Dacht je dat ik zijn adresgegevens hier neer ging pleuren of wat ? NEEquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef spanks het volgende:
Paul uit Asten! Gozer welke Paul? Ken er 3 in Asten en 2 in Someren...
Eikelprocessierupsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef spanks het volgende:
Zou je ook ff laten testen, dat wijf heeft waarschijnlijk wel meer lauwemannenpap in d'r klats ontvangen tijdens je relatie (van anderen wel te verstaan). Stel je voor: hou je er eikelschurft aan over...
Nee, dat zou iemand doen als hij jóu was. Niet omdraaien, Heraldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef Herald het volgende:
ik zou als ik jou was de eerste de beste 13jarige pakken!
Ik heb het vermoeden dat die Paul getrouwd is of een vriendin heeft...quote:
Check z'n 'hyves'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die Paul getrouwd is of een vriendin heeft...
Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Doet me denken aan een aflevering van Bassie en Adriaan. Zo schrijft toch geen mens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heei ******,
Ik heb je smsje ontvangen. Afgesproken doen we. Als jij zorgt dat jij een nachtje kan verdwijnendan zorg ik dat ik de 15e op de afgesproken plek ben. Maken we er een leuke avond van met wat eten, drinken en de rest zien we wel.
Xjes
Paul
Daar kreeg ze zeker z'n pakketjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van Bassie en Adriaan. Zo schrijft toch geen mens.![]()
De h.i.v. Paultjes ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Lidl het volgende:
http://kaleed.hyves.nl/
http://p-aul.hyves.nl/
http://phoofs.hyves.nl/
http://scheidspaul.hyves.nl/
De Paultjes uit Asten
Lekker al dat nat zo op m'n snor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef hardromacore het volgende:
[afbeelding]
''Ze schuimt ook altijd zo lekker''
Proost!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef hardromacore het volgende:
[afbeelding]
''Ze schuimt ook altijd zo lekker''
Oh Mijn God! De Paul die ik ken heeft ook een vriendin! Zou het dezelfde zijn!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die Paul getrouwd is of een vriendin heeft...
Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Oh Mijn God! De Paul die ik ken heeft ook een vriendin! Zou het dezelfde zijn!?
Topic met potentie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[...]
Ik moet iets ludieks vinden om die graftak aan te pakken......
[...]
NEEquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef Lidl het volgende:als je meer wil weten hoef je enkel zijn mail adres te posten hier
krijg je snel genoeg veel info
![]()
Vrachtwagentje bakstenen is ook leuk...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Verzin een standaard practical joke ofzo. Laat bijvoorbeeld systematisch elke avond 12 pizza's voor haar deur bezorgen bij alle pizzeria's in de buurt, daarna de chinees en daarna de frietboer als die ook bezorgt. Laat anders een vrachtje zand voor de deur storten. Er zijn zo veel matige grappen te verzinnen uit wraak.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat gek joh... Ik kreeg ook ineens mailtjes van ene Paul:
----------------------------------------------
Hoi schat,
Was lekker gisteren. Zullen we weer stiekem in het geniep op die plek die niemand kent afspreken, je-weet-wel-waar. Dan maken we er een leuke avond van... beetje eten, beetje drinken, beetje neuken.
Xjes
Paul
-------------------------------------------------
Snap er niks van. Ik kan me overigens niks meer herinneren van gisteren... Had wel ongelofelijke pijn in mijn anus vannochtend en een barstende koppijn.
Wie ben je danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef spanks het volgende:
Paul uit Asten! Gozer welke Paul? Ken er 3 in Asten en 2 in Someren...
plopquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef RadioSlut het volgende:
Omg, ik kom er nu pas achter dat je ex vreemdging met die boskabouter!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah Rightquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
En vorige week hebben ze misschien niet eens geneukt
gewoon gekletst. en toen heeft ie 'm er effe tegenaan gehangen maar dat is niet neuken
muahahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:21 schreef GasTurbine het volgende:
stuur alsof je je ex bent en spreek met hem af en wacht hem op met een paar negers en een paar honkbalknuppels.
HIVESquote:
Wat een grafhoer. Ik zou die Paul in elkaar gaan beuken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eergisteren heeft mijn vriendin het met me uitgemaakt omdat ze ineens niks meer voor me voelde, en dat terwijl we een vakantie hadden geboekt van de zomer van 650 ¤ p.p. Maar goed. Ze gedroeg zich naar mijn mening al een tijdje vreemd dus had ik het vermoeden dat er wat anders speelde:
Vandaag log ik in op haar Hotmail (ja we vertrouwden elkaars wachtwoord toe, maar ik heb het inmiddels gewijzigd), heeft ze een email gekregen van ene Paul uit Asten.....
Ik citeer:
--------
Hoi schat,
Wanneer spreken we WEER eens af. Vorige week was gezelligMondje dicht he hahaha.
Groetjes X,
Paulus.
--------
OKDat is dan nog tot daar aantoe. Maar ik kijk wat verder in haar mailbox staat er een berichtje van 4 maanden geleden van diezelfde lutser !
----------
Heei ******,
Ik heb je smsje ontvangen. Afgesproken doen we. Als jij zorgt dat jij een nachtje kan verdwijnendan zorg ik dat ik de 15e op de afgesproken plek ben. Maken we er een leuke avond van met wat eten, drinken en de rest zien we wel.
Xjes
Paul
---------
Blijkt dus dat dit hele verhaal al een aantal maanden aan de gang is en dat die teringlijer schijnbaar al vaker tussen haar benen in heeft gelegen.Misschien wel voordat ik erop ging![]()
![]()
:'(
![]()
Ik moet iets ludieks vinden om die graftak aan te pakken......
Vreemdgangers en er op zo'n manier achterkomen![]()
![]()
Gewoon die paulus zo lang in zijn ballen trappen dat hij de komende maand geen zin heeft om je ex te nemen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Wat een grafhoer. Ik zou die Paul in elkaar gaan beuken.
Hij is blijkbaar op de hoogte van het feit dat ze een vriend heeft/had. Dus hij verdient net zo hard als je ex dood te gaan. Echter ik heb een probleem met het slaan van vrouwen dus pak die gast maar even flink. Heb je dat wijf ook wel mee.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:13 schreef Dylanesque het volgende:
Waarom vertrouwde ze je dan met dr wachtwoord, als dat mailtje al een paar maanden oud is?
Ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Schitterende opmerkingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef spanks het volgende:
Zou je ook ff laten testen, dat wijf heeft waarschijnlijk wel meer lauwemannenpap in d'r klats ontvangen tijdens je relatie (van anderen wel te verstaan). Stel je voor: hou je er eikelschurft aan over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |