niet lachen, 450 plekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Silenus het volgende:
De meest gehate en meest geliefde club van Nederland. Zolang iedereen ons nog steeds op staat te wachten bij de gemiddelde buscombi om met de middelvinger omhoog 'kankerjoden' te roepen ben ik in ieder geval tevreden. Het zou wat zijn als we door iedereen geliefd zouden zijn zeg!
Hoeveel plaatsen heeft het uitvak van De Graafschap eigenlijk?
ehhh nee?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt mensen in een rolstoel.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
ehhh nee?
Ik bedoel dat wij door élke andere supportersgroep worden uitgekotst, We don't care
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jullie zijn de grootste club van Nederland, wat moet je dan met zo'n calimerosig?
iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
Het zou Calimero zijn als ik zeg dat wij het erg vinden
Raar btw dat er nu opeens zo'n ophef over is, het is een kreet die al jaren bij Ajax gebruikt is
Idd, wat een onzin om nietsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Raar btw dat er nu opeens zo'n ophef over is, het is een kreet die al jaren bij Ajax gebruikt is
Voor mij is Ajax geen zakelijk iets hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het toch meer weggelegd voor kleinere schopploegjes, dan een beursgenoteerd miljoenenbedrijf met een historie van sierlijk voetbal.
Zoals hier boven ook al is gezegd, is dat meer voor een klein provinciaals clubje met een selecte aanhang. Niet voor een grote club met fans over de hele wereld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef twi het volgende:
Het wordt inderdaad al jaren gebruikt, maar dat maakt het verder niet een minder kansloze uitspraak natuurlijk
Jij snapt het echt niet hé?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals hier boven ook al is gezegd, is dat meer voor een klein provinciaals clubje met een selecte aanhang. Niet voor een grote club met fans over de hele wereld.
Maar het zal wel stoer zijn om zoiets te zeggen.
En denk je dat die anderen het uitmaakt dat jullie er schijt aan hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hé?
Lieg ik als ik zeg dat alle andere supportersgroepen een hekel aan ons hebben? Nee!
Ik zeg alleen maar dat wij er schijt aan hebben, dat we er zelfs om lachen, is dat nou zo erg? Waarom is dat iets voor een provincie club? Zou iedereen daar een hekel aan hebben?
de spinnekopjesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel pal naast de HK van de Graafschap, waar zie je dat tegenwoordig nog!![]()
Ajax is veranderd ja in een zakelijke club, maar zo zie ik het niet, zoals een groot deel van de supporters niet, veelal mensen die ajax al steunde in De Meer. Destijds waren we ook een club met vechtsupporters, moesten we het ook niet altijd van goed voetbal hebben, hadden we ook een grote bek, dit is bij mij blijven hangen, ik ben niet met die Arena trend meegegaan, ik hoef ons niet op die klotebeurs, ik hoef niet zo'n klote stadion, ik vind het geweldig als Ajax supporters een paar Alkmaarders wat tikken geven als ze een grote bek hebben, maar dit is mijn gevoelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef BobbyHill het volgende:
In Nederland is ADO Den Haag eerder een club waar ze dit mogen roepen. Kleine volksclub, mouwen opstropen, schoppers, grote bek en een berucht stel kutsupporters. Zelfde geldt voor MIlwall. Wat die spreuk met het grote wereldwijd geroemde Ajax te maken heeft snap ik echt niet.
Zoals ik al 2 á 3 keer aangaf (lees je soms niet??) gaat het niet om mensen in het algemeen, maar om andere supportersgroepen, noem er eens 1 die geen hekel aan "joden" hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met die sig komt het meer over dat je zegt dat iedereen een hekel aan Ajax heeft, terwijl jullie juist de meeste "fans" hebben.
jouw maakt het iig heel veel uit, aangezien je er al een heel aantal posts over ligt te zeiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En denk je dat die anderen het uitmaakt dat jullie er schijt aan hebben?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
jouw maakt het iig heel veel uit, aangezien je er al een heel aantal posts over ligt te zeiken.
Ja, als je de populairste club van Nederland bent en wereldwijd verspreid fans hebt zitten, dan heb je automatisch ook een grotere groep die dat niet is. Lijkt me vrij logisch. Maar om dan met No one likes us aan te komen... Maargoed, komen we toch niet uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef denthemen het volgende:
Zoals ik al 2 á 3 keer aangaf (lees je soms niet??) gaat het niet om mensen in het algemeen, maar om andere supportersgroepen, noem er eens 1 die geen hekel aan "joden" hebben?
Wat wil je dan dat ik neerzet? No one likes us (behalve clubs uit het buitenland en de eigen supporters)? We zijn de club met de meeste fans, klopt, we zijn ook de club met de meeste mensen die een hekel aan ons hebben, en daar gaat dit overquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, als je de populairste club van Nederland bent en wereldwijd verspreid fans hebt zitten, dan heb je automatisch ook een grotere groep die dat niet is. Lijkt me vrij logisch. Maar om dan met No one likes us aan te komen... Maargoed, komen we toch niet uit.
Maar ik heb verder niks te willen hoor, ik dacht ik snij het even aanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef denthemen het volgende:
Wat wil je dan dat ik neerzet? No one likes us (behalve clubs uit het buitenland en de eigen supporters)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |