Huh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
Ik zit ergens echt nog met een 'hoax' gevoel, maar goed..
idd, kloon, nep, enz. Sukkelquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
Ik zit ergens echt nog met een 'hoax' gevoel, maar goed..
Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.quote:
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.
Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
...
Edit: en dit is afkomstig van een meid die vanmorgen een uitgebreide PM van Benzin heeft ontvangen en hierin lag zoveel gevoel dat ik durf te zeggen dat je ongelijk hebt. Kan ernaast zitten, maar denk niet.
Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be itquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.![]()
En mocht ik het mis hebben; mijn nederige excuses aan ts. Maar ik ben bang dat het wel degelijk een nepverhaal is gezien de reacties, de toon en het taalgebruik van ts. Maar goed, I hope I'm wrong.
En da's ook weer waarquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be it
Hoe dan ook, zullen er zeker mensen meelezen die van deze ervaringen van leren
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!
Ow, ik krijg opeens een leuk idee. Ik zal het vanmiddag posten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
ligt eraan wat voor feestje het is. Je kunt beter gewoon een keer met bekenden ergens naartoe gaan / meegaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..
Zal ik wel gaan? Is het niet raar daar alleen aan te komen?
't Is nog maar zeer de vraag of het mensen überhaupt zal opvallen dat je alleen komt. Als je het een beetje ziet zitten, zou ik wel gaan. Gewoon om te kijken hoe je het vindt. Je kunt je voornemen om met tenminste een paar mensen een praatje te maken, net als van de week met dat meisje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..
Zal ik wel gaan? Is het niet raar daar alleen aan te komen?
Hij was het niet zat om naar je zielige gewauwel te luisteren. Net als meerdere hier is hij het zat dat je adviezen niet opvolgt als je om raad vraagt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.
Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)
On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
Ok, sorry dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.
Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)
...
gewoon gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberenDe entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberenDe entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
tis morgen pas..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
Hmmm... het is me vanmiddag niet meer van gekomen om mijn idee uit te werken.
[..]
Hoe was het?
'oops'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:22 schreef roburt het volgende:
tis morgen pas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |