? Ik niet, ik sponsor ook geen hulpsinterklaasopleiding.
We hebben ook opleidingen tot voorganger, gewoon aan de faculteit economie dus. En imams gaan ze nodig hebben - dan liever Nederlandse imams met een universitaire opleiding dan een of andere Saoudi.
quote:
Veel blablabla. Maak niet bang zijn eens concreet.
Met "niet bang zijn" bedoel ik niet bij voorbaat al varkentjes uit een optocht gaan weren of de holocaust of homoseksualiteit niet durven bespreken - maar ook, niet wetsvoorstellen gaan indienen die speciaal betrekking hebben op moslims.
  maandag 25 juni 2007 @ 23:07:30 #155
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50840257
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus je hebt verder niks, behalve de peilingen. Die hoeven niet helemaal accuraat te zijn, maar geven wel een indicatie.
De uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen, daar vind ik namelijk niets milds aan. De peilingen haalde jij erbij.
Of is uit die tendens, dat de PVV daalt in de peilingen weer terug naar het niveau van de verkiezingsuitslag voor jou reden om aan te nemen, conform de uitslag van dit onderzoek, dat Nederlanders milder worden ten aanzien van allochtonen?
Voor zo'n korte periode deze tendens menen te meten vind ik vergaand.
Temeer de peilingen die jij dus aanhaalde laten zien, dat de PVV nog boven de huidige Kamerzetels scoren
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_50840277
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

-mod edit-
Ze hebben vaak wel leuke zusjes Wat dan ook meteen het enige voordeel is van de multicultulere samenleving

[ Bericht 11% gewijzigd door sigme op 26-06-2007 08:16:20 ]
  maandag 25 juni 2007 @ 23:10:57 #157
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50840393
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Er zijn ook problemen waar Chinezen tegenaan lopen, al is het op kleinere schaal. In Groningen bijvoorbeeld schijnt het als Chinese student lastig te zijn een kamer te vinden.
Ik heb het vermoeden, dat de cijfers uit het onderzoek, gesteld dat het exclusief Chinezen zou betreffen, anders zouden zijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 23:11:38 #158
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50840420
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Floripas het volgende:

We hebben ook opleidingen tot voorganger, gewoon aan de faculteit economie dus.
Economie?
quote:
En imams gaan ze nodig hebben - dan liever Nederlandse imams met een universitaire opleiding dan een of andere Saoudi.
Dat vind ik pas racistisch. Wat een hypocriete gedachte. Nederlanders weten niets van de islam, waarom zou een nederlandse imam dan een betere imam zijn?
  maandag 25 juni 2007 @ 23:15:22 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50840596
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Economie?
[..]
Dat zei ik echt
Te hard gewerkt vanochtend.
Theologie, bedoelde ik natuurlijk.
quote:
Dat vind ik pas racistisch. Wat een hypocriete gedachte. Nederlanders weten niets van de islam, waarom zou een nederlandse imam dan een betere imam zijn?
Omdat ze de Nederlandse samenleving beter kennen. Religieuze leiders hebben invloed op een massa mensen, en die moeten dus kunnen aanvoelen wat er speelt.
pi_50873991
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lul niet zo slap:
[..]
99 van de 100 AH's zijn geen zondagswinkels . Je lult een eind heen vanwege een paar uitzonderingen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')