"Maar"quote:Op zondag 24 juni 2007 13:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Arsenal heeft maar 24 miljoen euro gevangen voor Henry hoor...
We worden wereldkampioenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:17 schreef N.i.c.k het volgende:
Het opportunisme viert weer hoogtij.
ik vind het ook niet veelquote:
Ach bij Ajax weet je het nooit, kijkend naar het verledenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Ajax laat natuurlijk nooit Huntelaar EN Babel gaan.
Tenminste dat zou je denken.
Inderdaad, 1 van de 2 zou nog kunnen maar om ze beide te verkopen? Nee zo dom is ajax ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Ajax laat natuurlijk nooit Huntelaar EN Babel gaan.
Tenminste dat zou je denken.
Voor een spits van 30?quote:
Amen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:19 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop dat HTC dit toernooi heeft opgelet. Misschien kan hij Babel eindelijk anders gebruiken..
We hebben Baki, die schaal ik iets hoger in op dit moment dan de Ridder.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef toma het volgende:
hoop dat we de Ridder binnenkort binnehalen. Zou een goede vervanger voor de Mul zijn als hij vertrekt.
Die anelka is erg slecht dus ik denk dat ze al gauw bij Huntelaar of babel uitkomen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:48 schreef PizzaSalami het volgende:
24/6/2007 - 'Duo Huntelaar en Babel als tweede keus in beeld om Henry op te volgen'
(Gepost door RvN)
Het grote transfercircus in Europa lijkt nu echt begonnen te zijn met de transfer van Henry naar Barcelona. Volgens diverse tabloids heeft Arsene Wenger Anelka bovenaan zijn lijstje geplaatst als gewenste opvolger. Slaagt die transfer niet dan zou Wenger het Ajax duo Huntelaar en Babel willen halen, zo meldt News of the World. Hij zou daar dan het volledige bedrag van 25 miljoen pond, dat voor Henry werd betaald, voor over hebben.
Anelka slechtquote:Op zondag 24 juni 2007 16:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die anelka is erg slecht dus ik denk dat ze al gauw bij Huntelaar of babel uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |