Ja ja ja, ik moet aan de slag. Heb al wel de auto van de garage gehaald.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef Napalm het volgende:
afwas opruimen, ramen lappen, fiets schoonmaken, boodschappen doen, wassen en huis opruimen.
Pfff, tijd voor een slavin, werkster, nieuwe vriendin.
ik vind de spits van hoogstander nieveau. iig veel minder irritant.quote:
nou, daar is wel wat op af te dingen. iha is het niet in het voordeel van allochtonen dat er meer bij komen. Schaarse talenten worden minder schaars en dus daalt de beloning.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bovendien zijn er steeds meer allo's, dus die zullen het ook wel prima vinden....![]()
Balkie weet niet eens wat het NL volk wil en was voorstander van het oude verdrag. Logischerwijs kan hij niet met een beter verdrag zijn thuisgekomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Zeg Napalm, wat vindt je van dat 'nieuwe' EU_verdrag? Balkie heeft het nog beter gedaan dan verwacht..
Geen veto / rode kaart principe, met andere woorden de Nationale politiek heeft uiteindelijk niet de doorslaggevende stem..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Zeg Napalm, wat vindt je van dat 'nieuwe' EU_verdrag? Balkie heeft het nog beter gedaan dan verwacht..
quote:Kapper steekt weer klant met schaar
AMSTERDAM - Een kapper in de Amsterdamse Albert Cuypstraat heeft donderdagavond voor de tweede keer in zijn carrière een klant neergestoken met zijn schaar. Dat bevestigde de politie vrijdag.
+ afbeelding vergroten
In 2000 kwam een man om het leven nadat hij door de nu 42-jarige barbier met zijn schaar was bewerkt. Donderdagavond raakte een 28-jarige man zwaargewond nadat hij door de kapper was gestoken. Hij verkeert inmiddels buiten levensgevaar.
Volgens een woordvoerder is de kapper voor het incident van zeven jaar geleden niet vervolgd, omdat hij zou hebben gehandeld uit noodweer. Hij ging donderdag vermoedelijk door het lint vanwege een uit de hand gelopen ruzie over een bril.
Agenten troffen de zwaargewonde man, na een melding van een steekpartij, voor de deur van de kapper aan. Het slachtoffer vertelde dat hij was gestoken met een schaar. Hij is overgebracht naar een ziekenhuis waar hij direct de operatietafel op ging. De kapper bevond zich nog in de winkel en zit inmiddels achter slot en grendel.
Omdat de steekpartij 's avonds gebeurde, waren de bekende markt en de meeste winkels in de Albert Cuypstraat toen al dicht. Veel ondernemers in de buurt waren daarom donderdagmiddag nog niet van het incident op de hoogte.
Enkele marktkooplui en winkeliers wisten echter te vertellen dat het om een Surinaamse kapperszaak zou gaan, volgens hen dezelfde als in 2000. ,,De politie komt daar vaker'', meldde een van hen verder.
Een kaasboer die voor die kapsalon zijn waren stond te verkopen, kon niet bevestigen dat de steekpartij er had plaatsgevonden. Wel kon hij zich het incident van een aantal jaren geleden nog herinneren. ,,We zagen hem al vrij snel weer rondlopen'', zei hij over de kapper.
De kapsalon waar de meest recente steekpartij mogelijk heeft plaatsgevonden, was donderdag gewoon open. Een medewerkster stelde dat het om een andere zaak moest gaan. Enkele directe buren wilden helemaal niets zeggen.
dat moet je nu toch wel aan het denken zetten. Iemand het nieuwsbericht van de vorige keer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef SCH het volgende:
Hij is niet eens vervolgd de vorige keer.
Want? Waarom zou meer beter zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
Jeetje Napalm, jij bent echt een Middeleeuwer
De EU is een grote bureaucratische machine. Of het bestuur komt echt vanuit een EP of het komt van de nationale parlementen, maar beide is een gedrocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:22 schreef Napalm het volgende:
[..]
Balkie weet niet eens wat het NL volk wil en was voorstander van het oude verdrag. Logischerwijs kan hij niet met een beter verdrag zijn thuisgekomen.
Ik vind het neiuwe verdrag nog altijd slecht. Ten eerste moet de EU zich beperken tot een douane&& monetaire unie. Verder neit. Ten tweede staat de uitbreiding met nog meer kansloze landen me zeer tegen. Merkel stak gisteren de hand alweer uit naar dergelijke staatjes.. Zoalng Turkije niet een duidelijk "nee" krijgt mag er van mij helemaal geen graantje meer macht naar Brussel.
thans komt het van de commissie. Het EP is een grap.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De EU is een grote bureaucratische machine. Of het bestuur komt echt vanuit een EP of het komt van de nationale parlementen, maar beide is een gedrocht.
Terwijl die commissie maar een soort van werkgroep is. Zonder EP gaat het nooit wat worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
thans komt het van de commissie. Het EP is een grap.
Wat vedomde interessant, laat je straks weten hoe het ermee gaat???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:54 schreef sigme het volgende:
auto ophalen, afwassen, afwas opruimen, (), boodschappen doen, wassen, was ophangen, wassen en huis opruimen.
Het EP is idd één grote klapveemachine die geen hol te vertellen heeft, ook in het nieuwe verdrag niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
thans komt het van de commissie. Het EP is een grap.
Heel wel mogelijk, heel wel mogelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat vedomde interessant, laat je straks weten hoe het ermee gaat???
Hou jij dat topic van je nou maar op de rails, dan lees ik straks even bij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:05 schreef Aoristus het volgende:
ik reken er op, vertel vooral ook hoe het met de schaapjes gaat
Je doet wel erg je best om naast sneuste paardenpijpster ook de sneuste schapenbeffer te worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel wel mogelijk, heel wel mogelijk.
Bij gebrek aan concurrentie lijken me dat geen uitdagingen. Wat eigenaardig trouwens het ene woord te vervrouwelijken en het andere niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om naast sneuste paardenpijpster ook de sneuste schapenbeffer te worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |