quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef outcast_within het volgende:
jordy mss ik zit lekker in de menopauze![]()
Of doordat de leuke afleveringen verlaat zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh wat is het hier weer gezellig!
Kwam zeker door de tijd.
hoe weet jij wat O_W probeerde te zeggen terwijl O_W zelf niet eens weet wat hij probeert te zeggen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik maakte alleen maar duidelijk wat O_W probeerde te zeggen...![]()
Dat is een goeie vraag!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe weet jij wat O_W probeerde te zeggen terwijl O_W zelf niet eens weet wat hij probeert te zeggen?
Omdat jij veertig bentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe weet jij wat O_W probeerde te zeggen terwijl O_W zelf niet eens weet wat hij probeert te zeggen?
Dat zei hij, maar dan doelde hij toch niet meteen op 50+ Jordy?quote:
beter een verneukt jubileum topic dan helemaal geen jubileum topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zei hij, maar dan doelde hij toch niet meteen op 50+ Jordy?![]()
Oh leuk van die nutteloze discussies!Maar we verneuken het jubileum topic wel een beetje zo.
Zie je wij begrijpen elkaar tenminstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zei hij, maar dan doelde hij toch niet meteen op 50+ Jordy?![]()
Eerst Jordy die jouw getwiste manier van denken begreep en nu ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zie je wij begrijpen elkaar tenminste
zou je je geen zorgen moeten maken?
dat heet vakantie/examens ??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef outcast_within het volgende:
Nog steeds geen
L.C
L.S
S.n.H
Het is een vloek, ik zeg het je, een vloek!
iets als: Het grote Anime/Manga topic deel 51: [SemiKPD] snoeiharde tentakel seksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:09 schreef koffiegast het volgende:
ehm voor dat het 51 al geopend wordt...was de OP enigszins naar gelieve...?
Ohquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:35 schreef zquing het volgende:
Niet dat ik weet, maar 't leek me wel een leuke titel
Ik vind de OP wel goed zo...quote:
dat is al kei oud. dat deed ik vroeger wel eens. als ik een leuke post vond van een topic dan zette ik die in het streepjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom staat er zo'n oude OP op de wiki?
(en wat is dat gedonder met de streepjes, o_w?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |