SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Ja dat zeg jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nee, schuren is niet vreemdgaan gekk
dat is gewoon dansen![]()
Zodat ze lekker samen verder kunnen schurenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:48 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zou het zeker niet leuk vinden als m'n vriendin dat met iemand anders zou doen, dan ben ik weg.
Als ze heel geil aan het schuren is wel ja dan mag ze van mij zo lang door gaan als ze wil. Maar zo'n iemand zal toch nooit mijn vriendin worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zodat ze lekker samen verder kunnen schuren.
het is toch juist de bedoeling dat je er geil van wordt? nouja, als een leuk meisje d'r mooi gevormde bips tegen mijn vleesstaaf drukt, reken er maar op dat 'ie keihard wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef lauwert het volgende:
njaa, het is niet iets dat ik snel zou doen als ik een vriend heb.
Maar ag, zolang je er niet geil van wordt mag het nog.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:36 schreef Demius het volgende:
Dude als je iets met iemand hebt doe je dat gewoon niet :/ en als je vrijgezel bent schuur er op los
Wat een bs argument. Dan kun je in feite ook iemand orale seks geven zonder dat je er geil van wordt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef lauwert het volgende:
njaa, het is niet iets dat ik snel zou doen als ik een vriend heb.
Maar ag, zolang je er niet geil van wordt mag het nog.
Als het een vriendin van beide is dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Elvanera het volgende:
Beetje dansen moet kunnen, maar dan niet als je samen met je vriend(in) uit bent. En heftig gaan schuren vind ik dan niet kunnen.
Huh? Ik snap hem nietquote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als het een vriendin van beide is dan?.
En als jij zelf dan niet graag danst en zij wel? Of je danst zo als die kerel uit de XI reklamequote:Op zondag 24 juni 2007 16:07 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Huh? Ik snap hem niet
Ik heb 't over met iemand anders dan je eigen vriend(in) hč..
Edit: Oh wacht, je bedoelt dat hij dan zou dansen met een vriendin van mij en van hem.. Hangt vanaf op wat voor manier.. maar tof zou ik 't niet vinden.
ik snap het verband niet tussen schruen is uberkansloos, het is voor mensen die van bubbling houden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Hijacking het volgende:
schuren in disco is dus uber kansloos he
dat is voor mensen die van bubbling reggeaton remixes houden
en jah het is een soort van vreemdgaan zou ik een neger met mijn vriendin ziet schuren krijg die klap
ik heb nog nooit iemand op hardcore zien schuren SNAP JE DAT?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:05 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
ik snap het verband niet tussen schruen is uberkansloos, het is voor mensen die van bubbling houden?
Reggaeton ownt hardquote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand op hardcore zien schuren SNAP JE DAT?
Kan je nog wel op andere muziek schurenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
Wat noem jij dansen dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Tiemie het volgende:
dansen niet, schuren wel
Mja zoiets dus.. zoals t woord t al zegt.. je schuurt gewoon tegen elkaar aan. Op een stimulerende plek.. (voor de heren iigquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
schuren is dus met je kruis tegen de billen van een meisje aanwrijven
terwijl je dansende bewegingen maakt
plat gezegt![]()
loooooooooooooooooolquote:Op maandag 25 juni 2007 07:20 schreef saaw het volgende:
sta je daar als 15jarige met een ontzettende boner te hopen dat ze nog ff blijft staan zodat niemand t ziet
Ik snap deze opmerking niet ivm het bericht dat je quotequote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
remedie: tegen een lelijk (fatsig) meisje (wijf) aan gaan lopen schuren, zakt hij vanzelf. 14.gifquote:Op maandag 25 juni 2007 07:20 schreef saaw het volgende:
sta je daar als 15jarige met een ontzettende boner te hopen dat ze nog ff blijft staan zodat niemand t ziet
TIs geen vreemdgaan, maar je vriendin/vriend zal het niet leuk vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
plat gezegt![]()
Of gewoon een harde spijkerbroek en de juiste boxers, zien ze het minimaalquote:Op maandag 25 juni 2007 10:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
remedie: tegen een lelijk (fatsig) meisje (wijf) aan gaan lopen schuren, zakt hij vanzelf. 14.gif
Kan ook gewoon met de gezichten naar elkaar toe tochquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
plat gezegt![]()
Als jouwn vriendin tegen jou aan ligt te schuren heeft ze waarschijnlijk 'n lul?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als ze heel geil aan het schuren is wel ja dan mag ze van mij zo lang door gaan als ze wil. Maar zo'n iemand zal toch nooit mijn vriendin worden.
Als je van schuren geen stijve krijgt zou ik toch echt naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Party_bacardi het volgende:
Nee het ging zo van over de vorige avond , wijven schuren. Toen zei ik zo van hoe kan je nou een stijve krijgen van schuren toen ging er tegen in en shit, omdat hij waarschijnlijk gewoon een zielepoot is die niks gewend is , alsnog heb ik begrepen dat best veel mensen daar last van hebben XD ik snap nie hoe( die reactie hadt ik kunnen verwachten, en uren is weer overdreven
)
alsof jij een neger gaat slaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Hijacking het volgende:
schuren in disco is dus uber kansloos he
dat is voor mensen die van bubbling reggeaton remixes houden
en jah het is een soort van vreemdgaan zou ik een neger met mijn vriendin ziet schuren krijg die klap
Echt hehquote:
Nee, het hoort bij uitgaan!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef Dibble het volgende:
Is schuren vreemdgaan?Zoja waarom wel, zoniet waarom niet?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nee, schuren is niet vreemdgaan gekk
dat is gewoon dansen![]()
oke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef dude_flipper12 het volgende:
offtopic: ik vind dat er best wel veel dingen op dit forum gepost worden ŕ la: "wat ben je nou voor iemand als je dat op een forum zet?" Dit soort reacties helpen totaal niet, en voegen niks extra's toe.
uhm een mooie dame schuurt tegen je kruis aan, sexy met dr heupen wigend op de muziek, je voelt dr de hele tijd heen en weer gaan...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Party_bacardi het volgende:
Nee het ging zo van over de vorige avond , wijven schuren. Toen zei ik zo van hoe kan je nou een stijve krijgen van schuren toen ging er tegen in en shit, omdat hij waarschijnlijk gewoon een zielepoot is die niks gewend is , alsnog heb ik begrepen dat best veel mensen daar last van hebben XD ik snap nie hoe( die reactie hadt ik kunnen verwachten, en uren is weer overdreven
)
Jij misschien.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:53 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
uhm een mooie dame schuurt tegen je kruis aan, sexy met dr heupen wigend op de muziek, je voelt dr de hele tijd heen en weer gaan...
EN JIJ KRIJGT DAAR GEEN STIJVE VAN???????![]()
iddquote:Op zondag 1 juli 2007 18:53 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
uhm een mooie dame schuurt tegen je kruis aan, sexy met dr heupen wigend op de muziek, je voelt dr de hele tijd heen en weer gaan...
EN JIJ KRIJGT DAAR GEEN STIJVE VAN???????![]()
Ik ben zeer vriendelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het aardig tegenover elkaar houden.
Verder klagen kan in [FeedBack] Met spammende modjesquote:
zeikmodjesquote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef MouzurX het volgende:
foto?
waarom worden de berichten nou weggehaald? gaat toch nog over het topic?
Naja..quote:
je hebt gehoord van het hormoon, testosteron?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Party_bacardi het volgende:
)
als je 30+ bent misschien, is het best treurig inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:21 schreef Party_bacardi het volgende:
Eeehm volgens mij als je een stijve tijdens het schuren krijgt ben je niks gewend
Nee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef roburt het volgende:
[..]
als je 30+ bent misschien, is het best treurig inderdaad.
Wat je zegt ben je zelf schandknaap!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:35 schreef jorgentol het volgende:
[..]
maar je moet wel ff duidelijk maken dat het NIET zo is.
Wat? dan ga je naar baja?quote:
Maar begrijp ons... geil wijf met dr reet tegen je lul.. en dan krijg je geen stijve?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het aardig tegenover elkaar houden.
Vreemdgaan is voor iemand pas bij de 'daad' zelf, en bij andere al hand in hand lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef Dibble het volgende:
Is schuren vreemdgaan?Zoja waarom wel, zoniet waarom niet?
Inderdaad, dat vind ik dus ook.quote:
Ruige verhalen over BaJa..quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik dus ook.
Hoor je d'r zoveel ruige verhalen over...
blijkt t niks te zijn
![]()
![]()
![]()
Bedoel je niet hollywoodquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef poepje3 het volgende:
Jah serieus. Van vrienden en kennissen.
Ben ik er een tijd geleden heen geweest, was echt verschrikkelijk.
Het enige leuke daaraan was die gespierde neger met een gouden ketting om
voor de rest: blech![]()
![]()
kansloosquote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik schuur dood op dead metal
Dan staat het meisje voor jongen staat erachter en loopt met zijn lul tegen de kont van het meisje te 'schuren'quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef Pien85 het volgende:
Misschien heel dom ofzo maareh... wtf is schuren?!![]()
(ok, ik voel me oud en saai)
Lijkt me meer een bezigheid voor de slaapkamer dan voor de discotheek, of moet ik me nu echt oud en saai gaan voelen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Dan staat het meisje voor jongen staat erachter en loopt met zijn lul tegen de kont van het meisje te 'schuren'
![]()
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bezigheid voor de slaapkamer dan voor de discotheek, of moet ik me nu echt oud en saai gaan voelen?
Schuren in een slaapkamer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bezigheid voor de slaapkamer dan voor de discotheek, of moet ik me nu echt oud en saai gaan voelen?
whehehe, in de slaapkamer.. ja mn stoelpoot!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schuren in een slaapkamer?
Je bent oud.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Hijacking het volgende:
Daar staat er ook 1 jaquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef Glennz het volgende:
[..]
Phoeh he, alsof jij dat niet krijgt. Dan is er iets mis met je dick![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef Glennz het volgende:
[..]
Phoeh he, alsof jij dat niet krijgt. Dan is er iets mis met je dick![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel!.. Dan doe je het met haarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:34 schreef SureZal het volgende:
als je vriendin het niet erg vind... why not?!?
If she does mind > don't do it.
waarom vind je dat dom? je kan ook gewoon schuren met je gezicht naar elkaar toe of tegen elkaar aan..quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef Uitlaatklep het volgende:
schuren is een beetje met je reet tegen n jongen aanrijde, soort van droog neuke
dom dus
je kan ook gewoon neukenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef mnybag het volgende:
[..]
waarom vind je dat dom? je kan ook gewoon schuren met je gezicht naar elkaar toe of tegen elkaar aan..
![]()
Tof tochquote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef Uitlaatklep het volgende:
schuren is een beetje met je reet tegen n jongen aanrijde, soort van droog neuke
dom dus
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef Mindstate het volgende:
Heb je weer zo één, zo iemand die in de disco staat te schuren:
[afbeelding]
Pinokkio beklaagt zich bij Gepetto dat zijn vriendinnetje zo'n last heeft van de houtsplinters. Gepetto denkt even na en geeft Pinokkio dan een stuk schuurpapier om het goed glad te maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef Mindstate het volgende:
Heb je weer zo één, zo iemand die in de disco staat te schuren:
[afbeelding]
tegen een jongen hequote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef Uitlaatklep het volgende:
dom dus
jij meopt ook niet schuren..quote:Op zondag 24 juni 2007 17:55 schreef mash_ het volgende:
ik vind het geen vreemd gaan ofzx
Maar zelf zal ik het niet doen als ik een vriendin heb, Je kan er alleen gezeur van krijgen
Jij kan toch je pik tegen een vrouw haar kont aanschuren ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jij meopt ook niet schuren..
de dame schuurt.
als jij wilt.. moet je net als die neger in holly toen
hij moet er in of er naast.. niet schuren.. wtf? ben je wel wijsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij kan toch je pik tegen een vrouw haar kont aanschuren ?![]()
Oke hij moet er in of er naast maar we noemen het schuren en alleen de vrouw kan haar kont tegen de man zijn pik aanschuren, andersom kan niet hoezo weten we niet want ze zijn mongolen die een iq hebben van een aapquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hij moet er in of er naast.. niet schuren.. wtf? ben je wel wijs
Milfhunter iddquote:
idd...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke hij moet er in of er naast maar we noemen het schuren en alleen de vrouw kan haar kont tegen de man zijn pik aanschuren, andersom kan niet hoezo weten we niet want ze zijn mongolen die een iq hebben van een aap![]()
Dat is toch overal pinoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef colourAgga het volgende:
Bij mij is het wel logisch, als we met elkaar uit gaan is er zozo geen sprake van, verder als ze alleen is zijn er toch wel altijd weer mensen bij die ik ken en andersom geldt dat ook. De regel bij ons is gewoon je mag wel 'dansen' met mensen die je kent (niet echt vaste regel ofzo) maar als het heel erg aanrakerig wordt liever niet.
Het probleem is dat een paar vrienden van me een beetje 'beschermerig' zijn en toen ze een keer met een vriend van haar aan het dansen was die gast een paar tikken kreeg en ze met de hele groep uit de club werden gesjanst
?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef AMDFreak het volgende:
Als ik het zou zien.. zou ik zeker laten merken dat ik het niet leuk vindt.
Soort van ik ben niet goed genoeg?
haha lolquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef PearlsGirl het volgende:
Is dat wat anders dan disco in een schuur ?
Je was mn type toch al niet, sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef phadora het volgende:
Nah i kweet niet, zolangik vrijgezel ben schuur ik er op los.. nu ik een vriendje heb, nee niet meer.. ^^ (ja met hem..)
Precies hetzelfde meegemaakt! Ook geen klappen gevangen haha ;Dquote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Party_bacardi het volgende:
Ik was tijdje geleden met een meisje aan het schuren in de plaatselijke tent , maar ik was een beetje aangeschoten, en wist dat ze een vriend hadt. Alsnog zij begon terwijl haar vriend daar binnen was. Toen voelde ik me wel een beetje schuldig, maar ja dacht dat ze het gewoon wou uitmaken ofzo. Dus ging nog een kwartiertje door, terwijl hij het in principe zag.
Ik kende haar vriend niet en ik heb geen klappen gevangen![]()
![]()
en later mocht je haar neuken voor 30 piek van het vriendjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:09 schreef DNLZZ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde meegemaakt! Ook geen klappen gevangen haha ;D
Loverboysquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
en later mocht je haar neuken voor 30 piek van het vriendje![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik schuur dood op dead metal
Nee niemand is bang dat hun vriendin er met jou vandoor gaatquote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef MaddoxX het volgende:doe ik altijd schuren.. pff dat mag toch ? Ook gewoon bij vriendinnen van vrienden
Zeggen er niks over en vinden het leuken ik ook ^^
Nooit aangesproken geworden door vriend ofzo die boeit het niet![]()
maar hey het moet wel bij netjes dansen blijven heniet overdreven schuren :/
ohjah het is geen vreemdgaanwaar slaat dat op :/
quote:Op maandag 19 november 2007 20:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee niemand is bang dat hun vriendin er met jou vandoor gaat![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:46 schreef DoppioLL het volgende:
bij ons is het pas erg. gaat de onderbouw met elkaar schuren alsof ze in de polonaise staan. echt met wel 10 of 20 man achter elkaar. Die hebben echt geen idee van wat ze aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |