Krijg je niet.quote:
Ik heb geen trauma... ik ben inmiddels behoorlijk bedreven in het becommentariëren van mijn eigen genante situatiesquote:We moeten toch kunnen inschatten hoe groot je trauma is?
Prima, 't is jouw leven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Krijg je niet.
[..]
Ik heb geen trauma... ik ben inmiddels behoorlijk bedreven in het becommentariëren van mijn eigen genante situaties
nee, meneer sjon. Homoquote:
Sloggiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:30 schreef MaxPower het volgende:
Ha! Laat ik nou vandaag nietsvermoedend een toiletdeur opendoen en vervolgens een collega treffen die zich helemaal de pleuris schrikt.![]()
Mooie hema-slip
Jij schijt blank met witpluishaar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik ga altijd om 11 uur een Geert Wilders kleien, wetende dat mijn baas zijn tijdstip meestal half 12 is.
Vaak komt hij dan naar adem snakkend weer naar buiten..![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij schijt blank met witpluishaar?![]()
het is een beetje curieus, jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij schijt blank met witpluishaar?![]()
jottem! dan hoor je allemaal van die harde plonsen vanuit de dames wc komen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik schijt ook niet graag hier op het werk. Het zijn van die dunne gipswandjes. Brrrrrr....
quote:
Misschien moet ik er ook maar eens zo mee omgaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Betaald worden terwijl je aan het schijten bent is ideaal.
ok. Ik zal dr even 1 verzinnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Verbal het volgende:
Wonderbaarlijk toch, al die LTS-zwakstroom-kneuzen die hier in elk topic dat ik in KLB open gaan lopen n00ben over mijn V..
Ga je imaginaire vriendjes pesten of zo
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |