Bonton is het woord niet, maar legaal? Zolang niet wordt opgeroepen tot geweld, zeker. Dat heb ik altijd al gevonden ook, hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:44 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
dus naziprop is voortaan bonton?
de koran mag dus weer niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bonton is het woord niet, maar legaal? Zolang niet wordt opgeroepen tot geweld, zeker. Dat heb ik altijd al gevonden ook, hoor.
Als historische teksten ook op die gronden verboden zouden worden, heb ik geen werk meer. Ik lees de hele dag niks anders dan oproepen om moslims te dodenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
de koran mag dus weer niet?
verwarrend
Dan moet je eens een nieuwe baan gaan zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als historische teksten ook op die gronden verboden zouden worden, heb ik geen werk meer. Ik lees de hele dag niks anders dan oproepen om moslims te doden
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Sidekick het volgende:
De Winter mag erg zijn best doen, het is nog geen Roozendaal. Keer op keer wordt de beste man uitgenodigd om zijn zegje te doen, toegegeven, vanuit een journalistieke houding van hoor en wederhoor, maar hij blijft liever columpjes schrijven over hoe subjectief de publieke omroep wel niet is. 90 seconden televisietijd tegen de prijs van een autoritje lijkt mij nog altijd een beter rendement hebben dan een avondje verspillen aan een huilcolumn die door een paar mensen wordt bekeken.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Dat oeverloze gezeik over het broeikaseffect, over de al of niet smeltende poolkappen, over terugtrekkende gletsjers, afkalvende ijsbergen, kwispelende oceaanstromen en zielige vogeltjes die wanneer ze uit hun eitjes komen geen wormpjes aantreffen.
(...)
Ik ga gewoon weer even een tijdje over leuke dingen schrijven. Doorbraken in de strijd tegen kanker, genetische manipulatie, de voordelen van rode wijn, of nog beter werkelijk volslagen nutteloze en irrelevante onderwerpen.
Juistem. Dat is het enige dat ik kan doen. Voor een goede school en omgeving zorgen en proberen te zorgen dat ze zelfstandig en slim wordt. Een zelfstandige, slimme en succesvolle vrouw zal nooit zich met dat soort gasten inlaten en zich al helemaal niet bekeren. Bekeerlingen zijn echt altijd van die mega-loosers die het niet aankunnen allemaal en die wijven die met die Maghrebs-trouwen om 5 jaar later te huilen dat hun kind ontvoert is zijn ook altijd van die dikke plofkoppen met amper VMBO, hema-onderbroeken, kort haar en d...i...e... h...e...e...l... t...r...a...a...g... p...r...a...t...e....n.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:22 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
gewoon een goede Hollandse opvoeding geven, goed onderwijs .....
en de dochter van X-Ray weet wel beter
True, maar waarom accepteer je dan niet dat anderen dat recht ook hebben en hem dus om zijn mening compleet af mogen branden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet pro hem. Ik vind alleen dat hij recht heeft op vrijheid van meningsuiting.
Niet dat dit betrekking heeft op Floripas, maar voor sommigen schijnt tolerantie te betekenen dat je kritiekloos hun intolerantie accepteert...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
True, maar waarom accepteer je dan niet dat anderen dat recht ook hebben en hem dus om zijn mening compleet af mogen branden?
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je iedere mening goed moet vinden of er lief en leuk mee om moet gaan hoor.
Het heeft inderdaad iets Steve Brownachtigs.quote:
Da's toch mijn impliciete bewering, impliciete Fuhrer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hier gaat Apropos helaas helemaal de fout in, rood_verzet is een van de vele psychiatrische patiënten op Fok met teveel vrije tijd en een internetverbinding
Gegeven dat er nog niet afdoende voorbeelden zijn van het hardnekkig ontkennen van waarheden, uiteraard.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eigenlijk zou iemand met teveel vrije tijd en een internetverbinding een lijst moeten opstellen van die gekken en hun karaktertrekken. Ik ben er van overtuigd dat zoiets gebruikt zou kunnen worden als lesmateriaal voor zielenknijpers in opleiding.
quote:Dostojevski heb ik hele goeie herinneringen aan sinds de druilerige kerst van 1999 waarbij ik in mijne oude tochtige woonkazerne met de schimmel op de muren, de zware overgordijnen gesloten en mijn korstige voeten op de gaskachel Misdaad en straf heb uitgelezen in zeven dagen tijd, zonder noemenswaardig met de buitenwereld in contact te zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |