Ja, dat was idd waarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan heb jij het listerine incident zeker niet gezien?![]()
1. DGK is meer dan tv maken... het is veel meer een psychologisch experimentquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:02 schreef noucky het volgende:
TV maken is niet voor mij agressief zijn !!!!!!!!!!!! Ik vind Jaap veel eerlijker en veel meer humor bezitten.
Hier wordt wel meer gezegd in het heetst van de strijd tijdens de streams en de helft maar waar is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Desii het volgende:
[..]
toch heeft hij Amanda geplet vanochtend... en kreeg hij geen boete
btw: dit heb ik niet gezien... alleen van horen zeggen.
Maar die terror heeft geen hol met het spel te maken. Leuk voor de vrolijke noot tussendoor, maar het gaat er uiteindelijk om wie de villa wint. Dat er dan af en toe mensen zo geirriteerd raken dat dit zich uit in agressie is alleen maar mooi voor het spel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:02 schreef noucky het volgende:
TV maken is niet voor mij agressief zijn !!!!!!!!!!!! Ik vind Jaap veel eerlijker en veel meer humor bezitten.
Jaap draait inderdaad met iedereen me, zolang het hem uitkomt. Dan vind ik Huub opzich een stuk eerlijker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef Desii het volgende:
[..]
1. DGK is meer dan tv maken... het is veel meer een psychologisch experiment
2. Japie is niet eerlijker... hij draait precies naar de mensen toe, die hij op dat moment kan gebruiken
3. Hij heeft idd..een leuke humor
Ik begrijp je reactie niet in relatie tot mijn berichtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Desii het volgende:
[..]
toch heeft hij Amanda geplet vanochtend... en kreeg hij geen boete
btw: dit heb ik niet gezien... alleen van horen zeggen.
En emmers rioolwater over mensen gegooid, boter in haren smeren....... mensen tegen ramen drukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Hier wordt wel meer gezegd in het heetst van de strijd tijdens de streams en de helft maar waar is.
Jaap heeft dus niks gedaan als alleen maar stampen over de keukenspullen.
Het was Brian die dat later zei. Dat is hier gewoon neergeschreven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Hier wordt wel meer gezegd in het heetst van de strijd tijdens de streams en de helft maar waar is.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
Wat heb je weer een beeldig pakje aan Mootie![]()
Dat is weer niet helemaal waar.. Jaap maakt heel vaak terror, wanneer hij geen terror tegen jou maakt is hij je vriend, doet hij dat wel dan is hij je vijand.. Jaap heeft ook weinig vertrouwelijk gesprekken met mensen waar hij naartoe loopt, mensen vragen eerder dingen aan hem... Ik vind dat Jaap daarin niet achterbaks is aangezien hij niet constant pikzuigt met het ene groep door het andere zwart te maken.. Hij is wel eens aan het stoken, maar dat zegt hij dan vaak ook gewoon..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap draait inderdaad met iedereen me, zolang het hem uitkomt. Dan vind ik Huub opzich een stuk eerlijker.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
mn slettepakje
Ik probeer de borst-uit-shirt-look van Amanda te overtreffen.
Ik bedoel meer dat als Jaap met Brian praat, hij in Brians verhaal meegaat, en als hij met Huub praat, gaat hij in dat verhaal of die versie mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is weer niet helemaal waar.. Jaap maakt heel vaak terror, wanneer hij geen terror tegen jou maakt is hij je vriend, doet hij dat wel dan is hij je vijand.. Jaap heeft ook weinig vertrouwelijk gesprekken met mensen waar hij naartoe loopt, mensen vragen eerder dingen aan hem... Ik vind dat Jaap daarin niet achterbaks is aangezien hij niet constant pikzuigt met het ene groep door het andere zwart te maken.. Hij is wel eens aan het stoken, maar dat zegt hij dan vaak ook gewoon..
Ik vind Jaap een prachtige spelen.. Hij is constant aan het mindfucken met mensen en aan het kijken hoe hij ze op een simpele manier (ze vies maken bijvoorbeeld) mensen zo ver kan krijgen dat ze knakken en zelf te ver gaan... Het mooie is ook gewoon dat Jaap niet echt te raken is
En amanda een vette klont boter op haar hoofd gelegd en met goor water gegooitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Desii had het over het pletten van Amanda door Jaap, wel lezen he. Nou lol als Jaap Amanda had geplet dan was er ten eerste niks meer van amanda overgebleven en ten tweede Jaap daar echt wel een boete voor zou hebben gekregen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En emmers rioolwater over mensen gegooid, boter in haren smeren....... mensen tegen ramen drukken.
Meegaan in een verhaal en iemands standpunt inzien is anders dan bij iemand slijmen.. Wat eric deed was echt vals, mensen hoeren noemen en vervolgens de hele dag achter ze aan lopen zodat ze je vriendjes worden.. Wat dat betreft is Jaap gewoon een loner, heeft geen gezelschap nodig gedurende de hele dag... Het is ook een verschil in aanpak.. Jaap zegt eerder 'ik snap jou wel' en Eric zou zeggen 'dat is waar, die en die is ook een hoer'...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als Jaap met Brian praat, hij in Brians verhaal meegaat, en als hij met Huub praat, gaat hij in dat verhaal of die versie mee.
Ja, klopt. In een aantal gevallen gaat zijn imago zelfs voor zijn schaduw uit. Laatst een mooi voorbeeld. Natasia wil niet mee naar Jensen omdat Japio meeging. En zo zijn er wel meer gevallen, Eric was ook rete-bang van de dreiging van terreur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
...
Ik vind Jaap een prachtige spelen.. Hij is constant aan het mindfucken met mensen en aan het kijken hoe hij ze op een simpele manier (ze vies maken bijvoorbeeld) mensen zo ver kan krijgen dat ze knakken en zelf te ver gaan... Het mooie is ook gewoon dat Jaap niet echt te raken is
Zijn terror is ook echt hersenterreur, geen mindfucken te noemen.. Ik doe dit bij jou, ik raak jou ego op deze manier aan, wat zet dat in beweging in jou hoofdje.. Op een moment breken ze en dan gaan ze naar huis (dan wel door fysiek geweld of weglopen)
Heerlijk toch, daar heeft hij ze precies waar ze willen hebben.. Eric zag door alle ranzigheid geen toekomst meer in het spel, dat de laatste stap daarin wordt gezet dat iedereen tegen hem was naar mijn mening cruciaal, maar niet de meest belangrijke.. Jaap maakt de villa voor mensen uitzichtloos op deze manier, heerlijk!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. In een aantal gevallen gaat zijn imago zelfs voor zijn schaduw uit. Laatst een mooi voorbeeld. Natasia wil niet mee naar Jensen omdat Japio meeging. En zo zijn er wel meer gevallen, Eric was ook rete-bang van de dreiging van terreur.
Daarom vind ik Jaap ook geweldig. Hij doet ogenschijnlijk niks maar hij zet alles in rep en roer. Vanmorgen begonnen Dennis en Jaap en zie wat er uit voortvloeit. 4 mensen met een boete :-)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is weer niet helemaal waar.. Jaap maakt heel vaak terror, wanneer hij geen terror tegen jou maakt is hij je vriend, doet hij dat wel dan is hij je vijand.. Jaap heeft ook weinig vertrouwelijk gesprekken met mensen waar hij naartoe loopt, mensen vragen eerder dingen aan hem... Ik vind dat Jaap daarin niet achterbaks is aangezien hij niet constant pikzuigt met het ene groep door het andere zwart te maken.. Hij is wel eens aan het stoken, maar dat zegt hij dan vaak ook gewoon..
Zijn terror is ook echt hersenterreur, geen mindfucken te noemen.. Ik doe dit bij jou, ik raak jou ego op deze manier aan, wat zet dat in beweging in jou hoofdje.. Op een moment breken ze en dan gaan ze naar huis (dan wel door fysiek geweld of weglopen)
Boete?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom vind ik Jaap ook geweldig. Hij doet ogenschijnlijk niks maar hij zet alles in rep en roer. Vanmorgen begonnen Dennis en Jaap en zie wat er uit voortvloeit. 4 mensen met een boete :-)
keep the sunny side up variant??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zei dat ze nog ongesteld was, dus het zal wel de achterdeur zijn ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het gelezen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Boete?
OMG, wat is er gebeurd? Is er een nieuwe FEBO gekomen ofzo?
Heb je wat gemist soms of hou je ons nu voor de gek.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Boete?
OMG, wat is er gebeurd? Is er een nieuwe FEBO gekomen ofzo?
Als jij de achterdeur ziet als 'the sunny side' ...... Je klinkt als Ericquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:23 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
keep the sunny side up variant??
Ik lees het net pas, hele dag gewerkt.. Heb de incidenten vanmiddag wel gezien.. Anyway, hier is nergens in de openingspost iets over boetes te lezen, beetje raar, terwijl het toch wel een 'groot' iets isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef noucky het volgende:
Heb je wat gemist soms of hou je ons nu voor de gek.
stond een vraagteken bij hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als jij de achterdeur ziet als 'the sunny side' ...... Je klinkt als Eric
Was al een stuk eerder in de avond ...... Blijft niet in iedere OP herhaaldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees het net pas, hele dag gewerkt.. Heb de incidenten vanmiddag wel gezien.. Anyway, hier is nergens in de openingspost iets over boetes te lezen, beetje raar, terwijl het toch wel een 'groot' iets is
Huub en Amanda: 200.000 boete + 2.000 van borg afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees het net pas, hele dag gewerkt.. Heb de incidenten vanmiddag wel gezien.. Anyway, hier is nergens in de openingspost iets over boetes te lezen, beetje raar, terwijl het toch wel een 'groot' iets is
Brian ook 200.000 en 2000 neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub en Amanda: 200.000 boete + 2.000 van borg af
Brian en Natasia: 100.000 en + 1.000 van borg af
Jaap: 30 euro boete voor vernielen van servies :-)
Brian had ook de dubbele boetequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub en Amanda: 200.000 boete + 2.000 van borg af
Brian en Natasia: 100.000 en + 1.000 van borg af
Jaap: 30 euro boete voor vernielen van servies :-)
Vooral Brian klopt op dat moment van 10, maar daarna ging het Huub vooral dwarszitten en het niet los kon laten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is lange tijd behoorlijk rustig geweest in de Villa, maar vanochtend ging het toch weer mis. Naar aanleiding van een rumoerig ontbijt ontstonden er wat opstootjes waarin een aantal Miljonairs over de schreef gingen.
Maar De Gouden Kooi kent strenge regels en er volgen dan ook onmiddellijk sancties. Vanavond valt er een brief op de mat met daarin de opgelegde boetes. Jaap leest de brief voor en brengt zijn huisgenoten één voor één in verroering. “Natasia”, begint hij. “¤ 1.000 ingehouden op de borg en ¤ 100.000 gaat van een eventuele jackpot af.” De diva reageert gelaten op de straf en Jaap gaat verder. “Amanda: ¤ 2.000 van de borg ingehouden en er gaat ¤ 200.000 van de jackpot af”, waarmee de 19-jarige duidelijk steviger gestraft wordt.
Brian en Huub komen er ook beroerd vanaf. “ Er wordt ¤ 2.000 euro van uw beider borg afgehaald en ¤ 200.000 van de eventuele jackpot”, leest Jaap op plechtige toon voor. Vooral Brian is diep aangeslagen door deze opgelegde straf. “Ik hou me maandenlang in, en het gaat één keer fout…”, verzucht hij. De Miljonairs zijn merkbaar geschokt door de boetes.
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)r=5/typeofpage=51230
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef noucky het volgende:
[..]
Vooral Brian klopt op dat moment van 10, maar daarna ging het Huub vooral dwarszitten en het niet los kon laten.
Vooral je laatste zin kan ik echt van in een deuk liggen -)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het grappige van de boetes is eigenlijk wel :
- Natasia is heel verongelijkt en zal 'achter' wel uit haar bol gegaan zijn
- Brian is bijna para geworden
- Huub is alleen maar kwaad op zichzelf
- Amanda is trots, want ze had nog nooit zo'n grote boete gekregen
Ja, dat hoorde ik ook. En het hele verhaal van die taakstraf was ook al zo hilarisch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:42 schreef noucky het volgende:
Vergeet trouwens niet dat ze daarna zei, oh ja ik heb wel een taakstraf gehad.
Ik kan het ne nu zo niet meer herinnneren. Maar mogen mensen met straffen in DGK ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. En het hele verhaal van die taakstraf was ook al zo hilarisch.
Kennelijk is Amanda's 'straf' door de selectie gekomen .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kan het ne nu zo niet meer herinnneren. Maar mogen mensen met straffen in DGK ?
Truste, ik ga ook vertrekkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:54 schreef noucky het volgende:
De bewoners dromen nu leker over de straffen en ik uit de COS wegga -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |