Omhoog. Deze ronde zit er bijna op.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef nipeng het volgende:
Woensdag 19:19 sluit deze ronde.
* Paramnesia laad de AK-47 door en gaat IP-adres checkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef cosmick het volgende:
Wu Tang Clan - Nas
A Tribe Called Quest - Eric B. & Rakim
Run DMC - Public Enemy ...
Gangstarr - De La Soul ...
Jammer dat WTC en Nas tegenoverelkaar gaan, die had ik er sowieso beiden uitgestemd.
Gangstarr wint toch net door de vele klassiekers ("bust a move" en het eerste album) van De La. PE vs. Run DMC.. rottig. Ieder een compleet ander stijl en era.. beiden absolute toppers, doch heb ik net iets meer met PE.
WAT! DE! NEUK!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:27 schreef nipeng het volgende:
[[url=http://i10.tinypic.com/4qp7qld_th]afbeelding][/url]
Dus Nas.
Doe toch normaal kneusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia laad de AK-47 door en gaat IP-adres checken
check de PIquote:
PI'tjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
check de PI. Niet serieus bedoelt
. nas-stans ftw
![]()
Ik denk het ook wel ja, zal ongeveer weer hetzelfde worden als toen. Volgens mij waren het toen ATCQ, GangStarr, Wu-Tang en De La als laatste vier?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik denk dat ATCQ het toernooi gaat winnen, volgens mij wonnen ze bij dat hiphop album toernooi een paar jaar terug ook vrij gemakkelijk.
edit: wacht zo goed gaan ze helemaal nog niet in deze ronde![]()
Heb je perongeluk nog een link naar dat topic PaRo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee ipv wu-tang zat KRS er toen bij.
uitslag was toen:
1. ATCQ
2. Gang Starr
3. KRS-One
4. De La Soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |