nee ik wijs op de inhoudelijke tegenstelling van jullie beider visies en dat daarin jouw gebruik van het woord "inderdaad" niet op zijn plaats is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef woutabest het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Ik bedoel gewoon dat ik er nu niets meer aan vind.
Zij vindt er niets aan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
nee ik wijs op de inhoudelijke tegenstelling van jullie beider visies en dat daarin het gebruik van het woord "inderdaad" niet op zijn plaats is.
Pff...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Outcast heeft wel gelijk.Je zin klopte niet in verband met die van mij.
![]()
Goed planquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Laat ook maar zitten
Ayako heeft tot deel 12 uitgebracht. Ik weet niet of dit alles is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Canisfire het volgende:
Dragon destiny 7 is dat al uit ?
Ik kan maar niet meer vinden dan deel 6
Kan ik een pm van je ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ayako heeft tot deel 12 uitgebracht. Ik weet niet of dit alles is.![]()
Merciquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Nijemanting het volgende:
[afbeelding]
Iemand hier beetje fan van Shin Hokuto no Ken (nieuwe fist of the north star video's)? Deze driedelige serie is echt een aanrader. Aflevering 1 totaal te zien via deze link.
dus jordy is 50+?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef outcast_within het volgende:
jup ik zeik over niks krijg je wanneer je veertig bent
quote:
Jij bent wel schattig, hoor...quote:
neh..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ga even ergens anders lopen blauwhelmen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef Jordy-B het volgende:
Fok! is gebanned door imageshack.
Waar blijft trouwens de sub van Lucky Star?
'k zag het wel...quote:
Ik maakte alleen maar duidelijk wat O_W probeerde te zeggen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent wel schattig, hoor...
Maar Blessed is 'n oetlul.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef outcast_within het volgende:
jordy mss ik zit lekker in de menopauze![]()
Of doordat de leuke afleveringen verlaat zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh wat is het hier weer gezellig!
Kwam zeker door de tijd.
hoe weet jij wat O_W probeerde te zeggen terwijl O_W zelf niet eens weet wat hij probeert te zeggen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik maakte alleen maar duidelijk wat O_W probeerde te zeggen...![]()
Dat is een goeie vraag!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe weet jij wat O_W probeerde te zeggen terwijl O_W zelf niet eens weet wat hij probeert te zeggen?
Omdat jij veertig bentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe weet jij wat O_W probeerde te zeggen terwijl O_W zelf niet eens weet wat hij probeert te zeggen?
Dat zei hij, maar dan doelde hij toch niet meteen op 50+ Jordy?quote:
beter een verneukt jubileum topic dan helemaal geen jubileum topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zei hij, maar dan doelde hij toch niet meteen op 50+ Jordy?![]()
Oh leuk van die nutteloze discussies!Maar we verneuken het jubileum topic wel een beetje zo.
Zie je wij begrijpen elkaar tenminstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zei hij, maar dan doelde hij toch niet meteen op 50+ Jordy?![]()
Eerst Jordy die jouw getwiste manier van denken begreep en nu ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zie je wij begrijpen elkaar tenminste
zou je je geen zorgen moeten maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |