abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52100456
quote:
Detox gaat floppen.
Denk het niet hoor maar ik gok niet op iets vernieuwends van hem, commerciëel gezien lijkt het me haast onmogelijk dat ie flopt hij is de "mentor" van 50 cent en eminem en als je kijkt hoeveel aanhang die gasten hebben zal Dre ook wel goed verkopen.
quote:
Ok je hebt gelijk, hij is een overhypte MC bedoel ik. Zijn skills zijn niet zo speciaal in mijn opinie. Top 20 jazeker, top 5 neuh niet eens in de buurt komend.
Mja ik vind hem wel gruwelijk flowen hoor, en freestylen kan hij ook zeker wel, maar ik vind z'n teksten nou ook niet poëtische hoogstandjes ofzo, maar toch wat hij doet doet ie goed. Top 20 MC is hij zeker maar ik heb geen lijstje ofzo daarvoor
quote:
Voor de rest was het natuurlijk een plagerige post van mij. Hey hij staat in mijn top 20. Maar ik denk niet dat het erg is dat hij er nu niet bij zit.
ja dat had ik wel door, en ik vindt het ook niet erg dat ie er niet bij zit. Staat al genoeg uit NY in

Trouwens waar zijn alle 2pac liefhebbers die vond ik er toch als snel uit liggen, gek dat niemand daar moord en brand over schreeuwt. Ik had hem toch wel ergens in de laatste ronde verwacht.
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:43:28 #202
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52100550
2Pac sucked als een MC!!!!

Ja hij spit gevoel als geen ander, maar als MC is het gewoon niet echt goed. Leuk Multies af en toe maar voor de rest mweeh. Sorry als ik iemand nu op zijn 'ZOMG Wat zeg je 2pac is god/GOAT/profeet enz. enz.' pik trap. Maar het is de koude waarheid.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52100780
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:43 schreef Paramnesia het volgende:

Ja hij spit gevoel als geen ander, maar als MC is het gewoon niet echt goed. Leuk Multies af en toe maar voor de rest mweeh. Sorry als ik iemand nu op zijn 'ZOMG Wat zeg je 2pac is god/GOAT/profeet enz. enz.' pik trap. Maar het is de koude waarheid.
Helemaal mee eens
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:58:20 #204
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52100798
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:23 schreef nipeng het volgende:
Hoe vinden jullie het tournament lopen?
Sowieso leuk natuurlijk, en hulde voor het rekenen
En het loopt qua uitslagen redelijk zoals ik had verwacht.

En wat betreft Jay-Z; ik vind zijn hele stijl vervelend. Zijn stem, flow... Nee ik zie niet wat hem zo'n bijzondere rapper zou moeten maken. En dat baseer ik dan op Reasonable Doubt die ik redelijk tot goed vind en reken ik de rotzooi van de laatste jaren niet eens mee.
pi_52100807
Eens , hij heeft wel aardig war goede nummer , maar ook veel crap (2pac)

Jay z zijn stijl trek ik ook niet , hoe die soms met zijn stem doet te irritant , 1e album van em heb ik niet vaak geluistert , het klonk wel goed maar IMO geen classic
pi_52100848
http://www.youtube.com/watch?v=pu4UG8uLHZ8 .

Voor Reasonable Doubt was hij okay.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:04:37 #207
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52100925
Ach ja dat half-geile fluisterende toontje van Jay-Z is idd wat minder. Toen hij nog snel rapte zoals Chris bij zn post toen was idd cool.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:09:12 #208
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52101020
http://www.youtube.com/watch?v=0uGL6cnpowc

En deze man had er gewoon nog in moeten zitten.
pi_52101285
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:09 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0uGL6cnpowc

En deze man had er gewoon nog in moeten zitten.
Ja man, hoe die man kan kon flowen, het nummer Twinz (Deep Cover '98) dat is gewoon ziek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duvekoater op 04-08-2007 18:32:52 ]
"Nait slecht mien jong"
pi_52101317
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef Duvekoater het volgende:

[..]

Ja man, hoe die man kan flowen, hett nummer Twinz (Deep Cover '98) dat is gewoon ziek.
Jammer dat hij na elke line naar adem loopt te happen .
pi_52101351
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:43 schreef Paramnesia het volgende:

Niet alles komt op mc skills aan (en hij was niet eens zo slecht). Zijn muziek heeft wel veel betekent voor veel mensen, maar die kom je doorgaans niet op internetfora als deze tegen, daarom zal ie hier ook wel snel eruit gegaan zijn. Ben zelf ook niet de grootste fan, maar dat hij sucked als mc zou ik niet willen zeggen.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:26:56 #212
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52101373
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

vind je het gek met die snelheid (en die dikte) maar als MC puur tekstueel een van de beste samen met deze:

http://www.youtube.com/watch?v=I80ZVcYPuek

Top 5 beide
pi_52101397
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pu4UG8uLHZ8 .

Voor Reasonable Doubt was hij okay.
Wat is hier zoveel beter aan dan z'n Reasonable Doubt tracks?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:39:36 #214
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_52101616
ach ik trek de stem van jay-z gewoon niet en bij de latere albums de producties ook niet, netzo als dat bijvoorbeeld geld voor eminem , hij mag best goede teksten hebben enzo.

en tsja Big Pun , opzich heeft hij best een aantal toffe tracks gemaakt , maar zoveel zijn het er nou ook weer niet.
pi_52101663
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pun had een geweldige breath control anders, ik durf te wedden dat ie ook regelmatig op de didgeridoo speelde gewoon in een keer door blazen. Maar is mij niet opgevallen dat ie naar adem hapt.
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:44:51 #216
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52101711
Nou ja bij dat ene nummer wel, nu het gezegd is. Na iedere zin slllhhhhhhh. Was het maar nooit gezegd
pi_52101719
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Duvekoater het volgende:

[..]

Pun had een geweldige breath control anders, ik durf te wedden dat ie ook regelmatig op de didgeridoo speelde gewoon in een keer door blazen. Maar is mij niet opgevallen dat ie naar adem hapt.
Idd, gewoon goede mc met goede tracks. Vond het alleen wel weer jammer toen ik hoorde hoe vaak ie z'n vrouw in elkaar sloeg.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:47:20 #218
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52101757
Misschien niet ontopic maar koopt er nog wel eens iemand een album, dus gewoon kopen ipv downen.

Want iemand vroeg mij of ik Curtis of Graduation ging kopen (zelfde releasedatum) en ik moest tot mijn schande bekennen dat ik ze wss allebei zou downen
pi_52101819
Ik koop vooral 12"es, of als ik per se een album track (of meerdere) wil kunnen draaien een lp. (maar dit kan beter in hiphop central geloof ik!)

on topic: lil wayne had van mij ook wel verder mogen komen!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:50:11 #220
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_52101824
ik koop zo nu en dan nog wel wat hiphop , niet zoveel meer als voorheen en ik moet lks ookwel gelijk geven dat het wat NY hiphop betrefd wel erg expirementeel of teveel gelikt begint te worden en ik ben nooit echt een liefhebber geweest van de south/westcoast hiphop op wat uitzonderingen na.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:55:33 #221
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52101921
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:47 schreef Paramnesia het volgende:
Misschien niet ontopic maar koopt er nog wel eens iemand een album, dus gewoon kopen ipv downen.
Jazeker, zie signature. Dit jaar heb ik er al weer ruim 100 aangeschaft.
Wel steeds minder hiphop, gewoon omdat ik het genre steeds minder interessant vind worden.
pi_52101927
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ja bij dat ene nummer wel, nu het gezegd is. Na iedere zin slllhhhhhhh. Was het maar nooit gezegd
Ik kan hem nu even niet luisteren maar verwar je hem niet met Fat Joe die doet ook mee op dat nummer heh ? naja boeit ook niet blijft een vet nummer.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Idd, gewoon goede mc met goede tracks. Vond het alleen wel weer jammer toen ik hoorde hoe vaak ie z'n vrouw in elkaar sloeg.
ja dat maakt het wel weer wat minder waarom zeg je dat nou weer nu moet ik hem boycotten
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:47 schreef Paramnesia het volgende:

Want iemand vroeg mij of ik Curtis of Graduation ging kopen (zelfde releasedatum) en ik moest tot mijn schande bekennen dat ik ze wss allebei zou downen
Ik koop niet snel nieuwe albums, wel van nederlandse artiesten trouwens maar, ik luister sowieso vrij weinig naar nieuwe muziek de laatste tijd, als het dan iets nieuws is dan heel vaak underground muziek en dat is hier amper te krijgen dus ik download het meestal. Ik koop wel eens albums via bol als ik hem echt graag wil hebben, laatst nog Liquid Swords en Only Built 4 Cuban Linx, ik begin het nu wel leuk te vinden om een echte collectie op te bouwen, vond ik vroeger niet zo boeiend maar zo'n cd in t kastje is wel mooi eigenlijk.
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:00:53 #223
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52102025
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ach ja soms hebben ze het wel verdient. . En tuurlijk verwar ik hem niet met Fat Joe . Als mij dat zou gebeuren dan ben ik al half dement hoor.
pi_52102132
Dat nummer is niet meer luisterbaar als je het eenmaal weet inderdaad .
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:10:00 #225
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52102197
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
Dat nummer is niet meer luisterbaar als je het eenmaal weet inderdaad .
Bedankt dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')