Zeg je nu omdat Wilders 9 zetels heeft behaald we eigenlijk geen shoarma zouden mogen eten?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:
Geert Wilders heeft bij de Tweede Kamerverkiezingen een half jaar geleden 9 zetels behaald, maar er is he-le-maal niets aan de hand, want we kunnen in Nederland een broodje shoarma eten.
Lul toch niet man. Wie heeft het over shoarma en Wilders?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:
Geert Wilders heeft bij de Tweede Kamerverkiezingen een half jaar geleden 9 zetels behaald, maar er is he-le-maal niets aan de hand, want we kunnen in Nederland een broodje shoarma eten.
Niet zo'n kort lontje...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Wie heeft het over shoarma en Wilders?
Eerst wordt er beweerd dat er geen enkele verrijking in Nederland is en om voorbeelden gevraagd en vervolgens krijg je dit soort slappe reacties.
Geert Wilders heeft 9 zetels gehaald vanwege zijn totale programma, toch niet alleen vanwege zijn visie op integratie/immigratie/allochtonen? Het is toch geen one-issue partij?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:
Oh dus Argentijnen of Japanners zijn geen buitenlandersquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Argentijnse en Japanse restaurants in Nederland. Toch zijn er geen enorme groepen Argentijnen en Japanners in NL.
Heb trouwens ook amper Marokkaanse restaurants gezien in NL...
Oftewel: wat een dom kutargument.
[..]
Jazeker heeft dat er mee te maken. Kijk maar eens naar de avondwinkels 9 van de 10 hebben een allochtone uitbater.quote:Wat? Alsof dat ook maar iets met allochtonen te maken heeft!
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zeg je nu omdat Wilders 9 zetels heeft behaald we eigenlijk geen shoarma zouden mogen eten?
Hoezo als? Die negen zetels in de Tweede Kamer zijn een feit.quote:Wat zou er eigenlijk aan de hand moeten zijn als Wilders 9 zetels haalt?
Ja maar Flori heeft er een carriere van gemaakt heel stellig dingen te beweren die ze gewoon simpelweg helemaal niet weet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef Napalm het volgende:
1,1% in de plus sinds de verkiezingen
http://www.politiekebarometer.nl/
Ben je uitgeraasd?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar Flori heeft er een carriere van gemaakt heel stellig dingen te beweren die ze gewoon simpelweg helemaal niet weet.
Doet me aan die Generaal denken uit die stripjes in de Eppo vroeger (en dan niet DE Generaal maar die strip met die Amerikaanse legerboys met die dikke sergeant) die deed ook altijd net alsof hij alles wist terwijl iedereen wist dat hij zogezegd 'full of shit' was.
Flippie Flink?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Doet me aan die Generaal denken uit die stripjes in de Eppo vroeger (en dan niet DE Generaal maar die strip met die Amerikaanse legerboys met die dikke sergeant) die deed ook altijd net alsof hij alles wist terwijl iedereen wist dat hij zogezegd 'full of shit' was.
Nieuwtje voor je: veel Argentijnse restaurants worden niet door Argentijnen gerund hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dus Argentijnen of Japanners zijn geen buitenlanders?
Ja de laatste 10 jaar ja. Dat jij daarvoor je hok niet uitkwam daar kan ik niets aan doen. Enne... nog een nieuwtje voor je wat ik hiervoor ook al zei maar wat je straal negeert omdat het je niet uitkomt: hier zijn gewoon de Albert Heijn, de Intertoys, de kledingwinkel etc gewoon open op zondag hoor. En de Appie ook tot 22:00. Niets 'allochtone uitbaters'.quote:Jazeker heeft dat er mee te maken. Kijk maar eens naar de avondwinkels 9 van de 10 hebben een allochtone uitbater.
Laatste peiling: 10 zetels oftewel 1 winst tenopzichte van nu.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben je uitgeraasd?
14
13
13
11
11
10
http://www.politiekebarometer.nl/archief_polibar.cfm
Niet noodzakelijk maar vaak wel hoor. Al was het maar omdat iets authentieks beter verkoopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nieuwtje voor je: veel Argentijnse restaurants worden niet door Argentijnen gerund hoor.
Het gaat erom dat er geen hordes immigranten uit bepaalde landen nodig zijn om een restaurantcultuur te hebben hoor.
[..]
Wel veel allochtone werknemers gok ik zo.quote:Ja de laatste 10 jaar ja. Dat jij daarvoor je hok niet uitkwam daar kan ik niets aan doen. Enne... nog een nieuwtje voor je wat ik hiervoor ook al zei maar wat je straal negeert omdat het je niet uitkomt: hier zijn gewoon de Albert Heijn, de Intertoys, de kledingwinkel etc gewoon open op zondag hoor. En de Appie ook tot 22:00. Niets 'allochtone uitbaters'.
Juist die ja! Ik kon niet op de naam komenquote:
Winst van niks voor een oppositiepartij in het huidige politieke klimaat en met zoveel aandacht.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laatste peiling: 10 zetels oftewel 1 winst tenopzichte van nu.
Dumb ass biatch.
Probeer je nu echt krampachtig je debiele stelling te redden dat het aan allochtonen te danken is dat er winkels op zondag open zijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel veel allochtone werknemers gok ik zo.
Ach, Groen Links zakt alleen maar, en dat al jaren, en niet alleen in de peilingen maar ook echt bij de verkiezingen dus jij hebt al helemaal geen recht van spreken.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Winst van niks voor een oppositiepartij in het huidige politieke klimaat en met zoveel aandacht.
Zonder allochtonen zou de Albert Heijn niet open zijn op zondag want eh... nou het is gewoon zo.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan iemand mij nog een mgt-summary geven van de verrijkingen in NL door allo's?
Neuh het ging mij vooral om de avondwinkels jij haalt de appie H erbij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Probeer je nu echt krampachtig je debiele stelling te redden dat het aan allochtonen te danken is dat er winkels op zondag open zijn?
Heb je weer een beetje last van dissociatie door het binnenzitten, jongen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laatste peiling: 10 zetels oftewel 1 winst tenopzichte van nu.
Dumb ass biatch.
Wat is daar feitelijk onjuist aan?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Ja, maar de PVV zakt weer terug in de peilingen.
Dat verschilt van groep tot groep. Sommige faculteiten en onderzoeksinstituten draaien op allochtonen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan iemand mij nog een mgt-summary geven van de verrijkingen in NL door allo's?
Had zelf verwacht dat boosrechts het wel wat beter zou doen in de peilingen maar goed. Wat wil je met een dergelijke aanhangquote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, Groen Links zakt alleen maar, en dat al jaren, en niet alleen in de peilingen maar ook echt bij de verkiezingen dus jij hebt al helemaal geen recht van spreken.
Zoals?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat verschilt van groep tot groep. Sommige faculteiten en onderzoeksinstituten draaien op allochtonen, bijvoorbeeld.
In de scheikunde, op hoger niveau, bijvoorbeeld. Daar zie je erg veel Chinezen.quote:
Dat klopt, en die heb je dus wel.quote:Overigens zijn dat mensen met toegevoegde waarde.
Dat klopt - en het is prima dat er een moratorium is op dergelijke instroom. Maar nu ze er zijn, kun je beter aansturen op oplossingen voor het probleem.quote:Ik denk dat het boerse achterlandvolk hier niet veel te zoeken heeft.
Wacht maar tot Balk de Europese grondwet door de RvS door laat drukken. Dan schieten de PVV en de SP omhoog.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij worden met 'allochtonen' iets anders bedoelt dan Chinezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
In de scheikunde, op hoger niveau, bijvoorbeeld. Daar zie je erg veel Chinezen.
De Tweede Kamerverkiezingen van 2006 liet, mijn inziens, zien dat het electoraat de uitersten van het spectrum opzochten. En nu, slechts een half jaar later, is al meetbaar dat Nederlanders milder worden? Een conclusie gebaseerd op resultaten van en internet panel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wacht maar tot Balk de Europese grondwet door de RvS door laat drukken. Dan schieten de PVV en de SP omhoog.
Oh ja? Dat is dan nieuws voor mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij worden met 'allochtonen' iets anders bedoelt dan Chinezen.
Dat klopt, het is nog virtueel, maar het is de enige graadmeter die we hebben. En er zijn verschillende soorten peilingen, die geven ruwweg hetzelfde beeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De Tweede Kamerverkiezingen van 2006 liet, mijn inziens, zien dat het electoraat de uitersten van het spectrum opzochten. En nu, slechts een half jaar later, is al meetbaar dat Nederlanders milder worden? Een conclusie gebaseerd op resultaten van en internet panel.
Misschien is de tendens inderdaad, dat de PVV in de peilingen verliest, maar dat het verlies is slechts virtueel, omdat zij nog steeds boven het huidige aantal Kamerzetels scoort.
Ja, maar blijven die ook? Of gaan ze met de opgedane kennis weer terug naar China?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
In de scheikunde, op hoger niveau, bijvoorbeeld. Daar zie je erg veel Chinezen.
[..]
Zoals?quote:Dat klopt, en die heb je dus wel.
[..]
Dat klopt - en het is prima dat er een moratorium is op dergelijke instroom. Maar nu ze er zijn, kun je beter aansturen op oplossingen voor het probleem.
Ik kan dat moeilijk bestrijden, maar dat is het punt ook helemaal niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat klopt, het is nog virtueel, maar het is de enige graadmeter die we hebben. En er zijn verschillende soorten peilingen, die geven ruwweg hetzelfde beeld.
Je noemt Chinezen, maar iedereen weet natuurlijk dat als iemand het over allochtonen heeft dat het dan over Marokkanen, Turken en Antillianen gaat.quote:
...of doorverhuizen naar de VS. Ik heb er geen cijfers van, maar alle mensen die na de master verder studeren of meedoen in het onderzoek zitten in een wereldmarkt. Er komen dus ook mensen net zo hard weer hierheen. Een goede zaak, want het heeft toegevoegde waarde en het houdt je scherp.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar blijven die ook? Of gaan ze met de opgedane kennis weer terug naar China?
[..]
Wil je dat ik het hier ga opnoemen? Ok.quote:Zoals?
Maar volgens mij gaat het over na de verkiezingen - Nederland wordt dus de afgelopen maanden milder.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik kan dat moeilijk bestrijden, maar dat is het punt ook helemaal niet.
Gelet de afgelopen verkiezingsuitslag vind ik de conclusie van dit onderzoek daarop haaks staan.
Lul niet zo slap:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh het ging mij vooral om de avondwinkels jij haalt de appie H erbij.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij wou weer terug naar alleen de FEBO die open is na een nacht stappen de chinees er ook weer uitschoppen of de pizzeria of de griek? Of terug naar het ontbreken van avond of zondagswinkels?
Ik vergat: pal voor vrijheid van meningsuiting staan. En voor vrijheid van humor.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
...of doorverhuizen naar de VS. Ik heb er geen cijfers van, maar alle mensen die na de master verder studeren of meedoen in het onderzoek zitten in een wereldmarkt. Er komen dus ook mensen net zo hard weer hierheen. Een goede zaak, want het heeft toegevoegde waarde en het houdt je scherp.
[..]
Wil je dat ik het hier ga opnoemen? Ok.
- Veel betere spreiding in wijken en steden
- Geleidelijk opheffen bijzonder onderwijs
- Nederlandse imamopleiding, waarbij schepr toezicht wordt gehouden op de moderne aspecten ervan, zodat er geen imams meer geimporteerd worden
- Echt racisme niet toestaan, maar ook niet toestaan dat mensen in een discriminatie-slachtofferrol kruipen
- Niet toegeven aan religieuze fundamentalisten, van welke stroming dan ook
- Niet bang zijn
- Pragmatisch bekijken welke oplossingen werken en welke niet
....zoiets?
Chinezen zijn natuurlijk allochtonen, maar je hebt gelijk dat onnodig compliceren door politieke correctheid kleinzielig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je noemt Chinezen, maar iedereen weet natuurlijk dat als iemand het over allochtonen heeft dat het dan over Marokkanen, Turken en Antillianen gaat.
Nee, ik verzin geen tripjes hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je weer een beetje last van dissociatie door het binnenzitten, jongen?
Ik zei:
Zolang ze nog in de peilingen boven de huidige zetels staan is alles puur winst.quote:Wat is daar feitelijk onjuist aan?
Vanaf de verkiezingen, inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat het over na de verkiezingen - Nederland wordt dus de afgelopen maanden milder.
Toch doet iedereen de hele dag niet andersquote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef damian5700 het volgende:
Alleen wel opletten voor generalisatie, want dat is niet wenselijk.
Er zijn ook problemen waar Chinezen tegenaan lopen, al is het op kleinere schaal. In Groningen bijvoorbeeld schijnt het als Chinese student lastig te zijn een kamer te vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Chinezen zijn natuurlijk allochtonen, maar je hebt gelijk dat onnodig compliceren door politieke correctheid kleinzielig is.
Dit onderzoek gaat niet over Nederlanders die milder worden ten aanzien van Chinezen.
Alleen wel opletten voor generalisatie, want dat is niet wenselijk.
Dus je hebt verder niks, behalve de peilingen. Die hoeven niet helemaal accuraat te zijn, maar geven wel een indicatie.quote:
Ik ook niet - en ik slik ze ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, ik verzin geen tripjes hoor.
[..]
Dat wil niet zeggen dat mijn bewering feitelijk onjuist is.quote:Zolang ze nog in de peilingen boven de huidige zetels staan is alles puur winst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |