Het was níet juffrouw Jannie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Frollo het volgende:
En toen, toen kwam juffrouw Jannie binnen?
Juist, jij snapt het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik doe het liefste op mn werk schijten, dan stinkt het thuis niet zo en het kost me geen vrije tijd.
Ik ben trend volger. Niet helemaal gemeenschapgeld maar toch wel een beetje in de buurt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het.
Jammer dat ik geen ambtenaar ben. Schijten op kosten van de belastingbetaler moet natuurlijk helemaal de ultieme actie zijn.
Ik heb een keer zitten schijten terwijl ik bij het CBS gedetacheerd zat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het.
Jammer dat ik geen ambtenaar ben. Schijten op kosten van de belastingbetaler moet natuurlijk helemaal de ultieme actie zijn.
Nee, dat snap ik. Je werd betrapt. En toen? V.ertel dan eens wat meer, man!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Verbal het volgende:
Mijn klacht betreft ook niet het sec schijten op het werk...
Je bent ontevreden omdat je zelf zo stom bent om de deur niet op slot te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Verbal het volgende:
V.
O.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Verbal het volgende:
V.
Das best wel niet handigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Verbal het volgende:
Maar dat je dan op je werk uiteindelijk toch maar een smurfendorp gaat zitten kleien, en dat dan blijkt dat je bent vergeten de pleedeur op slot te draaien![]()
![]()
![]()
V.
Ik denk dat het beeld duidelijk genoeg is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Je werd betrapt. En toen? V.ertel dan eens wat meer, man!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Betaald worden terwijl je aan het schijten bent is ideaal.
Ja. Ik baal van mijn eigen dommigheid. En nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent ontevreden omdat je zelf zo stom bent om de deur niet op slot te doen.
ik zie maar 1 oplossing...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Ik baal van mijn eigen dommigheid. En nu?
V.
Nee, ik wil alle raunchy details!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het beeld duidelijk genoeg is.
Krijg je niet.quote:
Ik heb geen trauma... ik ben inmiddels behoorlijk bedreven in het becommentariëren van mijn eigen genante situatiesquote:We moeten toch kunnen inschatten hoe groot je trauma is?
Prima, 't is jouw leven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Krijg je niet.
[..]
Ik heb geen trauma... ik ben inmiddels behoorlijk bedreven in het becommentariëren van mijn eigen genante situaties
nee, meneer sjon. Homoquote:
Sloggiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:30 schreef MaxPower het volgende:
Ha! Laat ik nou vandaag nietsvermoedend een toiletdeur opendoen en vervolgens een collega treffen die zich helemaal de pleuris schrikt.![]()
Mooie hema-slip
Jij schijt blank met witpluishaar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik ga altijd om 11 uur een Geert Wilders kleien, wetende dat mijn baas zijn tijdstip meestal half 12 is.
Vaak komt hij dan naar adem snakkend weer naar buiten..![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij schijt blank met witpluishaar?![]()
het is een beetje curieus, jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij schijt blank met witpluishaar?![]()
jottem! dan hoor je allemaal van die harde plonsen vanuit de dames wc komen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik schijt ook niet graag hier op het werk. Het zijn van die dunne gipswandjes. Brrrrrr....
quote:
Misschien moet ik er ook maar eens zo mee omgaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Betaald worden terwijl je aan het schijten bent is ideaal.
ok. Ik zal dr even 1 verzinnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Verbal het volgende:
Wonderbaarlijk toch, al die LTS-zwakstroom-kneuzen die hier in elk topic dat ik in KLB open gaan lopen n00ben over mijn V..
Ga je imaginaire vriendjes pesten of zo
V.
... en toen..... toen ze daar stond........ in de plee....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Verbal het volgende:
Ik doe het niet graag, poepen op mijn werk, maar als je moet dan moet je. Je kan het tegenhouden, maar dat vreet aan je concentratie, dus dan toch maar gaan. Daarnaast scheelt elke keer dat ik hier ga een pleerol thuis, het pleebehang thuis bladdert weer iets minder snel vanwege minder groene dampen en we besparen ook op luchtverfrisser.
Maar dat je dan op je werk uiteindelijk toch maar een smurfendorp gaat zitten kleien, en dat dan blijkt dat je bent vergeten de pleedeur op slot te draaien![]()
![]()
![]()
V.
Niets wonderbaarlijk. Kneuzen die zichzelf Verbal noemen en niet verbaal zijn. Niet verder komen dan n00b, LTS zwakstroom grap en imaginaire vriendjes grap. En zo origineel ook met je V.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Verbal het volgende:
Wonderbaarlijk toch, al die LTS-zwakstroom-kneuzen die hier in elk topic dat ik in KLB open gaan lopen n00ben over mijn V..
Ga je imaginaire vriendjes pesten of zo
V.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niets wonderbaarlijk. Kneuzen die zichzelf Verbal noemen en niet verbaal zijn. Niet verder komen dan n00b, LTS zwakstroom grap en imaginaire vriendjes grap. En zo origineel ook met je V.
Knap hoor, uitgekotste haarbal. Dat ben je. Furball.
![]()
vergetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Slotje? Of past dat niet in deze topic![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:04 schreef BottleKid het volgende:
Alle argumenten staan hierboven genoemd.
Schijten op het werk:![]()
dat heb ik geprobeerd. het werkt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
Je kan ook gewoon je eten in je kont stoppen en dan door je mond poepen!
Is veel gezonder, en gaat ook makkelijker!![]()
South Park?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
Je kan ook gewoon je eten in je kont stoppen en dan door je mond poepen!
Is veel gezonder, en gaat ook makkelijker!![]()
dat vind ik best discriminerend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Helaas hebben we gescheiden dames en heren wc's.
Jij weet hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het.
Mijn ogen, wat doe je!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef D1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus je werd betrapt door juffrouw Jan![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
En dat lever je ook gewoon zo in?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef ouderejongere het volgende:
Ik schijt op mijn werk, want ik heb schijt aan mijn werk.
ik dacht laat ik eens grappig doen en een plaatje van poepsex posten afgaande op het bovenstaande bericht. Krijg ik o.a. deze plaatjes als ik 'poepsex' intyp bij googlequote:
Whahahaha!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef D1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus je werd betrapt door juffrouw Jan![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |