abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:10:43 #226
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50754650
afwas opruimen, ramen lappen, fiets schoonmaken, boodschappen doen, wassen en huis opruimen.

Pfff, tijd voor een slavin, werkster, nieuwe vriendin.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_50754681
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef Napalm het volgende:
afwas opruimen, ramen lappen, fiets schoonmaken, boodschappen doen, wassen en huis opruimen.

Pfff, tijd voor een slavin, werkster, nieuwe vriendin.
Ja ja ja, ik moet aan de slag. Heb al wel de auto van de garage gehaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:14:59 #228
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50754720
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Volkskrant he.
ik vind de spits van hoogstander nieveau. iig veel minder irritant.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bovendien zijn er steeds meer allo's, dus die zullen het ook wel prima vinden....
nou, daar is wel wat op af te dingen. iha is het niet in het voordeel van allochtonen dat er meer bij komen. Schaarse talenten worden minder schaars en dus daalt de beloning.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:17:15 #229
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50754749
Zeg Napalm, wat vindt je van dat 'nieuwe' EU_verdrag? Balkie heeft het nog beter gedaan dan verwacht..
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50754816
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]
Regels zijn regels. Ik neem het juist voor PJO op. Begrijp me nou eens een keer
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:22:36 #231
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50754832
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Zeg Napalm, wat vindt je van dat 'nieuwe' EU_verdrag? Balkie heeft het nog beter gedaan dan verwacht..
Balkie weet niet eens wat het NL volk wil en was voorstander van het oude verdrag. Logischerwijs kan hij niet met een beter verdrag zijn thuisgekomen.

Ik vind het neiuwe verdrag nog altijd slecht. Ten eerste moet de EU zich beperken tot een douane&& monetaire unie. Verder neit. Ten tweede staat de uitbreiding met nog meer kansloze landen me zeer tegen. Merkel stak gisteren de hand alweer uit naar dergelijke staatjes.. Zoalng Turkije niet een duidelijk "nee" krijgt mag er van mij helemaal geen graantje meer macht naar Brussel.
pi_50754890
Jeetje Napalm, jij bent echt een Middeleeuwer
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:25:23 #233
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50754892
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Geen veto / rode kaart principe, met andere woorden de Nationale politiek heeft uiteindelijk niet de doorslaggevende stem..
Toetreding nieuwe landen wordt niet opgenomen in de 'grondwet' maar in een protocol.
Alleen geen vlag en geen buitenlandse EU minister.

Schamel succesje overigens.
Zorg eerst maar dat die 2 gekken Polen op 1 lijn komen te staan. Daarmee is de afbraak van de EU al goed van start gegaan. Door via nationalischtische politiek een stem te verheffen over wonden uit het verleden.
Servie anyone ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 23-06-2007 11:37:46 ]
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:26:35 #234
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50754912
en waartoe lijden tweede kansen?
quote:
Kapper steekt weer klant met schaar
AMSTERDAM - Een kapper in de Amsterdamse Albert Cuypstraat heeft donderdagavond voor de tweede keer in zijn carrière een klant neergestoken met zijn schaar. Dat bevestigde de politie vrijdag.
+ afbeelding vergroten
In 2000 kwam een man om het leven nadat hij door de nu 42-jarige barbier met zijn schaar was bewerkt. Donderdagavond raakte een 28-jarige man zwaargewond nadat hij door de kapper was gestoken. Hij verkeert inmiddels buiten levensgevaar.

Volgens een woordvoerder is de kapper voor het incident van zeven jaar geleden niet vervolgd, omdat hij zou hebben gehandeld uit noodweer. Hij ging donderdag vermoedelijk door het lint vanwege een uit de hand gelopen ruzie over een bril.

Agenten troffen de zwaargewonde man, na een melding van een steekpartij, voor de deur van de kapper aan. Het slachtoffer vertelde dat hij was gestoken met een schaar. Hij is overgebracht naar een ziekenhuis waar hij direct de operatietafel op ging. De kapper bevond zich nog in de winkel en zit inmiddels achter slot en grendel.

Omdat de steekpartij 's avonds gebeurde, waren de bekende markt en de meeste winkels in de Albert Cuypstraat toen al dicht. Veel ondernemers in de buurt waren daarom donderdagmiddag nog niet van het incident op de hoogte.

Enkele marktkooplui en winkeliers wisten echter te vertellen dat het om een Surinaamse kapperszaak zou gaan, volgens hen dezelfde als in 2000. ,,De politie komt daar vaker'', meldde een van hen verder.

Een kaasboer die voor die kapsalon zijn waren stond te verkopen, kon niet bevestigen dat de steekpartij er had plaatsgevonden. Wel kon hij zich het incident van een aantal jaren geleden nog herinneren. ,,We zagen hem al vrij snel weer rondlopen'', zei hij over de kapper.

De kapsalon waar de meest recente steekpartij mogelijk heeft plaatsgevonden, was donderdag gewoon open. Een medewerkster stelde dat het om een andere zaak moest gaan. Enkele directe buren wilden helemaal niets zeggen.
pi_50754932
Hij is niet eens vervolgd de vorige keer.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:30:26 #236
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50754974
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef SCH het volgende:
Hij is niet eens vervolgd de vorige keer.
dat moet je nu toch wel aan het denken zetten. Iemand het nieuwsbericht van de vorige keer?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:31:37 #237
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50754996
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
Jeetje Napalm, jij bent echt een Middeleeuwer
Want? Waarom zou meer beter zijn?
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:42:11 #238
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50755166
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Balkie weet niet eens wat het NL volk wil en was voorstander van het oude verdrag. Logischerwijs kan hij niet met een beter verdrag zijn thuisgekomen.

Ik vind het neiuwe verdrag nog altijd slecht. Ten eerste moet de EU zich beperken tot een douane&& monetaire unie. Verder neit. Ten tweede staat de uitbreiding met nog meer kansloze landen me zeer tegen. Merkel stak gisteren de hand alweer uit naar dergelijke staatjes.. Zoalng Turkije niet een duidelijk "nee" krijgt mag er van mij helemaal geen graantje meer macht naar Brussel.
De EU is een grote bureaucratische machine. Of het bestuur komt echt vanuit een EP of het komt van de nationale parlementen, maar beide is een gedrocht.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:42:15 #239
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_50755167
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:48:13 #240
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50755262
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De EU is een grote bureaucratische machine. Of het bestuur komt echt vanuit een EP of het komt van de nationale parlementen, maar beide is een gedrocht.
thans komt het van de commissie. Het EP is een grap.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:52:23 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50755327
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Napalm het volgende:

[..]

Terwijl die commissie maar een soort van werkgroep is. Zonder EP gaat het nooit wat worden.
Ach, van mij hoeft het niet, met al die kleine shitlanden wordt het sowieso niets. Polen profiteert er flink van, maar dat komt omdat ook de geldstroom naar hun gericht staat. Dat ze nu zo'n grote bek hebben zegt alweer genoeg. Ondankbaar schorum. Nu moet alsnog heel europa boeten voor het gedrag van een voormalige duitse regering.
pi_50755352
auto ophalen, afwassen, afwas opruimen, (), boodschappen doen, wassen, was ophangen, wassen en huis opruimen.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 11:55:09 #243
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50755367
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:54 schreef sigme het volgende:

auto ophalen, afwassen, afwas opruimen, (), boodschappen doen, wassen, was ophangen, wassen en huis opruimen.

Wat vedomde interessant, laat je straks weten hoe het ermee gaat???
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:02:42 #244
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50755530
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het EP is idd één grote klapveemachine die geen hol te vertellen heeft, ook in het nieuwe verdrag niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50755566
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat vedomde interessant, laat je straks weten hoe het ermee gaat???
Heel wel mogelijk, heel wel mogelijk .
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:05:37 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50755583
ik reken er op, vertel vooral ook hoe het met de schaapjes gaat
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_50755620
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:05 schreef Aoristus het volgende:
ik reken er op, vertel vooral ook hoe het met de schaapjes gaat
Hou jij dat topic van je nou maar op de rails, dan lees ik straks even bij.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 12:11:20 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50755697
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Heel wel mogelijk, heel wel mogelijk .
Je doet wel erg je best om naast sneuste paardenpijpster ook de sneuste schapenbeffer te worden.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:14:09 #249
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50755762
Was maschien aanzetten en enkel nog brood halen maar il pleut.
pi_50755808
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je doet wel erg je best om naast sneuste paardenpijpster ook de sneuste schapenbeffer te worden.
Bij gebrek aan concurrentie lijken me dat geen uitdagingen. Wat eigenaardig trouwens het ene woord te vervrouwelijken en het andere niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')