Ik zou nooit topics gaan openen over Remlof z'n extreem grote lul. Bovendien lopen er nog tig topics die voldoen aan jouw rijtje en die staan wel gewoon open.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Humorloos
Naamtopic
Potentieloos
Geen ruimte voor uitbreiding door andere users
Weinig creatief
Giechelig
Gay
Humorloos
Het is ongeveer hetzelfde als een topic openen met de titel; Remlof heeft extreme grote lul!!
It's getting old, what else is new, too much info, way too much hair, blablabla
Ok, we haten je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Ik zou nooit topics gaan openen over Remlof z'n extreem grote lul. Bovendien lopen er nog tig topics die voldoen aan jouw rijtje en die staan wel gewoon open.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, we haten je.
Eigenlijk zien we liever dat je nooit meer post en je stinkt.
Beter?
Ja tot nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
![]()
Jullie zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan Dirkh, die heeft tenminste gevoel voor humor. Nou tabee.
Hey BG, je oude avatar weer terug.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Hulde, weer een baggernewbie minder
Kudo's en penetratie aan de modjes
Ok, in drie woorden: Hou het leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Remlof zou je eventueel het huidige beleid kunnen uitleggen?
Is er nog wat veranderd omtrent ONZ, doel ik op het FAQ enzo.
rot op, vuile slijbalquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hey BG, je oude avatar weer terug.
Het valt me enigzins op dat je weer erg actief bent, is de sollicitatieplicht uitgevoerd ofzo?
Dit brengt nadelige gevolgen mee natuurlijk, de modjes hebben het hartstikke druk!
Beleid? M'n reet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Remlof zou je eventueel het huidige beleid kunnen uitleggen?
Is er nog wat veranderd omtrent ONZ, doel ik op het FAQ enzo.
Alle penetraties komen aan remlof toe in deze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Hulde, weer een baggernewbie minder
Kudo's en penetratie aan de modjes
:l van jou maak ik een tasje!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alle penetraties komen aan remlof toe in deze.![]()
Nee, er is niet zo veel veranderd. Maar dat gaat wel gebeuren kan ik je alvast verklappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Ah! Dat is een goed beleidHou het leuk.
Is er al wat veranderd laatste tijd dan?
Het lijkt mij dat het gezelliger is geworden in ONZ, behalve murp die zich niet kan gedragen![]()
ahquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Ah! Dat is een goed beleidHou het leuk.
Is er al wat veranderd laatste tijd dan?
Het lijkt mij dat het gezelliger is geworden in ONZ, behalve murp die zich niet kan gedragen![]()
Ach komop Dirkh, even serieus zeg. Ik zie hier Remlof normaal reageren. Ik heb dan ook een serieuze vraag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, er is niet zo veel veranderd. Maar dat gaat wel gebeuren kan ik je alvast verklappen.
Ene Kopieermachine gaat op zeer korte termijn door de shredder.
* remlof passt een biertje aan Dirkquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt gelijk KM, excuses. Ook aan Remlof.
Ik vind jou eigenlijk ook best wel een klote userquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ach komop Dirkh, even serieus zeg. Ik zie hier Remlof normaal reageren. Ik heb dan ook een serieuze vraag.
Als je niks te zeggen hebt, dan log je even uit of raak je het ''invoeren'' knopje eventjes niet aan.
Ik vraag gewoon OF er wat veranderd is in ONZ, het beleid of dingen buiten de FAQ om.
Jij geeft alleen meer aanleiding om off-topic te gaan in het FB topic, dat is dus NIET de bedoeling Dirk. Als ik jou was zou ik daar even mee opletten, straks staat de hele FB vol omdat jij zonodig aanleiding moet geven om off-topic te gaan!
Ik heb ook bier gehaald, ik wil vandaag even tijdelijk van mijn "ik drink niet meer" mentaliteit af.quote:
Ja, het was een topic die ik in ieder geval een kans wilde geven, maar het werd niks en Paul hielp ook niet echt mee en is het niet meer dan een "raad-even-een-topic-vol-topic".quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nu wil ik weten of het goed was ook!
WIe was het
Raad de borsten
Nee. Mensen reageerden en moesten lachen, wat wil je nog meer in een ONZ topic?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef SHE het volgende:
Was de sluitpost niet duidelijk genoeg?
Geweldig!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee. Mensen reageerden en moesten lachen, wat wil je nog meer in een ONZ topic?![]()
Was je internet maar dood, dan had ONZ tenminste nog een kansquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef SHE het volgende:
Klopt; heel Fok! gaat dood.
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je internet maar dood, dan had ONZ tenminste nog een kans
Zullen we SHE vermoorden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan niet meer baggeren
Een antwoord wat totaal nergens op slaat jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt antwoord, nu opzouten totdat je weer een feedback vraag hebt, ok
Jah, ik weet het.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Snakey, je bent echt ijzingwekkend snel.
Dus?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf Snakey. WTF was dat nou voor nodig. Dat topic van mi jwas best oke ( dat melig topic) En dan ga je hem gewoon sluiten. Ik kan zo veel meer topics opnoemen die gesloten kunnen worden omdatr het BAGGER is die jullie blijkbaar niet sluiten![]()
Houes ff snel je mond, snotneusquote:
Koop een dagboek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf Snakey. WTF was dat nou voor nodig. Dat topic van mi jwas best oke ( dat melig topic) En dan ga je hem gewoon sluiten.
Daarom ben ik mod en jij niet.quote:Ik kan zo veel meer topics opnoemen die gesloten kunnen worden omdatr het BAGGER is die jullie blijkbaar niet sluiten![]()
1: je bent een kutuserquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf Snakey. WTF was dat nou voor nodig. Dat topic van mi jwas best oke ( dat melig topic) En dan ga je hem gewoon sluiten. Ik kan zo veel meer topics opnoemen die gesloten kunnen worden omdatr het BAGGER is die jullie blijkbaar niet sluiten![]()
Get a fucking life. randdebiel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: je bent een kutuser
2: je bent een baggeruser
3: je bent een onoriginele wanabe user
4: je bent een neger
5: je bent 13
Genoeg redenen dacht ik zo.
huillie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Get a fucking life. randdebiel.
kon ie niet openblijven?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat murp het nu wel gelezen heeft, Baaj.
Desnoods PM je je gedicht nog even aan em
Lekker saai zou dat worden, ik vind het luchtige in onz juist wel prettig zo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Zorg dat jullie allemaal één front vormen, Daarmee doel ik op uitspraken en dergelijke, soms als je in de FB een vraag stelt krijg je één normaal antwoord en één off-topic antwoord.
Lekker weertje hè?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Remlof, ik heb wellicht een tip voor jullie allemaal(''de'' modjes).
Zorg dat jullie allemaal één front vormen, Daarmee doel ik op uitspraken en dergelijke, soms als je in de FB een vraag stelt krijg je één normaal antwoord en één off-topic antwoord.
Dus als jullie nou inplaats van 2x op 1 vraag beantwoorden, elkaar aanvullen. Dat zou een stuk beter zijn!
Zo onstaat er nóg minder kans dat er off-topic gereageerd wordt! Want op 2 antwoorden, volgen meestal weer 2 andere vragen!
Breng die arme ziel toch niet zo in de war, schelm!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef jogy het volgende:
Hij heeft wel gelijk.
Kan zijn, maar het komt zelden voor dat we het niet met elkaar eens zijn. We brengen het gewoon elk wat anders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef jogy het volgende:
Hij heeft wel gelijk.
Daarintegen Remlof!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef remlof het volgende:
KM, kan je hier eens alleen posten als je daadwerkelijk zelf een vraag hebt over de moderatie ipv de wannebe mod uit te hangen? Bij voorbaat dank
Ach, dat is hoe jij het ziet... maar dat komt omdat je naïef bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het komt zelden voor dat we het niet met elkaar eens zijn. We brengen het gewoon elk wat anders.
Maar van die bemoeizucht van KM hier in ONZFB word ik echt gestoord, ik zou em bijna een enge fatale ziekte gaan toewensen
Daar krijg je tegenwoordig als blauwe gewoon een 48 uurs ban voor, dus pas maar op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
Maar van die bemoeizucht van KM hier in ONZFB word ik echt gestoord, ik zou em bijna een enge fatale ziekte gaan toewensen
Krijg knaken en ga doos.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daarintegen Remlof!
Ik geef slechts een kleine tip waardoor je in de toekomst misverstanden zou kunnen voorkomen, of het off-topic gedrag hier verbeteren.
Mijn post ging totaal niet off-topic en ik snap je reactie niet.
Je zou blij moeten zijn dat sommige users meedenken om het ONZ subforum te verbeteren.
Natuurlijk snap ik dat jij, ja zo'n behoorlijke tijd mod te zijn niet meer open staat voor ideeën en zo eigenwijs als een stuk stront bent.
Maar het boeit mij vrij weinig wat je over me denkt of van me vind. Ik zal als ik dingen tegenkom die beter kunnen zal ik dit gewoon in de FB aangeven!
Mvg.
KM
Hier ben ik het wel mee eens trouwens. Doe daar wat aan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:43 schreef KopieerMachine het volgende:
uitschot zoals Electro-Worm weer een reden om te reageren, en het topic verbaggeren!
Dit moet je dus ter aller tijde voorkomen!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens trouwens. Doe daar wat aan.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Snakey het volgende:
Zit je string een beetje te strak KM? Kap eens met je geouwehoer man, FB is geen strafkamp ofzo.
Was jij de TS dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef Crappery het volgende:
kuttopic slotje
Mijn excuses daarvoor, maar ik zal net zo goed tegen een user zeggen dat hij zijn inbiciele kuthoofd moet houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef remlof het volgende:
Je had een punt, maar het is iets dat we zelf ook al weten, en we hebben ons eigen topic achter de schermen om over dat soort dingen te overleggen.
Ik doelde meer op het feit dat jij je regelmatig met onze moderatie bemoeit en zelf ook gewoon loopt te baggeren hier (wat op zich ook weer een hoop bagger genereert) en daar word ik een beetje moe van. Zo moe zelfs dat ik af en toe oerinstincten in me voel opborrelen en gewoon bloed wil zien.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef KopieerMachine het volgende:
KM zal weer zorgen voor een beetje rust, en zal niet verder in discussie gaan.
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:54 schreef murp het volgende:
mijn solisitatie voor fok!
opruimen en dan weer open?![]()
Kansen zijn voor kindjes in Afrika.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef Cyaa het volgende:
Ik heb net dit topic geopend: 1 (een, one, ein) post
En ik vraag me af waarom het gesloten is? Naar mijn mening zou het best leuk kunnen worden, en ik ben ook van mening dat het best open kan tot het duidelijk is of het werkt of niet. Ik vraag 1 kans?
Kusje Cyaa
Je bent niet grappig, en je bent een kutmod.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, en je bent een kutmod.
En dat is omdat je godverdekanker niet normaal op mij kunt reageren terwijl ik me best doe dat wel bij jou te doen. Ik vraag het netjes, en jij komt met zo'n poepreactie.
Je zou maar kanker hebben, klootviool, dan heb je iets om te janken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, en je bent een kutmod.
En dat is omdat je godverdekanker niet normaal op mij kunt reageren terwijl ik me best doe dat wel bij jou te doen. Ik vraag het netjes, en jij komt met zo'n poepreactie.
Dankjewel. Hierbij spreek ik mijn waardering uit over Dirkh.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat was even een normale reactie.
Maar ik zal het even toelichten, je vraagt om feedback dan krijg je godverdekanker feedback.
Het was een kuttopic, kansloos. Die worden door de modjes op slot gegooid. Het is niet persoonlijk bedoeld, je zal vast een hele leuke vent zijn, maar het topic was gewoon even niet goed.
Dat kan gebeuren. We zijn ook niet boos of zo.
Waarom kan jij niet gewoon feedback geven ipv semi-grappige opmerkingen te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zou maar kanker hebben, klootviool, dan heb je iets om te janken.
met je kut topic![]()
Hoi BG!![]()
Omdat ze iets heeft wat jij nooit zal hebben, luecke humor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet gewoon feedback geven ipv semi-grappige opmerkingen te maken?
Remlof moest erom lachen om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Het teken wat je van BG vind topic. [jewaids PAINT]
Zelfde gedoe, zelfde mensen.
Expres topics verbaggeren waar mijn naam achter staat.
Double helix en MASD, mischien willen ze meedoen met de race voor notes, wat denk jij remlof/jogy/she/snakey? (of overige crew)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |