We moeten eerst proberen zonder ingreep omdat het goed gekrompen is na de zwangerschap. 3 maanden aan kijken en dan onderzoeken om te kijken hoe of wat het belemmerd als het nog niet gelukt is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar moest er eerst niet iets aan dat tussenschot in je baarmoeder gedaan worden? Of verwar ik jou nu met een andere user?
Het is het gevoel, wil het zo graag maar ben me er ook zo bewust van dat het zo natuurlijk nog niet is en dat er genoeg meiden zijn waar het niet bij lukt.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef Wennie het volgende:
Fruppel, wat spannend! En ego is het niet hoor om teleurgesteld te zijn hoor. Als je er eenmaal voor gaat, hoop je elke keer dat het raak isSucces, hoop dat de duiveltjes wegbijven
En voor jou natuurlijk ook, Again
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik mijn aders nu meer zie dan normaal. Je ziet bij beide borsten wel 2 duidelijke aders lopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:35 schreef Wennie het volgende:
Fruppel, ik was er ook een die dacht dat het niet (snel) zou lukken (door mijn overgewicht), maar was na 2 maanden zwanger. En er zijn er genoeg geweest die van stoppen met de pil meteen zwanger zijn. Maar natuurlijk blijven de meiden die zo lang al wachten je bij, maar zij schieten er ook niks mee op als jij niet zwanger zou raken![]()
Overigens was een teken bij mij dat de aderen op mijn borsten erg duidelijk zichtbaar waren.
Tuurlijk zijn we geintresseerd (ik ben alleen heel slecht in reageren op iedereen, als ik ga posten ben ik de helft alweer vergeten!)quote:Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef Jore het volgende:
Again en Fruppel, spannend! En Nijo natuurlijk ontzettend balen
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, voor de geïnteresseerden. Wachten duurt lang...
Doen! Ik ben wel toe aan een tweede streepje, ook al is 'ie van een anderquote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Again het volgende:
Het enige wat ik kan doen is wachten of testen
Mijn menstruatie loopt super gelijk sinds ik gestopt ben met de pil, vorige maand zelfs 1 dagje te vroeg!
Misschien ga ik toch morgen maar testen om zekerheid te krijgen
Ik heb net dus weer getest, weer negatiefquote:Op maandag 25 juni 2007 17:09 schreef Suerte het volgende:
Bright, wat spannend zeg!!Ik duim voor jullie
![]()
Again, hou je het uit tot morgenBen je niet op van de zenuwen?
Jore, raar dat je niet ongi bent.....hoeveel dagen ben je ' te laat' ?Misschien wat later in de week nog eens testen...?
Lunastar, deze is voor jouJe leeft altijd zo mee met iedereen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |