Denk het niet hoor maar ik gok niet op iets vernieuwends van hem, commerciëel gezien lijkt het me haast onmogelijk dat ie flopt hij is de "mentor" van 50 cent en eminem en als je kijkt hoeveel aanhang die gasten hebben zal Dre ook wel goed verkopen.quote:Detox gaat floppen.
Mja ik vind hem wel gruwelijk flowen hoor, en freestylen kan hij ook zeker wel, maar ik vind z'n teksten nou ook niet poëtische hoogstandjes ofzo, maar toch wat hij doet doet ie goed. Top 20 MC is hij zeker maar ik heb geen lijstje ofzo daarvoorquote:Ok je hebt gelijk, hij is een overhypte MC bedoel ik. Zijn skills zijn niet zo speciaal in mijn opinie. Top 20 jazeker, top 5 neuh niet eens in de buurt komend.
quote:Voor de rest was het natuurlijk een plagerige post van mij. Hey hij staat in mijn top 20. Maar ik denk niet dat het erg is dat hij er nu niet bij zit.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:43 schreef Paramnesia het volgende:
2Pac sucked als een MC!!!!
Ja hij spit gevoel als geen ander, maar als MC is het gewoon niet echt goed. Leuk Multies af en toe maar voor de rest mweeh. Sorry als ik iemand nu op zijn 'ZOMG Wat zeg je 2pac is god/GOAT/profeet enz. enz.' pik trap. Maar het is de koude waarheid.
Sowieso leuk natuurlijk, en hulde voor het rekenenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:23 schreef nipeng het volgende:
Hoe vinden jullie het tournament lopen?
Ja man, hoe die man kan kon flowen, het nummer Twinz (Deep Cover '98) dat is gewoon ziek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:09 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0uGL6cnpowc
En deze man had er gewoon nog in moeten zitten.
Jammer dat hij na elke line naar adem loopt te happenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
Ja man, hoe die man kan flowen, hett nummer Twinz (Deep Cover '98) dat is gewoon ziek.
Niet alles komt op mc skills aan (en hij was niet eens zo slecht). Zijn muziek heeft wel veel betekent voor veel mensen, maar die kom je doorgaans niet op internetfora als deze tegen, daarom zal ie hier ook wel snel eruit gegaan zijn. Ben zelf ook niet de grootste fan, maar dat hij sucked als mc zou ik niet willen zeggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:43 schreef Paramnesia het volgende:
2Pac sucked als een MC!!!!
Ja hij spit gevoel als geen ander, maar als MC is het gewoon niet echt goed. Leuk Multies af en toe maar voor de rest mweeh. Sorry als ik iemand nu op zijn 'ZOMG Wat zeg je 2pac is god/GOAT/profeet enz. enz.' pik trap. Maar het is de koude waarheid.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat hij na elke line naar adem loopt te happen.
Wat is hier zoveel beter aan dan z'n Reasonable Doubt tracks?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pu4UG8uLHZ8.
Voor Reasonable Doubt was hij okay.
Pun had een geweldige breath control anders, ik durf te wedden dat ie ook regelmatig op de didgeridoo speeldequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat hij na elke line naar adem loopt te happen.
Idd, gewoon goede mc met goede tracks. Vond het alleen wel weer jammer toen ik hoorde hoe vaak ie z'n vrouw in elkaar sloeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
Pun had een geweldige breath control anders, ik durf te wedden dat ie ook regelmatig op de didgeridoo speeldegewoon in een keer door blazen. Maar is mij niet opgevallen dat ie naar adem hapt.
Jazeker, zie signature. Dit jaar heb ik er al weer ruim 100 aangeschaft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:47 schreef Paramnesia het volgende:
Misschien niet ontopic maar koopt er nog wel eens iemand een album, dus gewoon kopen ipv downen.
Ik kan hem nu even niet luisteren maar verwar je hem niet met Fat Joe die doet ook mee op dat nummer hehquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ja bij dat ene nummer wel, nu het gezegd is. Na iedere zin slllhhhhhhh. Was het maar nooit gezegd
ja dat maakt het wel weer wat minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Idd, gewoon goede mc met goede tracks. Vond het alleen wel weer jammer toen ik hoorde hoe vaak ie z'n vrouw in elkaar sloeg.
Ik koop niet snel nieuwe albums, wel van nederlandse artiesten trouwens maar, ik luister sowieso vrij weinig naar nieuwe muziek de laatste tijd, als het dan iets nieuws is dan heel vaak underground muziek en dat is hier amper te krijgen dus ik download het meestal. Ik koop wel eens albums via bol als ik hem echt graag wil hebben, laatst nog Liquid Swords en Only Built 4 Cuban Linx, ik begin het nu wel leuk te vinden om een echte collectie op te bouwen, vond ik vroeger niet zo boeiend maar zo'n cd in t kastje is wel mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:47 schreef Paramnesia het volgende:
Misschien niet ontopic maar koopt er nog wel eens iemand een album, dus gewoon kopen ipv downen.
Want iemand vroeg mij of ik Curtis of Graduation ging kopen (zelfde releasedatum) en ik moest tot mijn schande bekennen dat ik ze wss allebei zou downen
Ach ja soms hebben ze het wel verdient.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Idd, gewoon goede mc met goede tracks. Vond het alleen wel weer jammer toen ik hoorde hoe vaak ie z'n vrouw in elkaar sloeg.
Bedankt dan maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
Dat nummer is niet meer luisterbaar als je het eenmaal weet inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |