Leuk hè?
Ik ben dol op spelletjes, echt.
Alleen ben ik niet dol op kinderachtig gedrama-queen.
Ik neem iig aan hier met volwassenen van doen te hebben en niet met een stel kleuters.
Zo ja, dan is het feest snel afgelopen want ik heb een  schurfthekel aan kleuters.
Nu kunnen we op ons dooie gemak nog weken dooremmeren over een terechte ban, ook kunnen we weken dooremmeren over het gepijpzeik per pm, hoe slecht het hier wel niet is, wat een enorme slechte moderatie er wel niet is in DGK, dat er totaaaaaaale willekeur is, dat jíj je dan wel als Strijdster voor het Onrecht op de bres zult werpen en Het Woord voor alle arme verschoppelingen zult doen, maaaaaaaaaaaaaaaaaar...
guess what, er zijn grenzen.
Ik ga géén topics lang met COS hermodereren, ik ga géén kinderjuf spelen voor jullie  gezanik, ik ga géén  COS topics meer tegenkomen met oeverloos gedram over en weer, en ik adviseer je ten zeerste een andere sig te nemen.
We hebben maar een paar simpele flutregeltjes op FOK! wil je dan ook nog eens tegen die paar regeltjes die we hebben ingaan, prima, maar dan kom je mij tegen.
Ik peins er werkelijk niet over om kinderjuf te gaan spelen voor dit kinderachtige gedoe, en als ik merk dat er per pm nog meer stemmingmakerij wordt gemaakt om de boel hier eens flink te verkloten, tsja, ook dan kom je mij tegen.
Hele lange post, maar de samenvatting is: Take it or leave it.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.