abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50754984
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik twijfel wel eens of het echt haar kinderen zijn. Misschien zijn ze wel van haar zuster en is dit één groot spel. Ze zegt wel steeds dat ze zielsveel van haar kindjes houdt, maar de signalen die ze afgeeft kloppen daar niet bij. Als ze een keer vergeten is om voor te lezen zegt ze: "Morgen weer een dag" en over de kindjes in de steek laten zegt ze dat haar kindjes nog goed af zijn, want ze hadden ook in een gezin kunnen opgroeien waar zaken als geweld en incest aan de orde zijn.

Niet echt een voorbeeld van moederlijke gevoelens.
ik denk wel dat het der kinderen zijn, want er was toch zo'n ophef in t begin?
dus we zulle wel veel mensen research hebbe gedaan, dan zou dat zo uitkomen als t niet der kinderen zijn.
over dat het een toneelstukje kan zijn geloof ik ook wel, ik denk dat er eind september iets komt waardoor ze toch blijft. maybe komen die kinderen er zelf wel mee van, mamma je bent nu al zo ver bla bla bla
pi_50754989
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:29 schreef Larisje het volgende:

[..]

Ja precies! Ze was toch zo stoer?? En dan nu een beetje opscheppen over alle dingen je gaat doen als je een keer MAG terugkomen, nadat ze de villa heeft verlaten. Doe het dan nu! Typisch gevalletje van blaffende honden bijten niet.
Idd, maar ze durft het gewoon NIET... Echt, zulke stoere ideen, wat een vieze miet zeg, alleen als ik naar huis ga en kan vluchten
pi_50755013
wat een meeprater dat kind van de huishouding met natasia
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50755021
Beseffen Natasia en dat bleke schoonmaakstertje niet dat Jaap het prachtig vindt als ze hem met allerlei troep insmeren.
pi_50755024
Ja

En maar opscheppen dat ze Huub heeft getackeld. Als ze hem dan zo goed aankan, doet het dan nu! Dan helpt ze misschien vriendje Brian ook nog. Maar ja daar is ze een te groot mietje voor.
pi_50755027
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:32 schreef riri het volgende:
wat een meeprater dat kind van de huishouding met natasia
ja ze doet ook helemaal niks, heb ik zo';n hekel aan, mensen die niet hun werk doen amar gewoon koffieleuten en roken. tenzij ze als klaar is met der werk dan heb ik niks gezegt
pi_50755055
deze actie kunne ze beter bj dennis doen dat is toch zo;n op zn uiterlijk gesteld mannetje? jaap vind dit prachtig als ie er zo uit gaat zien als t voor ze bruiloft is zou t me nie verbazen dat ie gewoon met al die veren en al t ja woord zegt haha nee dat wil cora nie
pi_50755076
Slim dat ze dit bespreken
Jaap krijgt dit vast niet te weten
pi_50755081
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef Meganog het volgende:
Beseffen Natasia en dat bleke schoonmaakstertje niet dat Jaap het prachtig vindt als ze hem met allerlei troep insmeren.
idd wat ken jaap dat nou schelen ...die lacht erom en doet hetzelfde 3 x zo hard terug
pi_50755115
die schoonmaakster is gewoon een groupie
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:39:20 #251
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50755117
Natas wil zorgen dat er blauwe verf uit de douche komt, zodat Jaap op een smurf lijkt op z'n bruiloft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dark op 23-06-2007 12:36:57 ]
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_50755127
hahaha lieke tagge is leuk
pi_50755132
Dennis is wakker

Wat staat dat badjasje hem lief he
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_50755142
Ik weet niet of dit lachen wordt Natasia
Denk dat Jaap Natasia 10x zo hard terugpakt
pi_50755151
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:36 schreef milk-shake het volgende:

[..]

idd wat ken jaap dat nou schelen ...die lacht erom en doet hetzelfde 3 x zo hard terug
Idd, maar die mensen kunnen niet nadenken
pi_50755172
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Precies. En daarom geloof ik ook geen snars van het verhaal dat hij psychopaat zou zijn. Hij is verreweg de meest gehaaide speler van alle kooikarpers. Hij is een meesterlijke schaker, dat zegt genoeg.
nou als hij een meesterlijke schaker was zat hij niet in de kooi maar dan werd ie geadoreerd in de schaakwereld en daar hoort ie bij de zovelen die nooit de top zullen halen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50755173
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis is wakker

Wat staat dat badjasje hem lief he
Echt vaag zoals jij 's ochtends altijd met of ENORM blije dingen komt of ENORM negatieve... Last van een humeurtje?
pi_50755174
dom wijf zeg, als ze per uur betaald krijgt staat het teminste op band dat ze de helfd van de tijd niks doet
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:42:49 #259
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50755180
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef Meganog het volgende:
Ik dacht het, jij zegt het.
Ze maken er op die manier onbedoeld een gedenkwaardige dag van voor Jaap
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_50755191
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Echt vaag zoals jij 's ochtends altijd met of ENORM blije dingen komt of ENORM negatieve... Last van een humeurtje?
( ligt aan hoe mn nacht is geweest )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')