ik denk wel dat het der kinderen zijn, want er was toch zo'n ophef in t begin?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens of het echt haar kinderen zijn. Misschien zijn ze wel van haar zuster en is dit één groot spel. Ze zegt wel steeds dat ze zielsveel van haar kindjes houdt, maar de signalen die ze afgeeft kloppen daar niet bij. Als ze een keer vergeten is om voor te lezen zegt ze: "Morgen weer een dag" en over de kindjes in de steek laten zegt ze dat haar kindjes nog goed af zijn, want ze hadden ook in een gezin kunnen opgroeien waar zaken als geweld en incest aan de orde zijn.![]()
Niet echt een voorbeeld van moederlijke gevoelens.
Idd, maar ze durft het gewoon NIET... Echt, zulke stoere ideen, wat een vieze miet zeg, alleen als ik naar huis ga en kan vluchtenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:29 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja precies! Ze was toch zo stoer?? En dan nu een beetje opscheppen over alle dingen je gaat doen als je een keer MAG terugkomen, nadat ze de villa heeft verlaten. Doe het dan nu! Typisch gevalletje van blaffende honden bijten niet.
ja ze doet ook helemaal niks, heb ik zo';n hekel aan, mensen die niet hun werk doen amar gewoon koffieleuten en roken. tenzij ze als klaar is met der werk dan heb ik niks gezegtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:32 schreef riri het volgende:
wat een meeprater dat kind van de huishouding met natasia
idd wat ken jaap dat nou schelen ...die lacht erom en doet hetzelfde 3 x zo hard terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef Meganog het volgende:
Beseffen Natasia en dat bleke schoonmaakstertje niet dat Jaap het prachtig vindt als ze hem met allerlei troep insmeren.
Idd, maar die mensen kunnen niet nadenkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
idd wat ken jaap dat nou schelen ...die lacht erom en doet hetzelfde 3 x zo hard terug![]()
nou als hij een meesterlijke schaker was zat hij niet in de kooi maar dan werd ie geadoreerd in de schaakwereld en daar hoort ie bij de zovelen die nooit de top zullen halenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. En daarom geloof ik ook geen snars van het verhaal dat hij psychopaat zou zijn. Hij is verreweg de meest gehaaide speler van alle kooikarpers. Hij is een meesterlijke schaker, dat zegt genoeg.
Echt vaag zoals jij 's ochtends altijd met of ENORM blije dingen komt of ENORM negatieve... Last van een humeurtje?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis is wakker![]()
![]()
![]()
Wat staat dat badjasje hem lief he![]()
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef Meganog het volgende:
Beseffen Natasia en dat bleke schoonmaakstertje niet dat Jaap het prachtig vindt als ze hem met allerlei troep insmeren.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt vaag zoals jij 's ochtends altijd met of ENORM blije dingen komt of ENORM negatieve... Last van een humeurtje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |