Heb je wat gemist soms of hou je ons nu voor de gek.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Boete?
OMG, wat is er gebeurd? Is er een nieuwe FEBO gekomen ofzo?
Als jij de achterdeur ziet als 'the sunny side' ...... Je klinkt als Ericquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:23 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
keep the sunny side up variant??
Ik lees het net pas, hele dag gewerkt.. Heb de incidenten vanmiddag wel gezien.. Anyway, hier is nergens in de openingspost iets over boetes te lezen, beetje raar, terwijl het toch wel een 'groot' iets isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef noucky het volgende:
Heb je wat gemist soms of hou je ons nu voor de gek.
stond een vraagteken bij hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als jij de achterdeur ziet als 'the sunny side' ...... Je klinkt als Eric
Was al een stuk eerder in de avond ...... Blijft niet in iedere OP herhaaldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees het net pas, hele dag gewerkt.. Heb de incidenten vanmiddag wel gezien.. Anyway, hier is nergens in de openingspost iets over boetes te lezen, beetje raar, terwijl het toch wel een 'groot' iets is
Huub en Amanda: 200.000 boete + 2.000 van borg afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees het net pas, hele dag gewerkt.. Heb de incidenten vanmiddag wel gezien.. Anyway, hier is nergens in de openingspost iets over boetes te lezen, beetje raar, terwijl het toch wel een 'groot' iets is
Brian ook 200.000 en 2000 neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub en Amanda: 200.000 boete + 2.000 van borg af
Brian en Natasia: 100.000 en + 1.000 van borg af
Jaap: 30 euro boete voor vernielen van servies :-)
Brian had ook de dubbele boetequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub en Amanda: 200.000 boete + 2.000 van borg af
Brian en Natasia: 100.000 en + 1.000 van borg af
Jaap: 30 euro boete voor vernielen van servies :-)
Vooral Brian klopt op dat moment van 10, maar daarna ging het Huub vooral dwarszitten en het niet los kon laten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is lange tijd behoorlijk rustig geweest in de Villa, maar vanochtend ging het toch weer mis. Naar aanleiding van een rumoerig ontbijt ontstonden er wat opstootjes waarin een aantal Miljonairs over de schreef gingen.
Maar De Gouden Kooi kent strenge regels en er volgen dan ook onmiddellijk sancties. Vanavond valt er een brief op de mat met daarin de opgelegde boetes. Jaap leest de brief voor en brengt zijn huisgenoten één voor één in verroering. “Natasia”, begint hij. “¤ 1.000 ingehouden op de borg en ¤ 100.000 gaat van een eventuele jackpot af.” De diva reageert gelaten op de straf en Jaap gaat verder. “Amanda: ¤ 2.000 van de borg ingehouden en er gaat ¤ 200.000 van de jackpot af”, waarmee de 19-jarige duidelijk steviger gestraft wordt.
Brian en Huub komen er ook beroerd vanaf. “ Er wordt ¤ 2.000 euro van uw beider borg afgehaald en ¤ 200.000 van de eventuele jackpot”, leest Jaap op plechtige toon voor. Vooral Brian is diep aangeslagen door deze opgelegde straf. “Ik hou me maandenlang in, en het gaat één keer fout…”, verzucht hij. De Miljonairs zijn merkbaar geschokt door de boetes.
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)r=5/typeofpage=51230
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef noucky het volgende:
[..]
Vooral Brian klopt op dat moment van 10, maar daarna ging het Huub vooral dwarszitten en het niet los kon laten.
Vooral je laatste zin kan ik echt van in een deuk liggen -)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het grappige van de boetes is eigenlijk wel :
- Natasia is heel verongelijkt en zal 'achter' wel uit haar bol gegaan zijn
- Brian is bijna para geworden
- Huub is alleen maar kwaad op zichzelf
- Amanda is trots, want ze had nog nooit zo'n grote boete gekregen
Ja, dat hoorde ik ook. En het hele verhaal van die taakstraf was ook al zo hilarisch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:42 schreef noucky het volgende:
Vergeet trouwens niet dat ze daarna zei, oh ja ik heb wel een taakstraf gehad.
Ik kan het ne nu zo niet meer herinnneren. Maar mogen mensen met straffen in DGK ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. En het hele verhaal van die taakstraf was ook al zo hilarisch.
Kennelijk is Amanda's 'straf' door de selectie gekomen .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kan het ne nu zo niet meer herinnneren. Maar mogen mensen met straffen in DGK ?
Truste, ik ga ook vertrekkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:54 schreef noucky het volgende:
De bewoners dromen nu leker over de straffen en ik uit de COS wegga -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |