abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:02:33 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_50754507
Ik begrijp dat Brenda niet meer komt werken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:02:52 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_50754515
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dat zou 2 ton boete moeten opleveren.
Pure terror.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:08:08 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_50754607
Natasja zegt dat ze over 93 dagen naar huis gaat. Eerst zien, dan geloven.
Ze gaat een kalender naar haar kindjus sturen, dan kunnen ze de dagen afstrepen.
― Mark Twain
pi_50754691
Natas over Huub

' hij heeft mij ontzettend gebroken, ontzettend gekrenkt, maar door hem ben ik nu sterk (LEES: Heb ik toch een enorm bord voor mijn hoofd gekregen)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:14:50 #225
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_50754717
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genieten, dat gepoker.

Na wat bescheiden postjes van ondergetekende vandaag ga ik mij mentaal voorbereiden op het aanvullen van het ww-premie-potje, dit in tegenstelling van een opmerking van een of andere onnozle galbak die, vanwege zijn registratie op fok enkele jaren geleden, denkt de wijsheid in pacht te hebben en vandaag te kennen gaf dat in zijn ogen alleen ww-uitkeringstrekkenden de gelegenheid hebben dit groepje langdurig opgeslotenen te kunnen volgen. Wat een lul.

GVD, Ik snap zelf niet waar ik dit vandaan haal na een paar biertjes. Of is het misschien juist daarom

Kortom, ik ga ff maffen, en morgen weer vroeg uit de veren om er voor te zorgen dat die minkukels die ons hier komen afzeiken om heul verkeerde redenen niet op een houtje hoeven te bijten als ze door hun baas er uit gesodemieterd worden.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:16:13 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_50754733
Wat komt Sharon eigenlijk doen, werken of kletsen?
― Mark Twain
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:18:08 #227
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50754759
Blablasia blijft maar declameren dat ze over 93 dagen naar huis gaat.
Ik geloof er geen donder van. Die blijft, mark my words!

Mooie stunt, heel Nederland weer in rep en roer hoe moeder haar kindjes nog verder in de steek laat. Mega publiciteit voor DGK. Sjonnie Talpa loopt geen slag achter.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_50754762
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
Wat komt Sharon eigenlijk doen, werken of kletsen?
ze zochten eerst toch hoofdhuishouding voor in t weekend? is zij dat niet nu?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:20:00 #229
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50754785
quote:
Maar De Gouden Kooi kent strenge regels en er volgen dan ook onmiddellijk sancties.

Waar is het "iedereen is schuldig geweest aan deze situatie en derhalve geen straf"

flikker bij DGK toch allemaal op met jullie zogenaamde "strenge" regels, deze zijn zelf soepeler dan eerst.
pi_50754801
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
ik geloofde t eerst ook niet, maar nu ze zegt dat der kinderen al aftellen etc, zou t wel heel erg zijn als ze blijft. misschien was ze t eerst wel van plan, maar t word nu wel moeilijker voor haar denk ik om de keuse te maken om toch te blijve. misschien had ze dit allang afgesproken thuis en komt er eind september een smoes om toch te blijve you never know.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:21:46 #231
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50754820
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef maril het volgende:

[..]

Jaap heeft eens tegen Brain gezegd dat hij absoluut nooit een gevoel heeft iemand te willen slaan, dat maakt hem in de kooi sterk.
Precies. En daarom geloof ik ook geen snars van het verhaal dat hij psychopaat zou zijn. Hij is verreweg de meest gehaaide speler van alle kooikarpers. Hij is een meesterlijke schaker, dat zegt genoeg.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_50754830
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Desii het volgende:

[..]

toch heeft hij Amanda geplet vanochtend... en kreeg hij geen boete

btw: dit heb ik niet gezien... alleen van horen zeggen.
Hij heeft haar schijnbaar heel hard tegen een raam geplet. Sowieso niet de meest veilige plaats gezien zijn gewicht!!
pi_50754834
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:20 schreef Prosac het volgende:

[..]

Waar is het "iedereen is schuldig geweest aan deze situatie en derhalve geen straf"

flikker bij DGK toch allemaal op met jullie zogenaamde "strenge" regels, deze zijn zelf soepeler dan eerst.
Ik viel ook bijna van mijn stoel toen ik dat las
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:23:16 #234
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50754845
quote:
Mooie stunt, heel Nederland weer in rep en roer hoe moeder haar kindjes nog verder in de steek laat. Mega publiciteit voor DGK. Sjonnie Talpa loopt geen slag achter.
En dan gerechterlijk ingrijpen van de kinderbescherming en het ontzetten van Natasia uit de ouderlijke macht die reageert met.. "tja, shit happens" en weer rustig door gaat met het zetten van haar extensions

owh ja en: "misschien is dit wel beter voor MIJ"
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:23:21 #235
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50754847
quote:

Nog geen fakkels gespot vandaag?
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_50754870
Wat een enorme schijterd is Natas.. Dat ga ik uithalen, ALS ik terugkom... Mietje
pi_50754882
die vrouw die daar zit, is die op visite ofso? ze werkt helemaal niet, wat n luilak
pi_50754896
He wat leuk zeg, een klein schattig Jody Bernalletje is het huis ! Met een sjaaltje

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:27:17 #239
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50754926
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:20 schreef easysatellite het volgende:

[..]

ik geloofde t eerst ook niet, maar nu ze zegt dat der kinderen al aftellen etc, zou t wel heel erg zijn als ze blijft. misschien was ze t eerst wel van plan, maar t word nu wel moeilijker voor haar denk ik om de keuse te maken om toch te blijve. misschien had ze dit allang afgesproken thuis en komt er eind september een smoes om toch te blijve you never know.
Ik twijfel wel eens of het echt haar kinderen zijn. Misschien zijn ze wel van haar zuster en is dit één groot spel. Ze zegt wel steeds dat ze zielsveel van haar kindjes houdt, maar de signalen die ze afgeeft kloppen daar niet bij. Als ze een keer vergeten is om voor te lezen zegt ze: "Morgen weer een dag" en over de kindjes in de steek laten zegt ze dat haar kindjes nog goed af zijn, want ze hadden ook in een gezin kunnen opgroeien waar zaken als geweld en incest aan de orde zijn.

Niet echt een voorbeeld van moederlijke gevoelens.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_50754959
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorme schijterd is Natas.. Dat ga ik uithalen, ALS ik terugkom... Mietje
Ja precies! Ze was toch zo stoer?? En dan nu een beetje opscheppen over alle dingen je gaat doen als je een keer MAG terugkomen, nadat ze de villa heeft verlaten. Doe het dan nu! Typisch gevalletje van blaffende honden bijten niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')