Idd, maar die mensen kunnen niet nadenkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
idd wat ken jaap dat nou schelen ...die lacht erom en doet hetzelfde 3 x zo hard terug![]()
nou als hij een meesterlijke schaker was zat hij niet in de kooi maar dan werd ie geadoreerd in de schaakwereld en daar hoort ie bij de zovelen die nooit de top zullen halenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. En daarom geloof ik ook geen snars van het verhaal dat hij psychopaat zou zijn. Hij is verreweg de meest gehaaide speler van alle kooikarpers. Hij is een meesterlijke schaker, dat zegt genoeg.
Echt vaag zoals jij 's ochtends altijd met of ENORM blije dingen komt of ENORM negatieve... Last van een humeurtje?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis is wakker![]()
![]()
![]()
Wat staat dat badjasje hem lief he![]()
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef Meganog het volgende:
Beseffen Natasia en dat bleke schoonmaakstertje niet dat Jaap het prachtig vindt als ze hem met allerlei troep insmeren.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt vaag zoals jij 's ochtends altijd met of ENORM blije dingen komt of ENORM negatieve... Last van een humeurtje?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ligt aan hoe mn nacht is geweest
)
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:45 schreef riri het volgende:
Dennis is ongelovelijk saai...zit heel weinig energie in die jongen tot zover als ik het nu gezien heb
Ik vond juist het tegenovergestelde.. Hij kan moeilijk stilzitten lijkt het soms, is ook niet zo heel gek, hij is natuurlijk ook erg sportief.. Die acties dat komt nog welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:45 schreef riri het volgende:
Dennis is ongelovelijk saai...zit heel weinig energie in die jongen tot zover als ik het nu gezien heb
Nou, dat zagen we gisteren toen Carlos er was. Hij voelde zich te leeg om te sporten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vond juist het tegenovergestelde.. Hij kan moeilijk stilzitten lijkt het soms, is ook niet zo heel gek, hij is natuurlijk ook erg sportief.. Die acties dat komt nog wel
Tweede dag, vind ik niet gekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat zagen we gisteren toen Carlos er was. Hij voelde zich te leeg om te sporten.
Wat heeft dat ermee te maken? Als je zegt sportief te zijn, sport je toch gewoon mee.quote:
Het is gewoon een feit dat hij sportief is , hij heeft niet voor niks zo hoog bij voetbal gespeeld. Tot nu toe vind ik Dennis een speler met klasse , maar goed: het is pas de tweede dag , wie weet wordt hij wel Terror Dennisquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Als je zegt sportief te zijn, sport je toch gewoon mee.
Pfff, geef iemand voordeel van de twijfel.. De eerste dagen zijn slopend, doe je weinig aan, nieuwe mensen, niet omgeving, allerlei prikkels die op je afkomen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Als je zegt sportief te zijn, sport je toch gewoon mee.
Ja, misschien wel, met zijn wimperkrultang wellicht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat hij sportief is , hij heeft niet voor niks zo hoog bij voetbal gespeeld. Tot nu toe vind ik Dennis een speler met klasse , maar goed: het is pas de tweede dag , wie weet wordt hij wel Terror Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |