als je 30+ bent misschien, is het best treurig inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:21 schreef Party_bacardi het volgende:
Eeehm volgens mij als je een stijve tijdens het schuren krijgt ben je niks gewend
Nee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef roburt het volgende:
[..]
als je 30+ bent misschien, is het best treurig inderdaad.
Wat je zegt ben je zelf schandknaap!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:35 schreef jorgentol het volgende:
[..]
maar je moet wel ff duidelijk maken dat het NIET zo is.
Wat? dan ga je naar baja?quote:
Maar begrijp ons... geil wijf met dr reet tegen je lul.. en dan krijg je geen stijve?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het aardig tegenover elkaar houden.
Vreemdgaan is voor iemand pas bij de 'daad' zelf, en bij andere al hand in hand lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef Dibble het volgende:
Is schuren vreemdgaan?Zoja waarom wel, zoniet waarom niet?
Inderdaad, dat vind ik dus ook.quote:
Ruige verhalen over BaJa..quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik dus ook.
Hoor je d'r zoveel ruige verhalen over...
blijkt t niks te zijn
![]()
![]()
![]()
Bedoel je niet hollywoodquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef poepje3 het volgende:
Jah serieus. Van vrienden en kennissen.
Ben ik er een tijd geleden heen geweest, was echt verschrikkelijk.
Het enige leuke daaraan was die gespierde neger met een gouden ketting om
voor de rest: blech![]()
![]()
kansloosquote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik schuur dood op dead metal
Dan staat het meisje voor jongen staat erachter en loopt met zijn lul tegen de kont van het meisje te 'schuren'quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef Pien85 het volgende:
Misschien heel dom ofzo maareh... wtf is schuren?!![]()
(ok, ik voel me oud en saai)
Lijkt me meer een bezigheid voor de slaapkamer dan voor de discotheek, of moet ik me nu echt oud en saai gaan voelen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Dan staat het meisje voor jongen staat erachter en loopt met zijn lul tegen de kont van het meisje te 'schuren'
![]()
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bezigheid voor de slaapkamer dan voor de discotheek, of moet ik me nu echt oud en saai gaan voelen?
Schuren in een slaapkamer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een bezigheid voor de slaapkamer dan voor de discotheek, of moet ik me nu echt oud en saai gaan voelen?
whehehe, in de slaapkamer.. ja mn stoelpoot!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schuren in een slaapkamer?
Je bent oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |