quote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Heb trouwens ook amper Marokkaanse restaurants gezien in NL...
Toen is hij bijgescherpt, het originele wetje is uit 1815.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Welnee? Ik je eigen bron staat: welja
Wet van 15 October 1953
Jaren na WOII ingevoerd.
He, Doner Kebab-tokos zijn geen Marokkaanse restaurants hoor.quote:
Wrom niet? Dat voedsel hadden we hier andres niet gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, Doner Kebab-tokos zijn geen Marokkaanse restaurants hoor.
Dat isTurksquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom niet? Dat voedsel hadden we hier andres niet gehad.
Straatterroristen, intollerante medelanders, uitbuiten van onze verzorgingstaat. Maar hey, we hebben teminste broodjes shoarma om de pijn te verzachtenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom niet? Dat voedsel hadden we hier andres niet gehad.
Zeg je nu omdat Wilders 9 zetels heeft behaald we eigenlijk geen shoarma zouden mogen eten?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:
Geert Wilders heeft bij de Tweede Kamerverkiezingen een half jaar geleden 9 zetels behaald, maar er is he-le-maal niets aan de hand, want we kunnen in Nederland een broodje shoarma eten.
Lul toch niet man. Wie heeft het over shoarma en Wilders?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:
Geert Wilders heeft bij de Tweede Kamerverkiezingen een half jaar geleden 9 zetels behaald, maar er is he-le-maal niets aan de hand, want we kunnen in Nederland een broodje shoarma eten.
Niet zo'n kort lontje...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Wie heeft het over shoarma en Wilders?
Eerst wordt er beweerd dat er geen enkele verrijking in Nederland is en om voorbeelden gevraagd en vervolgens krijg je dit soort slappe reacties.
Geert Wilders heeft 9 zetels gehaald vanwege zijn totale programma, toch niet alleen vanwege zijn visie op integratie/immigratie/allochtonen? Het is toch geen one-issue partij?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef damian5700 het volgende:
Oh dus Argentijnen of Japanners zijn geen buitenlandersquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Argentijnse en Japanse restaurants in Nederland. Toch zijn er geen enorme groepen Argentijnen en Japanners in NL.
Heb trouwens ook amper Marokkaanse restaurants gezien in NL...
Oftewel: wat een dom kutargument.
[..]
Jazeker heeft dat er mee te maken. Kijk maar eens naar de avondwinkels 9 van de 10 hebben een allochtone uitbater.quote:Wat? Alsof dat ook maar iets met allochtonen te maken heeft!
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zeg je nu omdat Wilders 9 zetels heeft behaald we eigenlijk geen shoarma zouden mogen eten?
Hoezo als? Die negen zetels in de Tweede Kamer zijn een feit.quote:Wat zou er eigenlijk aan de hand moeten zijn als Wilders 9 zetels haalt?
Ja maar Flori heeft er een carriere van gemaakt heel stellig dingen te beweren die ze gewoon simpelweg helemaal niet weet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef Napalm het volgende:
1,1% in de plus sinds de verkiezingen
http://www.politiekebarometer.nl/
Ben je uitgeraasd?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar Flori heeft er een carriere van gemaakt heel stellig dingen te beweren die ze gewoon simpelweg helemaal niet weet.
Doet me aan die Generaal denken uit die stripjes in de Eppo vroeger (en dan niet DE Generaal maar die strip met die Amerikaanse legerboys met die dikke sergeant) die deed ook altijd net alsof hij alles wist terwijl iedereen wist dat hij zogezegd 'full of shit' was.
Flippie Flink?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Doet me aan die Generaal denken uit die stripjes in de Eppo vroeger (en dan niet DE Generaal maar die strip met die Amerikaanse legerboys met die dikke sergeant) die deed ook altijd net alsof hij alles wist terwijl iedereen wist dat hij zogezegd 'full of shit' was.
Nieuwtje voor je: veel Argentijnse restaurants worden niet door Argentijnen gerund hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dus Argentijnen of Japanners zijn geen buitenlanders?
Ja de laatste 10 jaar ja. Dat jij daarvoor je hok niet uitkwam daar kan ik niets aan doen. Enne... nog een nieuwtje voor je wat ik hiervoor ook al zei maar wat je straal negeert omdat het je niet uitkomt: hier zijn gewoon de Albert Heijn, de Intertoys, de kledingwinkel etc gewoon open op zondag hoor. En de Appie ook tot 22:00. Niets 'allochtone uitbaters'.quote:Jazeker heeft dat er mee te maken. Kijk maar eens naar de avondwinkels 9 van de 10 hebben een allochtone uitbater.
Laatste peiling: 10 zetels oftewel 1 winst tenopzichte van nu.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben je uitgeraasd?
14
13
13
11
11
10
http://www.politiekebarometer.nl/archief_polibar.cfm
Niet noodzakelijk maar vaak wel hoor. Al was het maar omdat iets authentieks beter verkoopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nieuwtje voor je: veel Argentijnse restaurants worden niet door Argentijnen gerund hoor.
Het gaat erom dat er geen hordes immigranten uit bepaalde landen nodig zijn om een restaurantcultuur te hebben hoor.
[..]
Wel veel allochtone werknemers gok ik zo.quote:Ja de laatste 10 jaar ja. Dat jij daarvoor je hok niet uitkwam daar kan ik niets aan doen. Enne... nog een nieuwtje voor je wat ik hiervoor ook al zei maar wat je straal negeert omdat het je niet uitkomt: hier zijn gewoon de Albert Heijn, de Intertoys, de kledingwinkel etc gewoon open op zondag hoor. En de Appie ook tot 22:00. Niets 'allochtone uitbaters'.
Juist die ja! Ik kon niet op de naam komenquote:
Winst van niks voor een oppositiepartij in het huidige politieke klimaat en met zoveel aandacht.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laatste peiling: 10 zetels oftewel 1 winst tenopzichte van nu.
Dumb ass biatch.
Probeer je nu echt krampachtig je debiele stelling te redden dat het aan allochtonen te danken is dat er winkels op zondag open zijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel veel allochtone werknemers gok ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |