abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50750730
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat geld is alleen voor de winnaar. Er gaat 1000 euro in de jackpot elke dag.
Weet ik, maar aangezien hij denkt dat hij de winnaar wordt heeft hij nu al die dagen voor niets gezeten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50750733
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Daar is Huub zeker goed in, geen probleem om toe te geven als hij fouten maakt. Hij is nu meer kwaad op zichzelf en geeft de redactie zelfs gelijk met de boete. Zoiets hoor je Brian niet zeggen.
Fouten toegeven doet hij geregeld ja. Waar ik het over heb is dat hij zichzelf een KUTJONG nu noemt en daar heb ik het over.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50750734
Waarom heeft er in dat huis niemand commentaar op die nep -back-up -sex relatie van Brian en amanda?!!

Niemand zegt er iets van , ze hebben nota bene nog nooit gezegd ik houd van jou
pi_50750767
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft er in dat huis niemand commentaar op die nep -back-up -sex relatie van Brian en amanda?!!

Huub zegt het regelmatig, Brian neukt je alleen voor back up. Amanda is te dom omdat te zien. Natasia heeft Brian aangemoedigd om te neuken met Amanda voor Back up dus die houdt haar mond wel.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:38:48 #105
2018 PC eend
relativist
pi_50750786
quote:

Geen woorden maar daden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50750790
toch leuk zo`n progamma zonder prijzenpot!
met alle rellen zal het prijzengeld er nooit komen....
wat word de nieuwe regel.....bij de volgende vechtpartij is er ook geen huis meer te winnen?
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 01:39:21 #107
137949 Disana
pi_50750799
quote:

Er is in het verleden genoeg over gezegd, met name door Sylvia, Eric, Huub en later ook Lieke. Maar Amanda luisterde nooit of vergat weer wat er was gezegd, en keerde steeds weer terug naar Brian.
pi_50750819
quote:

Amanda roept zelf altijd dat Lieke voor backup naait met Huub..
zou idd wel een goeie zet zijn om daar meer op te hameren door Jaap Huub en Lieke..
pi_50750842
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:38 schreef cindy10 het volgende:
wat word de nieuwe regel.....bij de volgende vechtpartij is er ook geen huis meer te winnen?
pi_50750857
Toch heeft Huub wel een beetje gelijk. Het hele boete gebeuren heeft een hele verkeerde uitwerking. Spelers worden ontmoedigd om hun uiterste best te doen.
Daarnaast, wat willen ze ermee bereiken, dat het allemaal makke lammetjes worden in de villa ? Lijkt me behoorlijk saai.
Gooi er gewoon een miljonair uit en vervang die voor een nieuwe. Gelijk weer vers bloed in het huis !
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:42:08 #111
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50750865
quote:
Ho ho, de prijzenpot is 1 miljoen plus 1000 per dag .........
Keep the Sunny Side Up
pi_50750871
quote:

Dat zeggen ze wel hoor...... maar dan nog is het alleen maar voor de back-up van Brian.
pi_50750878
Dennis-fan meldt zich
X
X
X
pi_50750887
quote:
De bewoners die agressief zijn zullen zeker nooit winnen.Dat zijn ook echt de kneusjes vind ik.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50750909
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef noucky het volgende:

[..]

De bewoners die agressief zijn zullen zeker nooit winnen.Dat zijn ook echt de kneusjes vind ik.
Maar ze maken wel de spraakmakende momenten waar iedereen het over heeft.
pi_50750966
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef noucky het volgende:

[..]

Dan blijven dus Jaap en Lieke over als winnaar.
pi_50750968
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
Toch heeft Huub wel een beetje gelijk. Het hele boete gebeuren heeft een hele verkeerde uitwerking. Spelers worden ontmoedigd om hun uiterste best te doen.
Daarnaast, wat willen ze ermee bereiken, dat het allemaal makke lammetjes worden in de villa ? Lijkt me behoorlijk saai.
Gooi er gewoon een miljonair uit en vervang die voor een nieuwe. Gelijk weer vers bloed in het huis !
Klopt, want het gaat van zjn conto af !!!!!!!!!!! Hij denkt alleen maar egoïstisch.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:46:36 #118
2018 PC eend
relativist
pi_50750985
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
Dennis-fan meldt zich
Kom es uit die kast, dat praat wat makkelijker
pi_50750986
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:45 schreef noucky het volgende:

[..]

Klopt, want het gaat van zjn conto af !!!!!!!!!!! Hij denkt alleen maar egoïstisch.
Het is ook verdomd egoistisch om je druk te maken om 2 ton.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:47:12 #120
2018 PC eend
relativist
pi_50751007
Ze moesten toch naar bed?
pi_50751017
quote:

[..]

ja tuurlijk, zou jij er gaan zitten voor anderen??????????????
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:48:03 #122
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_50751029
quote:

[..]

Als je nou zeker weet dat je nooit zult winnen, kun je op deze manier wel de sterktste speler onwijs duperen door diegene uit te lokken tot een vechtpartijtje. Ik denk, dat je behoorlijk sterk in je schoenen moet staan om niet terug te meppen wanneer iemand je een klap verkoopt?
pi_50751033
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
Toch heeft Huub wel een beetje gelijk. Het hele boete gebeuren heeft een hele verkeerde uitwerking.
Onzin, de bewoners kunnen genoeg doen. Maar dingen naar elkaars kop gooien of fysiek geweld hebben ze helemaal niet nodig. Zoals de redaktie al zei: duwen en trekken is in principe niet verkeerd, maar de bewoners moeten gewoon hun grenzen kennen. Jaap heeft geen boete gekregen (alleen moet ie het servies betalen dat ie kapot gemaakt heeft), en Jaap is toch de meest actieve als het op relletjes aankomt, dus als het Jaap lukt waarom kunnen de anderen hun agressie niet onder controle houden?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:48:31 #124
bright side of life
pi_50751044
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
Ze moesten toch naar bed?
Ja, het is vandag de 23e ..... Dus 9 maanden geleden begon DGK. Zal wel een personeelsborrel zijn ......
Keep the Sunny Side Up
pi_50751051
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Maar ze maken wel de spraakmakende momenten waar iedereen het over heeft.
Je uiten kan ook op andere manieren als er op los rammen. Wat treiteren geeft ook al leuke tv.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:49:10 #126
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50751059
Brian ligt naast zijn zusje van god,

Amanda kijkt vertwijfeld om zich heen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:49:14 #127
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_50751063
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Ze krijgen 1000 per dag, dus aangezien hij er ik weet niet hoeveel dagen in zit, zit hij er nu voor n iets.
Ja, degene die wint ...... de rest niet, toch?
pi_50751077
quote:

[..]

Tuurlijk, ze zitten daar toch allemaal voor het geld ? Maar als de redactie nou zo'n onwenselijk gedrag vindt, dan moeten ze het niet aanmoedigen. Maar dat gebeurt juist wel, want dat trekt de kijkers aan.
Om het sociaal acceptabel te maken gooien ze er een boete tegenaan.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:49:56 #129
2018 PC eend
relativist
pi_50751082
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef noucky het volgende:

[..]

Je uiten kan ook op andere manieren als er op los rammen. Wat treiteren geeft ook al leuke tv.
Vraag dat maar aan eric
pi_50751089
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef noucky het volgende:

[..]

Fouten toegeven doet hij geregeld ja. Waar ik het over heb is dat hij zichzelf een KUTJONG nu noemt en daar heb ik het over.
Hij is kwaad.. jah... ik kan het begrijpen... zou jij niet zijn als je 200.000 ziet verdwijnen door je eigen toedoen.

En dan komt er zware shit uit zijn mond, maar hij meent er geen ene moer van.. (keur zijn taalgebruik niet goed, maar dat is een minpunt aan z'n karakter... daarintegen heeft tie ook leuke karaktereigenschappen en prachtige ogen)
pi_50751102
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kom es uit die kast, dat praat wat makkelijker
Het is niet zo zeer dat ik 'm aantrekkelijk vindt (sorry ik val toch echt niet op mannen). Het is meer z'n intelligentie waarmee ik me kan indentificeren
X
X
X
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:51:01 #132
bright side of life
pi_50751107
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Onzin, de bewoners kunnen genoeg doen. Maar dingen naar elkaars kop gooien of fysiek geweld hebben ze helemaal niet nodig. Zoals de redaktie al zei: duwen en trekken is in principe niet verkeerd, maar de bewoners moeten gewoon hun grenzen kennen. Jaap heeft geen boete gekregen (alleen moet ie het servies betalen dat ie kapot gemaakt heeft), en Jaap is toch de meest actieve als het op relletjes aankomt, dus als het Jaap lukt waarom kunnen de anderen hun agressie niet onder controle houden?
Vandaag zelfs twee voorbeelden :
- Japio lokte de eerste actie uit = Amanda en Natasia de dikke boete
- Amanda gooide kwark = Brian en Huub de dikke boete
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:51:07 #133
2018 PC eend
relativist
pi_50751109
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, het is vandag de 23e ..... Dus 9 maanden geleden begon DGK. Zal wel een personeelsborrel zijn ......
Ze zaten ook te klooien met die camera's, die leek wel bezopen ja
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:51:10 #134
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50751111
Brian ligt nog geen seconde of Amanda duikt bovenop hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Prospera op 23-06-2007 02:03:52 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50751121
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:47 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

ja tuurlijk, zou jij er gaan zitten voor anderen??????????????
Ik zit er niet mee, al kost het hem 800.000. Hij is zelf zo dom en een kneus.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:51:49 #136
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_50751127
quote:

[..]

Jaap heeft op dit moment geen vijanden in het huis. Hij voelt dus ook geen agressie. Jaap relt alleen maar om het rellen. Wat er tussen Huub en Brian speelt, kan ook Jaap overkomen als hij een werkelijke vijandschap krijgt met een medebewoner. Tot nu toe, heeft Jaap nog geen agressie hoeven te bedwingen, dus hoe hij dat in die situatie zal gaan doen, is slechts een kwestie van gissen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:51:56 #137
2018 PC eend
relativist
pi_50751132
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:50 schreef Frasier het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer dat ik 'm aantrekkelijk vindt (sorry ik val toch echt niet op mannen). Het is meer z'n intelligentie waarmee ik me kan indentificeren
En ik maar denken dat het een ego dingetje was
pi_50751160
quote:

[..]

wat denk je van karakter..... Brian, Huub en Amanda zijn driftig... na een voorval gaat het verstand op nul (ik heb precies zo'n karakter.... daar kan je gewoon weinig aan doen) zeker in de setting waar ze in zitten..... Het is allemaal heel makkelijk voor ons om het te ver(be)oordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 23-06-2007 01:58:15 ]
pi_50751212
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef Desii het volgende:

[..]

wat denk je van karakter..... Brian, Huub en Amanda zijn driftig... na een voorval gaat het verstand op nul (ik hem precies zo'n karakter.... daar kan je gewoon weinig aan doen) zeker in de setting waar ze in zitten..... Het is allemaal heel makkelijk voor ons om het te ver(be)oordelen.
Sterker nog, ik denk dat ze er op geselecteerd zijn.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:55:53 #140
bright side of life
pi_50751243
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze zaten ook te klooien met die camera's, die leek wel bezopen ja
In het weekend zijn ze 's-avonds en 's-nachts vaak bezig met opleiding van camera-lui. Je ziet dan ook vaak oefenen met de poort en de fontein.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:56:50 #141
2018 PC eend
relativist
pi_50751268
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

In het weekend zijn ze 's-avonds en 's-nachts vaak bezig met opleiding van camera-lui. Je ziet dan ook vaak oefenen met de poort en de fontein.
Fuckin noobs
pi_50751277
Toch vind ik het irritant dat ze vroeg naar bed gestuurd worden. Zat net te wachten op een gesprek met Jaab, Huub, Lieke en Dennis...
pi_50751290
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:51 schreef Tissik het volgende:

[..]

Jaap heeft op dit moment geen vijanden in het huis. Hij voelt dus ook geen agressie. Jaap relt alleen maar om het rellen. Wat er tussen Huub en Brian speelt, kan ook Jaap overkomen als hij een werkelijke vijandschap krijgt met een medebewoner. Tot nu toe, heeft Jaap nog geen agressie hoeven te bedwingen, dus hoe hij dat in die situatie zal gaan doen, is slechts een kwestie van gissen.
Volgens mij heeft Japie weinig agressiviteit in zijn karakter zitten.... dat is in DGK een groot pluspunt.
pi_50751300
quote:

[..]

Ik denk dat het in iemands karkater ligt of ie wel of niet gaat slaan. Ik schat Jaap in dat hij niet gaat slaan. We hebben van Eric toch ook niet gezien dat Eric ging slaan ?
Als iedereeen na het uitgaan erop los ging trimmen door drank of ruzie, dan konden ze alle uitgaansgelegenheden direct sluiten. Slechts de kneusjes die zichzelf niet onder controle hebben slaan door.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:58:08 #145
bright side of life
pi_50751317
quote:

[..]

Japio hoeft niet agressief te worden. Hij kan heel passief op z'n tegenstander gaan zitten ......
Heel effectief met zijn 180 kilo !
Keep the Sunny Side Up
pi_50751375
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Japio hoeft niet agressief te worden. Hij kan heel passief op z'n tegenstander gaan zitten ......
Heel effectief met zijn 180 kilo !
toch heeft hij Amanda geplet vanochtend... en kreeg hij geen boete

btw: dit heb ik niet gezien... alleen van horen zeggen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:01:25 #147
2018 PC eend
relativist
pi_50751380
quote:

[..]

Dan heb jij het listerine incident zeker niet gezien?
pi_50751399
Wat is Lieke nu weer aan het doen ?
pi_50751403
TV maken is niet voor mij agressief zijn !!!!!!!!!!!! Ik vind Jaap veel eerlijker en veel meer humor bezitten.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:04:27 #150
bright side of life
pi_50751440
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Lieke nu weer aan het doen ?
Briefje voor iemand die morgenvroeg komt. Als ik het goed begrijp ene Fanny of zo, die 'achter' iets komt afgeven.

Edit : Briefje voor het paardenmeisje
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')