Als het een vriendin van beide is dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Elvanera het volgende:
Beetje dansen moet kunnen, maar dan niet als je samen met je vriend(in) uit bent. En heftig gaan schuren vind ik dan niet kunnen.
Huh? Ik snap hem nietquote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als het een vriendin van beide is dan?.
En als jij zelf dan niet graag danst en zij wel? Of je danst zo als die kerel uit de XI reklamequote:Op zondag 24 juni 2007 16:07 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Huh? Ik snap hem niet
Ik heb 't over met iemand anders dan je eigen vriend(in) hè..
Edit: Oh wacht, je bedoelt dat hij dan zou dansen met een vriendin van mij en van hem.. Hangt vanaf op wat voor manier.. maar tof zou ik 't niet vinden.
ik snap het verband niet tussen schruen is uberkansloos, het is voor mensen die van bubbling houden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Hijacking het volgende:
schuren in disco is dus uber kansloos he
dat is voor mensen die van bubbling reggeaton remixes houden
en jah het is een soort van vreemdgaan zou ik een neger met mijn vriendin ziet schuren krijg die klap
ik heb nog nooit iemand op hardcore zien schuren SNAP JE DAT?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:05 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
ik snap het verband niet tussen schruen is uberkansloos, het is voor mensen die van bubbling houden?
Reggaeton ownt hardquote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand op hardcore zien schuren SNAP JE DAT?
Kan je nog wel op andere muziek schurenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
Wat noem jij dansen dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef Tiemie het volgende:
dansen niet, schuren wel
Mja zoiets dus.. zoals t woord t al zegt.. je schuurt gewoon tegen elkaar aan. Op een stimulerende plek.. (voor de heren iigquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
schuren is dus met je kruis tegen de billen van een meisje aanwrijven
terwijl je dansende bewegingen maakt
plat gezegt![]()
loooooooooooooooooolquote:Op maandag 25 juni 2007 07:20 schreef saaw het volgende:
sta je daar als 15jarige met een ontzettende boner te hopen dat ze nog ff blijft staan zodat niemand t ziet
Ik snap deze opmerking niet ivm het bericht dat je quotequote:Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
remedie: tegen een lelijk (fatsig) meisje (wijf) aan gaan lopen schuren, zakt hij vanzelf. 14.gifquote:Op maandag 25 juni 2007 07:20 schreef saaw het volgende:
sta je daar als 15jarige met een ontzettende boner te hopen dat ze nog ff blijft staan zodat niemand t ziet
TIs geen vreemdgaan, maar je vriendin/vriend zal het niet leuk vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
schuren is dus met je kruis tegen de billen van een meisje aanwrijven
terwijl je dansende bewegingen maakt
plat gezegt![]()
Of gewoon een harde spijkerbroek en de juiste boxers, zien ze het minimaalquote:Op maandag 25 juni 2007 10:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
remedie: tegen een lelijk (fatsig) meisje (wijf) aan gaan lopen schuren, zakt hij vanzelf. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |