]
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef Duvekoater het volgende:quote:
en zn Kamelen-hoofd Hij neukt Beyonce wel dus geef mij ook maar zo'n kamelen-hoofd
![]()
Ja oke, dat is ook wel wat waard
![]()
quote:
en Ether
Mwah ik vond ze toch wel erg aan elkaar gewaagd hoor
Ja maar Ether was beter, lyricaal, teksueel, impact. Nas fileert hem innerlijk. Wat hem dwars zit, waar die mee zit enz enz. And Eminem murderd him on his own shit.
quote:
en dat ie Dame heeft genaaid met Roc-a-Fella
Heeft niks met rap skills te maken
Ja klopt, nog steeds een naaistreek, maar je hebt gelijk.
quote:
en dat de response op Dipset gewoon slecht was
Op zo'n trieste bende moet je niet eens reageren als je Jay-Z heet
Maar dat deed ie wel. En het was niet zo goed, het was geen Takeover, het was meer een klein steekje.
quote:
en dat hij stiekem een enorme Nas-Stan isGeef hem eens ongelijk
![]()
quote:
en dat z'n laatste album gewoon hard zoog (zeg dat het niet waar is)
Is niet waar het was niet goed maar ook niet superslecht, had wel beter verwacht van hem want Black Album was gewoon dope
Neuh ik vond het niet eens zo goed maar ben het wel met je eens, maar wat me het meest verbaasde was dat Dr Dre zijn producties gewoon minder waren
![]()
. 3 nummers en geen een echt een wow-gevoel. Detox gaat floppen.
quote:
en dat het gewoon een overhypte rapper is.
Kom op zeg Reasonable Doubt is een classic album daarnaast Black Album, In My Lifetime Vol. 1en Blueprint waren ook gewoon vette albums. Ik geef wel toe dat hij behoorlijk wat pauper nummers heeft gemaakt maar daar tegenover staan zoveel goede nummers hij is echt niet gehypt, en alles op eigen kracht gedaan, een eigen platenlabel uit de grond gestampt en z'n eigen muziek gepromoot toen hij net begon, lijkt me sterk dat er in die tijd een enorm management achter zat dat hem aan het hypen was, zoals tegenwoordig gebeurd met de bekende rappertjes.
Ok je hebt gelijk, hij is een overhypte MC bedoel ik. Zijn skills zijn niet zo speciaal in mijn opinie. Top 20 jazeker, top 5 neuh niet eens in de buurt komend.
Voor de rest was het natuurlijk een plagerige post van mij. Hey hij staat in mijn top 20. Maar ik denk niet dat het erg is dat hij er nu niet bij zit.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.