Daar heb je wel gelijk in maar zijn toch solo albums, als die allemaal meedoen kunnen we ze wel direct uitroepen tot winnaar imoquote:Ik vind het juist best kunnen. Neem bijvoorbeeld een Cuban Lynx... Volgens mij is dat album gewoon door RZA geproduceerd en staat het album vol met gastbijdragen van anderen uit de Clan. En dat is met bijvoorbeeld Liquid Swords niet veel anders. Het zijn nauwelijks solo-albums.
Maar he, je moet het zelf weten
Als je uit een achterbuurt in een grote stad in Frankrijk komt is het wel redelijk te vergelijken met de US denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef Fiama het volgende:
[..]
*steunt. Hier in Europa is het veel makkelijker om wat meer omhoog te komen dan in de US.
Ze hebben genoeg hiphop dingen gedaan, dus op zich horen ze wel in dit toernooi thuis, bovendien hebben ze geholpen hiphop aansprekelijker te maken voor de blanke markt, wat de opbrengsten voor de scene een stuk groter gemaakt heeft. Zelf heb ik er alleen niet al te veel mee eigenlijk, dus ik zou niet zo snel op ze stemmen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:12 schreef Fiama het volgende:
Nu de Beastie Boys eruit zijn is dat hele tournament niet meer geloofwaardig!![]()
Mja, helaas dus. Al hoor ik wel vaak dat ze niet zozeer onder de hiphop categorie te scharen zijn, omdat ze meer dan hiphop hebben. Ben benieuwd wat de mensen hier van vinden.
Eerlijkgezegd twijfel ik ook wel veel over of je Cuban Linx en Liquid Swords etc ook moet meetellen, het gaat tenslotte om de act Wu-Tang, dan hadden alle members eigenlijk ook niet apart genomineerd moeten worden. Maar zelf ga ik op basis van hun debuutalbum al voor Wu-Tang boven Nas.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar zijn toch solo albums, als die allemaal meedoen kunnen we ze wel direct uitroepen tot winnaar imoik heb toch wat meer met Nas vooral zijn teksten vind ik heerlijk dat is voor mij toch gewoon kunst en dat heeft Illmatic vandaag even bevestigd en straks nog even Stillmatic luisteren op de terugweg naar huis
![]()
even naar discussietopic gezet anders hebben we in toernooitopic weer een discussie en dat mag natuurlijk niet
Sjezus man, no way.quote:
Nee, het is bullshit. Kennelijk heb je je alleen maar "verdiept" in "Fight For Your Right"? Op "Licence to ill" vind ik sowieso classcis staan, al zijn ze daarna alleen meer origineler en beter geworden imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:33 schreef Duvekoater het volgende:
Nouja Beasties begonnen als een hardcore punkband ja toch, en ze gebruiken echt veel rock/punk invloeden in hun muziek dacht ik, de overstap naar een hip hop groep was mede tot stand gekomen door Rick Rubin en Def Jam, lekker scoren met 3 blanke rappers en het is nog gelukt ook
ze zijn een mainstream groep die veel commerciele successen hebben gehad dus om ze nou een commerciele punk/rap groep te noemen vind ik niet zo gek hoor
![]()
Voor Licence To Ill, begin jaren 80, maakten ze wel punk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vind het sowieso geen punk. Het is gewoon hard afentoe.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:13 schreef Duvekoater het volgende:
maar waarom hoor ik nooit.
Wat wil je dan? Wiskundige formules die bewijzen dat ze goed zijn? Het blijft gewoon een kwestie van smaak man...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:33 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het zeker een van de meest invloedrijke, orginele en interessante hiphop-acts met, als ik de video's en dvd's zo zie, een fucking geweldige liveshow (Mixmaster Mike!!!!).
Mwah ik neem aan als je een mening hebt om iets of iemand goed te vinden dat je dan ook wel wat redenen op kan noemen waarom, of niet? als jij dat met wiskundige formules wil doen mag dat van mij, ik geloof dat dit een forum is dus meningen van anderen zijn wel leuk om te horen ipv alleen "Ik vind ze keigaaf!!!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat wil je dan? Wiskundige formules die bewijzen dat ze goed zijn? Het blijft gewoon een kwestie van smaak man...
Maar na License to Ill maaktye ze geen punk en is hun muziek juist meer jazzy geworden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor Licence To Ill, begin jaren 80, maakten ze wel punk.
Rightquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef Duvekoater het volgende:
die opmerking dat het rap/punk was maakte ik alleen om een reactie los te krijgen je moet wat als je niks te doen hebt op je werk.
Lekkere toegankelijke hiphop voor mensen die helemaal niet van hiphop houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik ben het wel met duvekoater eens, zo geweldig zijn de beasties nou ook weer niet imo, lekker toegankelijke hiphop voor mensen die normaal niet van hiphop houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |