Omhoog. Deze ronde zit er bijna op.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef nipeng het volgende:
Woensdag 19:19 sluit deze ronde.
* Paramnesia laad de AK-47 door en gaat IP-adres checkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef cosmick het volgende:
Wu Tang Clan - Nas
A Tribe Called Quest - Eric B. & Rakim
Run DMC - Public Enemy ...
Gangstarr - De La Soul ...
Jammer dat WTC en Nas tegenoverelkaar gaan, die had ik er sowieso beiden uitgestemd.
Gangstarr wint toch net door de vele klassiekers ("bust a move" en het eerste album) van De La. PE vs. Run DMC.. rottig. Ieder een compleet ander stijl en era.. beiden absolute toppers, doch heb ik net iets meer met PE.
WAT! DE! NEUK!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:27 schreef nipeng het volgende:
[[url=http://i10.tinypic.com/4qp7qld_th]afbeelding][/url]
Dus Nas.
Doe toch normaal kneusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia laad de AK-47 door en gaat IP-adres checken
check de PIquote:
PI'tjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
check de PI. Niet serieus bedoelt
. nas-stans ftw
![]()
Ik denk het ook wel ja, zal ongeveer weer hetzelfde worden als toen. Volgens mij waren het toen ATCQ, GangStarr, Wu-Tang en De La als laatste vier?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik denk dat ATCQ het toernooi gaat winnen, volgens mij wonnen ze bij dat hiphop album toernooi een paar jaar terug ook vrij gemakkelijk.
edit: wacht zo goed gaan ze helemaal nog niet in deze ronde![]()
Heb je perongeluk nog een link naar dat topic PaRo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee ipv wu-tang zat KRS er toen bij.
uitslag was toen:
1. ATCQ
2. Gang Starr
3. KRS-One
4. De La Soul
quote:Wu Tang Clan - Nas
Run DMC - Public Enemy
Gangstarr - De La Soul
En wat nou als je morgen Enter The Wu-Tang een luisterbeurt geeft?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:32 schreef Duvekoater het volgende:
Ik moet even terugkomen op mijn stem voor Wu-Tangnadat ik vandaag weer eens Illmatic heb geluisterd moet ik m'n stem toch maar aan Nas geven.
Ja dat doe ik dus lekker niet anders wordt het zo druk voor de modjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En wat nou als je morgen Enter The Wu-Tang een luisterbeurt geeft?
Ik vind het juist best kunnen. Neem bijvoorbeeld een Cuban Lynx... Volgens mij is dat album gewoon door RZA geproduceerd en staat het album vol met gastbijdragen van anderen uit de Clan. En dat is met bijvoorbeeld Liquid Swords niet veel anders. Het zijn nauwelijks solo-albums.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus lekker niet anders wordt het zo druk voor de modjes![]()
nee ik heb er even wat langer over nagedacht en vind niet dat ik albums als Only Built 4 Cuban Linx, Liquid Swords, Tical enz mee moet rekenenhet gaat tenslotte om de gehele Wu niet de losse members en dan vind ik het materiaal van de Wu niet zo goed als dat van Nas.
Hoe is het toch mogelijk dat de Eric B & Rakim gaan verliezen van A Tribe Called Kut?!?!?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef DubzOne het volgende:
Wu Tang Clan - Nas (Hoe is het toch mogelijk dat de Beastie Boys verloren hebben van Nas?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Run DMC - Public Enemy
Gangstarr - De La Soul
Ja, ja... ik weet het!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat de Eric B & Rakim gaan verliezen van A Tribe Called Kut?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en van deze vier is het voor mij al wel geheel duidelijk wie ik het beste vindquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef nipeng het volgende:
A Tribe Called Quest - Wu Tang Clan
Public Enemy - Gang Starr
Mijn favoriet Mantronix sneuvelde op een heel erg onbenullige wijze omdat er niemand reageerde op een gelijke stemming en TS daarom maar een muntje opgooide...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:24 schreef krioro het volgende:
[..]
en van deze vier is het voor mij al wel geheel duidelijk wie ik het beste vindwat for the record niet mijn favoriet uit het hele tournament is, maar goed ik kan niet verwachten dat iedereen zo'n uitmuntende smaak heeft als ik hè
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |