Zou je het anders niet verlengd hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef Joeriii het volgende:
Ik zit weer op X![]()
Ik heb vandaag maar verlengd. Ik heb er weer een beetje vertrouwen in.
Van Persie, Vincken, Drenthe...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:34 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Rotterdammers staan er al jaren niet meer in.
inderdaad. Als ik had nagedacht voordat ik bijtekende voor 2 jaar.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou je het anders niet verlengd hebben?
Ik heb nog steeds geen vertrouwen en ik hoef er niet eens over na te denken om mijn SCC te verlengen. Zit gewoon weer op Z aankomend seizoen.
Berkel is geen Rotterdamquote:
Eens. Maar De Cler is eigenlijk 'twee zwaluwen', want de linksback van vorig seizoen mag een plekkie doorschuiven naar een plek waar hij (denk ik) beter tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef patrickt37 het volgende:
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
Ik hoop bij de eerste 3. Want die K*T v. Gaal mag van mij wel op 9quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:45 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Eens. Maar De Cler is eigenlijk 'twee zwaluwen', want de linksback van vorig seizoen mag een plekkie doorschuiven naar een plek waar hij (denk ik) beter tot zijn recht komt.
Nu nog in elke linie één kanjer erbij en het wordt iig een zomer met perspectief op een hogere plaats dan plaats negen.
Ach, er zijn 12 namen voorbij gekomen. Dus ook ik kan er bij eentje abuis zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:39 schreef M.Melandri het volgende:
och daar hebben we patrick weer die beweerde dat de cler naar psv zou gaan
Hoe oud was jij in 1992?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik hoop bij de eerste 3. Want die K*T v. Gaal mag van mij wel op 9
Denk het wel, geef eens een sommetje dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje kan rekenen.
Ahh, dus je kan niet verder kijken dan je neus lang is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:59 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Denk het wel, geef eens een sommetje dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |