abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49880800
Vervolg op: Wachten op het tweede streepje - deel 91

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

12 juni Diaan73 (04-2005) NOD
20 juni Mariposa (01-2007) NOD
24 juni Nijo NOD
24 juni Again (05-2007) NOD
26 juni Bright (11-2004) NOD
27 juni Marie79 (09-2004) NOD
05 juli lunastar (01-2004) NOD
22 juli Anitra (06-2007) NOD
Misslautje84 (10-2006) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

Ik sloot hem

Nogmaals van harte Randa_v

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 22-06-2007 19:55:28 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:09:47 #2
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49883243
ik heb veel gemist

Randa proficiat meid

Lotus, leuk, succes .

Bright dikke knuffel voor jullie

Anitra welkom meid...

en dan was er iemand die iets vertelde van eindelijk zwanger na 7 jaar, maar ben nickname vergeten.. proficiat meid
Oh ja en hier ligt het aan de zaadjes van ventje waarom het niet wilt lukken

liefs lunastar
pi_49883626
Randa gefeliciteerd!

Sugar en M@x er was hier sprake van een oeps. Door dat je aan het idee gaat wennen en gaat bedenken wat er gebeuren moet e.d. is het te doen in onze ogen.
De pijn zal altijd blijven, het lopen zal niet meer gaan, maar dat wil toch niet zeggen dat ik geen kindjes meer kan/mag krijgen? En ik was erg deppressief hiervoor juist omdat iedereen maar vond dat wij geen kinderen meer mochten krijgen, want een moeder die weing naar buiten kan en een aantal dingen wat moeilijker kan dan en in een rolstoel zit ka toch geen goede moeder zijn?
Maarals ik naar mijn kinderen kijk komen ze niks te kort, hun weten niet beter dat mama pijn heeft, dat mama niet makkelijk naar buiten kan.
We hebben besloten te doen wat goed voelt voor ons en niet wat de buitenwereld denkt, want voor de buitenwereld kan je het toch nooit goed doen.

Minoes ik he een schot in mijn baarmoeder zitten, hierdoor heb ik grote kns op miskramen omdat de vruchtjs zich niet kunnen nestelen. Bij Djulian as het puurb toeval en is het schot mee gegroeid waardoor hij 9 maanden klem gezeten heeft, om dit te voorkomen moet het schot of in geknipt worden of verwijderd.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:23:03 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49883778

en randa gaaaf
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:28:24 #5
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49883951
Pittige beslissing Anitra

Randa van harte
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:29:07 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49883976
Een oeps, je bent toch nog niet zwanger? Dan is je stap toch juist heel bewust?

Maar als jullie het dus zelf wel te doen vinden, is het toch prima? Lijkt me dat je zelf weet wat er kan? Ik had alleen de indruk dat alles wat er maar bij komt -dus bovenop je dagelijkse situatie met veel pijn en beperking- te zwaar voor je was. Daarom hoopte ik dan maar dat het ineens veel beter ging met je! Maar misschien is het beeld wat vertekend en sowieso: als jullie het te doen vinden, dan doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:32:54 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49884102
Anitra, even een domme vraag dan van mijn kant.
Als dat schot er nog uit moet, waarom dan toch een NOD? Zijn jullie nu wel bezig dan?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:34:12 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49884141
ik snap een ieders verbazing wel.
maar.. garanties heb je in het leven nooit.. mibos is er beroerd vanaf gekomen na de bevalling.. en al is dat niet vergelijkbaar. wil er alleen mee aangeven dat je nooit zekerheid hebt dat er wat gebeuren kan.

dat de pijn en beperkingen er zijn ja, maar als ik naar djen kijk zie ik een pubermeid die lekker pubert niets te kort komt gek op der moeder en broertje is gek op rick is.
Djulian een heerlijk ventje dat ondanks zijn allergie-en een lekker wijs peuterpubertje is.
Ik weet zeker dat een derde kindje even liefdevol, gelukkig zal opgroeien.

Want op letten wat iemand allemaal niet kan heeft geen nut het gaat er tensliotte om wat wel kan.
en dat is een heleboel liefde aandacht genegenheid en warmte.
Dat anitra hulp zal krijgen bij ht in badje doen zal daar niets aan af doen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49884228
ik heb een miskraam gehad afgelopen week en dat was dus een oeps.
Daardoor zijn we erg gaan nadenken. het is zwaar de pijn, maar als ik zo bezig ben met Djulian en van het weekend ook Arwen erbij dan weet ik dat het kan. Ik zal op het end van de dag veel pijn hebben, maar de liefde in die oogjes, die lachjes, die ondeugendheden enzo maken zoveel goed.

BE zodat ijn cyslus iig duidelijk is en het schot zorgt ervoor dat de ene kant het innestelen moeilijk maakt, maar de andere kant dus wel kan. het kan 1 kant op klappen en daarom willen ze het knippen dan kan het beide kanten op. Dat knippen is ook zo gebeurd. 1 juni maken we afspraak bij de gyn en dan kijken hoe snel het kan.
pi_49884415
Spannend allemaal Anitra!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:06:01 #11
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49885249
even een vraagje tussendoor, hoe groot is de kans dat 2 testen (kruidvat/trekpleister & apotheekmerk) allebei een wishfull thinking streepje geven?

test van trekpleister

test van apotheek

beetje groot en een beetje vaag,
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07:13 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49885306
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap een ieders verbazing wel.
maar.. garanties heb je in het leven nooit.. mibos is er beroerd vanaf gekomen na de bevalling.. en al is dat niet vergelijkbaar. wil er alleen mee aangeven dat je nooit zekerheid hebt dat er wat gebeuren kan.

dat de pijn en beperkingen er zijn ja, maar als ik naar djen kijk zie ik een pubermeid die lekker pubert niets te kort komt gek op der moeder en broertje is gek op rick is.
Djulian een heerlijk ventje dat ondanks zijn allergie-en een lekker wijs peuterpubertje is.
Ik weet zeker dat een derde kindje even liefdevol, gelukkig zal opgroeien.

Want op letten wat iemand allemaal niet kan heeft geen nut het gaat er tensliotte om wat wel kan.
en dat is een heleboel liefde aandacht genegenheid en warmte.
Dat anitra hulp zal krijgen bij ht in badje doen zal daar niets aan af doen.
Helemaal mee eens hoor. Dat iemand bepaalde beperkingen heeft wil inderdaad helemaal niet zeggen dat hij/zij geen goede ouder zou zijn. Ik was alleen even verbaasd omdat ik in de veronderstelling was dat het echt niet meer kon. Verder vind ik het gewoon fijn om te horen dat het goed gaat (afgezien van die miskraam dan)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49885369
ik zie een vaag streepje hoor Hestria!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49885450
Dat zijn echt wel streepjes! Een streep is een streep, een keer een onterechte positieve uitslag kan vast. Maar twee keer, bij kwalitatief goed bekend staande testen?
mogen we zachtjes jompelen?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:12:57 #15
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_49885492
Ik zie ook 2x een vaag streepje. En een streep is een streep dus
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:16:55 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49885629
hestria, ik zie ze ook hoor!
Beetje vaag nog, maar dat is over een dag of 2-3 vast helemaal anders!

Gefeliciteerd!
pi_49885820
Hestria ik zie ook 2x 2 streepjes hoor!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:24:35 #18
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49885907
Ik zie ook streepjes hoor
Anitra, ik vind het een pittige beslising die je hebt gemaakt enwens je het allerbeste
Saartje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:46:01 #19
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49886645
Hestria je bent gewoon zwanger
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:50:53 #20
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49886826
Streep is streep hoe vaag ook! Dus twee vage strepen maken toch echt wel een zwangerschap hoor! gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_49886854
Het gaat goed hier met de streepjes!! Wie volgt?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49886962
Hestria en Randa, van harte

Anitra, ik verkeerde ook in de veronderstelling dat het niet echt een optie meer voor jullie was.
Als jullie hebben besloten om er voor te gaan dan is dat idd jullie keuze. Veel succes met alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:22 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49887173
Hestria, (alvast) gefeliciteerd!

Randa, hier nog maar eens dan van harte!!

Anitra, succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:51:54 #24
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49889181
dank julie wel,

ben zelf nog wel een beetje huiverig hoor, kan er eigenlijk nog niet echt bij, ruim 1,5 jaar klussen met alles wat er bij hoort zonder goed resultaat, en de eerste maand dat we dus niet proberen en dus ook nauwelijks sex hebben gehad is het ineens raak? het klopt allemaal wel, ik heb aan beide bortsen pijn, ben de afgelopen dagen ook al veel misselijk geweest, en ben zo emotioneel als ik weet niet wat. vrijdag voor de zekerheid nog eens een testje doen, (heb er nog 1 liggen), maar denk dat ik het al weet.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_49890886
Ja! Jajajaja! ik zie duidelijk 2 x 2 strepen hoor

Van harte Hestria!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: