Ja en? Hoef ik er nog niet mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:43 schreef Siemerink het volgende:
Happel is eigenlijk te laat geboren, maar spelers die (ooit) bij beide clubs hebben gespeeld is niet iets van de laatste tijd. Verder sluit ik me aan bij het mooie stuk uit het vorige topic.
idd, das wel strak van Bertquote:
Plaats eens wat quotes dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:12 schreef Erasmusch het volgende:
Wel fijn dat Jorientje nu op LN achterlijke geruchten aan het verzinnen is
Gelukkig doet ie dat hier niet meer. Wat is dat schijtirritant zeg. Topicvervuiling.quote:
Bosz zegt een keertje iets nuttigs!quote:Bosz: 'Drenthe blijft bij Feyenoord'
Dat Royston Drenthe in de belangstelling staat van vele Europese ploegen, is geen nieuws onder de zon. De Feyenoorder zou onder meer een transfer kunnen maken naar Villarreal, Aston Villa en vele andere onbekende topploegen, maar technisch directeur Peter Bosz geeft aan dat de kans op een vertrek zeer gering is.
"We zijn heel tevreden over Royston en zijn niet van zins om hem te verkopen", zo vertelt Bosz. "Hoe groot de kans is dat hij blijft? Groot. Heel groot, zelfs. Hij heeft immers nog een doorlopend contract en we willen hem graag behouden."
"We halen nu meer ervaren spelers, omdat jonge spelers dat nodig hebben", zo verwijst hij naar de net afgeronde transfer van Tim de Cler. "Met ervaren spelers om zich heen, kunnen talenten beter renderen. Dat is onze filosofie."
quote:
Ben je achterlijk? Gezien je username wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe door een aankoop men al van gedachten kan wisselen.
![]()
Ik heb altijd vertrouwen gehad in de skills en netwerk van Peterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe door een aankoop men al van gedachten kan wisselen.
![]()
Die quote is misschien wel positief, want ik neem aan dat met de financiele problemen die Feyenoord heeft dat de kosten van het stadion best zwaar op de begroting dan zullen drukken. Ik snapte al niet dat het stadion erbij kwam, aangezien we binnen 10 jaar in een nieuw stadion zitten. Misschien dat daar iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja lijkt mij wel
al is dit dan wel weer vreemd
[..]
WRONG.... -2quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je achterlijk? Gezien je username wel.
Leidenaar toch? Don't think so.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef Erasmusch het volgende:
De Cler is toch wel zn rrrr afgeleerd inmiddels he?
Doe gewoon niet zo kneuzig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
WRONG.... -2tjonge jonge jonge heb medelijden met die gene die jouw op deze wereld heeft gezet.
"Ergens" begrijp ik jou en anderen ook! Ik ben echter wel van mening dat je Kluivert (& Charisteas) of De Cler niet over één kam moet scheren en inderdaad naar de karakters én historie (een bankzitter van je rivaal bombarderen tot dé opvolger van een favoriet van het legioen is oer en oerdom) moet kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja en? Hoef ik er nog niet mee eens te zijn.
Komt gewoon door de Talpagoednieuwsshowsfeer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Siemerink het volgende:
[..]
(een bankzitter bombarderen tot dé opvolger van een favoriet van het legioen is oer en oerdom).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |