quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, brandweermannen lopen echt niet als blinde gekken zo'n vuurhaard in hoor.![]()
OMGquote:
Die vijver zal wel weer vollopen/regenen. Maar ik vraag me af hoe ranzig dat water was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:42 schreef Ouzooo het volgende:
Ik zal, als ik morgen m'n kamer binnenkom, foto's maken van de mogelijke waterschade. Ze hebben de nabijgelegen vijver van de Leeuwenborgh gebruikt als bluswater, dus staan er vanavond kikkerbilletjes op het menu.
De blikseminslag is voorlopig nog geen sprake van, ze waren 't dak aan 't renoveren en tijdens een bui is er een gasfles ontploft.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:52 schreef Kees22 het volgende:
Zo! Mooie foto's.
Ik was in de bossen tussen Wageningen en Renkum aan het barbecuen (!) toen we hoorden dat Hoevestein in de fik stond. Klonk heel dramatisch, met mensen die naar beneden gesprongen waren en twee verdiepingen die even omhoog geblazen zouden zijn.
Op Teletekst zag ik tot mijn opluchting, dat er geen gewonden waren.
@Ouzoo: je ergert je (terecht) aan de diskwalificatie van anderen. Maar ben je zelf zoveel beter als je Droevendaalbewoners diskwalificeert? Als je geitenwollensokken niet kent, kun je ze dan diskwalificeren?
Ik heb het helemaal niet over bliksem!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
De blikseminslag is voorlopig nog geen sprake van, ze waren 't dak aan 't renoveren en tijdens een bui is er een gasfles ontploft.![]()
Het was ook vrijdagmiddag en dan is 't bouwvergadering.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over bliksem!
Er was inderdaad in het verhaal ook sprake van dakdekkers en een gasfles. Maar als het keihard regent en onweert, gaan dakdekkers toch naar binnen, lijkt me.
Nee, mijn kamer zit op B.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:32 schreef Ouzooo het volgende:
Ook op de A vleugel neem ik aan? Misschien ben je wel m'n boven buurman/vrouw.
Chapeau!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:45 schreef Ouzooo het volgende:
Stiekem heb je gelijk kees.
Het dak van 1 vleugel is zwaar beschadigd. De onderliggende verdiepingen hebben waterschade. Door de explosie zijn er onderdelen van het dak die los zitten en daarom risico kunnen vormen als zij naar beneden vallen. De omgeving rondom de flat is daarom ook afgesloten en het terrein wordt bewaakt door een beveiligingsdienst. Het gas, water en electra in de flat is afgesloten en derhalve ook niet bewoonbaar. Op het moment van de ontploffing waren, gezien het naderende weekend, gelukkig niet meer alle huurders aanwezig.
Aldus Idealis. Echt ontzettend zuur, juist in deze laatste week met tentamens, verslagen en presentaties. Schijnt dat men er sowieso niet voor maandag in terecht kan.
Waterschade, mijn huisje
.
10 dagen is idd lang.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Ouzooo het volgende:
Morgen onder begeleiding tussen 0900 en 1500 spullen uit je kamer halen, daarna inchecken in noodopvang. Maandag presentatie, vrijdag inleveren verslag en tentamen, dus voor mij valt het opzich nog wel mee. Minstens 10 dagen niet naar binnen kunnen is geen feest though.
Het enige echt vervelende vind ik geen toegang hebben tot m'n eigen PC, en dus geen toegang tot het netwerk. Kan wel in de bieb gaan zitten, maar daar zijn die pc's zo ontzettend traag, en moet je ook op tijd weg, argh.
Klote lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Ouzooo het volgende:
Het enige echt vervelende vind ik geen toegang hebben tot m'n eigen PC, en dus geen toegang tot het netwerk. Kan wel in de bieb gaan zitten, maar daar zijn die pc's zo ontzettend traag, en moet je ook op tijd weg, argh.
Betekent dat dat ze een nieuwe huisoudste gekozen hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef IkWilbert het volgende:
Op de webcam nu veel witte rook, dat is altijd een goed teken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |