Spreiding? Nee dank je, dan hebben we dat boerse overal.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
...of doorverhuizen naar de VS. Ik heb er geen cijfers van, maar alle mensen die na de master verder studeren of meedoen in het onderzoek zitten in een wereldmarkt. Er komen dus ook mensen net zo hard weer hierheen. Een goede zaak, want het heeft toegevoegde waarde en het houdt je scherp.
[..]
Wil je dat ik het hier ga opnoemen? Ok.
- Veel betere spreiding in wijken en steden
- Geleidelijk opheffen bijzonder onderwijs
- Nederlandse imamopleiding, waarbij schepr toezicht wordt gehouden op de moderne aspecten ervan, zodat er geen imams meer geimporteerd worden
- Echt racisme niet toestaan, maar ook niet toestaan dat mensen in een discriminatie-slachtofferrol kruipen
- Niet toegeven aan religieuze fundamentalisten, van welke stroming dan ook
- Niet bang zijn
- Pragmatisch bekijken welke oplossingen werken en welke niet
....zoiets?
-mod edit- denk aan je manierenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Ben jij ook milder geworden Aaah?
Dat "dat boerse", dat machogedrag niet genetisch is maar cultureel lijkt me duidelijk, toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Spreiding? Nee dank je, dan hebben we dat boerse overal.
We hebben ook opleidingen tot voorganger, gewoon aan de faculteit economie dus. En imams gaan ze nodig hebben - dan liever Nederlandse imams met een universitaire opleiding dan een of andere Saoudi.quote:Imamopleiding? Wie betaalt dat? Ik niet, ik sponsor ook geen hulpsinterklaasopleiding.
Met "niet bang zijn" bedoel ik niet bij voorbaat al varkentjes uit een optocht gaan weren of de holocaust of homoseksualiteit niet durven bespreken - maar ook, niet wetsvoorstellen gaan indienen die speciaal betrekking hebben op moslims.quote:Veel blablabla. Maak niet bang zijn eens concreet.
De uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen, daar vind ik namelijk niets milds aan. De peilingen haalde jij erbij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus je hebt verder niks, behalve de peilingen. Die hoeven niet helemaal accuraat te zijn, maar geven wel een indicatie.
Ze hebben vaak wel leuke zusjesquote:
Ik heb het vermoeden, dat de cijfers uit het onderzoek, gesteld dat het exclusief Chinezen zou betreffen, anders zouden zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn ook problemen waar Chinezen tegenaan lopen, al is het op kleinere schaal. In Groningen bijvoorbeeld schijnt het als Chinese student lastig te zijn een kamer te vinden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Floripas het volgende:
We hebben ook opleidingen tot voorganger, gewoon aan de faculteit economie dus.
Dat vind ik pas racistisch. Wat een hypocriete gedachte. Nederlanders weten niets van de islam, waarom zou een nederlandse imam dan een betere imam zijn?quote:En imams gaan ze nodig hebben - dan liever Nederlandse imams met een universitaire opleiding dan een of andere Saoudi.
Dat zei ik echtquote:
Omdat ze de Nederlandse samenleving beter kennen. Religieuze leiders hebben invloed op een massa mensen, en die moeten dus kunnen aanvoelen wat er speelt.quote:Dat vind ik pas racistisch. Wat een hypocriete gedachte. Nederlanders weten niets van de islam, waarom zou een nederlandse imam dan een betere imam zijn?
99 van de 100 AH's zijn geen zondagswinkelsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |