quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat zou 2 ton boete moeten opleveren.
Pure terror.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Genieten, dat gepoker.![]()
Na wat bescheiden postjes van ondergetekende vandaag ga ik mij mentaal voorbereiden op het aanvullen van het ww-premie-potje, dit in tegenstelling van een opmerking van een of andere onnozle galbak die, vanwege zijn registratie op fok enkele jaren geleden, denkt de wijsheid in pacht te hebben en vandaag te kennen gaf dat in zijn ogen alleen ww-uitkeringstrekkenden de gelegenheid hebben dit groepje langdurig opgeslotenen te kunnen volgen. Wat een lul.
GVD, Ik snap zelf niet waar ik dit vandaan haal na een paar biertjes. Of is het misschien juist daarom![]()
Kortom, ik ga ff maffen, en morgen weer vroeg uit de veren om er voor te zorgen dat die minkukels die ons hier komen afzeiken om heul verkeerde redenen niet op een houtje hoeven te bijten als ze door hun baas er uit gesodemieterd worden.
ze zochten eerst toch hoofdhuishouding voor in t weekend? is zij dat niet nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
Wat komt Sharon eigenlijk doen, werken of kletsen?
quote:Maar De Gouden Kooi kent strenge regels en er volgen dan ook onmiddellijk sancties.
ik geloofde t eerst ook niet, maar nu ze zegt dat der kinderen al aftellen etc, zou t wel heel erg zijn als ze blijft. misschien was ze t eerst wel van plan, maar t word nu wel moeilijker voor haar denk ik om de keuse te maken om toch te blijve. misschien had ze dit allang afgesproken thuis en komt er eind september een smoes om toch te blijve you never know.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Blablasia blijft maar declameren dat ze over 93 dagen naar huis gaat.
Ik geloof er geen donder van. Die blijft, mark my words!
Precies. En daarom geloof ik ook geen snars van het verhaal dat hij psychopaat zou zijn. Hij is verreweg de meest gehaaide speler van alle kooikarpers. Hij is een meesterlijke schaker, dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:46 schreef maril het volgende:
[..]
Jaap heeft eens tegen Brain gezegd dat hij absoluut nooit een gevoel heeft iemand te willen slaan, dat maakt hem in de kooi sterk.
Hij heeft haar schijnbaar heel hard tegen een raam geplet. Sowieso niet de meest veilige plaats gezien zijn gewicht!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Desii het volgende:
[..]
toch heeft hij Amanda geplet vanochtend... en kreeg hij geen boete
btw: dit heb ik niet gezien... alleen van horen zeggen.
Ik viel ook bijna van mijn stoel toen ik dat lasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is het "iedereen is schuldig geweest aan deze situatie en derhalve geen straf"
flikker bij DGK toch allemaal op met jullie zogenaamde "strenge" regels, deze zijn zelf soepeler dan eerst.
En dan gerechterlijk ingrijpen van de kinderbescherming en het ontzetten van Natasia uit de ouderlijke macht die reageert met.. "tja, shit happens" en weer rustig door gaat met het zetten van haar extensionsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie stunt, heel Nederland weer in rep en roer hoe moeder haar kindjes nog verder in de steek laat. Mega publiciteit voor DGK. Sjonnie Talpa loopt geen slag achter.![]()
Nog geen fakkels gespot vandaag?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Blablasia blijft maar declameren dat ze over 93 dagen naar huis gaat.
Ik geloof er geen donder van. Die blijft, mark my words!
Mooie stunt, heel Nederland weer in rep en roer hoe moeder haar kindjes nog verder in de steek laat. Mega publiciteit voor DGK. Sjonnie Talpa loopt geen slag achter.![]()
Ik twijfel wel eens of het echt haar kinderen zijn. Misschien zijn ze wel van haar zuster en is dit één groot spel. Ze zegt wel steeds dat ze zielsveel van haar kindjes houdt, maar de signalen die ze afgeeft kloppen daar niet bij. Als ze een keer vergeten is om voor te lezen zegt ze: "Morgen weer een dag" en over de kindjes in de steek laten zegt ze dat haar kindjes nog goed af zijn, want ze hadden ook in een gezin kunnen opgroeien waar zaken als geweld en incest aan de orde zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:20 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik geloofde t eerst ook niet, maar nu ze zegt dat der kinderen al aftellen etc, zou t wel heel erg zijn als ze blijft. misschien was ze t eerst wel van plan, maar t word nu wel moeilijker voor haar denk ik om de keuse te maken om toch te blijve. misschien had ze dit allang afgesproken thuis en komt er eind september een smoes om toch te blijve you never know.
Ja precies! Ze was toch zo stoer?? En dan nu een beetje opscheppen over alle dingen je gaat doen als je een keer MAG terugkomen, nadat ze de villa heeft verlaten. Doe het dan nu! Typisch gevalletje van blaffende honden bijten niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorme schijterd is Natas.. Dat ga ik uithalen, ALS ik terugkom... Mietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |