dat is natuurlijk ook een goede optiequote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
De Ridder mag van mij terugkomen bij Ajax, maar dan zou ik proberen hem eerst een jaartje te verhuren aan pakweg Groningen of Twente ofzo. Komend seizoen op de bank gaan zitten bij Ajax, heeft niemand wat aan.
Denk dat Foppe ook uit principe niet bij Ajax zou willen zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
Zullen we Foppe ruilen voor Henk?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoef geen provinciaaltjes als trainer bij ajax. Leuke coach voor jong oranje maar niet voor ajax.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
De Ridder mag van mij terugkomen bij Ajax, maar dan zou ik proberen hem eerst een jaartje te verhuren aan pakweg Groningen of Twente ofzo. Komend seizoen op de bank gaan zitten bij Ajax, heeft niemand wat aan.
Hier sluit ik me voor 100 % bij aan, op het 'hoe mooi de club ook is'-stukje naquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Foppe zou nooit naar Ajax komen. Hoe mooi de club ook is en hoe goed Foppe ook is, ze passen niet bij elkaar en Foppe is nuchter genoeg om dat in te zien.
Dan heb jij iets minder gelijk dan ikquote:Op zondag 24 juni 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me voor 100 % bij aan, op het 'hoe mooi de club ook is'-stukje na![]()
Ik zou niet weten wat wij met de Ridder moeten. Bovendien huurt Groningen geen spelers meer behalve als dat echt noodzakelijk is.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
Een aanval met Nilsson - Alves - De Ridderquote:Op zondag 24 juni 2007 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat wij met de Ridder moeten. Bovendien huurt Groningen geen spelers meer behalve als dat echt noodzakelijk is.
Zie Slijngard, op die posities hadden we hard iemamd nodig op de bank vorig seizoen.
Maar ik denk dat de Ridder sowieso kwaliteit tekort komt voor Ajax. Ik heb het gevoel dat hij net tekort komt voor de top. Lijkt me echt zo'n speler die het uitstekend zou doen bij een goede subtopper. Heerenveen lijkt me DE club voor de Ridder.. Zou me dan ook niets verbazen als hij die kant op gaat.
Vraag me niet waarom.![]()
Dan hadden we eerder moet zijn, niet nuquote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef twi het volgende:
Donk mag van mij per direct komen, die maakte ook gisteravond weer een geweldige indruk.
Klopt helemaal, kijk naar de Drenthe hype. Heel het seizoen amper opgevallen. Natuurlijk was dit als linksback, maar zelfs dan had 'ie wel meer mogen laten zien als je mag geloven hoe goed 'ie nu is n.a.v. dit EK.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:45 schreef Suijk het volgende:
Dat is het probleem met die jonge gastjes, tegen leeftijdsgenoten en in een leuk draaiend team doen ze het allemaal wel leuk, maar bij een club is het weer even wat anders...
Bakkal kan prima achter de spitsen spelen en op verschillende posities op het middenveld en Zuiverloon wordt een topper. AZ zal er wel weer sneller mee aan de haal gaan omdat wij eerst wachten tot ie een seizoen op CL niveau speelt. Het eerste jaar gebruik je die jongen voor de breedte en daarna is ie denk ik wel niet weg te denken uit de basis.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef twi het volgende:
Ik zie niet wat we met Bakkal moeten, en Zuiverloon is ook geen constante revelatie. Donk mag van mij per direct komen, die maakte ook gisteravond weer een geweldige indruk. En dat terwijl ik een jaar terug nog niet zo hoog op had van Donk.
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:01 schreef twi het volgende:
Behalve dat ik twijfel aan hun kwaliteiten blijven het ook nog eens een Rotterdamse Feyenoorder en een Eindhovense PSV'er.
Waarom lach je daar om? Dan geef ik liever een jeugdspeler, een Ajacied, de kans. Zulke bijzondere spelers zijn het namelijk niet, die twee. Van een Huntelaar en Stam weet je dat het twee spelers zijn met bovengemiddelde kwaliteiten, maar zodra we spelers als Beerens, Bakkal en Zuiverloon aan moeten gaan trekken dan gaat het met ons dezelfde kant op als met Feyenoord en diens Green, Tiendalli en Charisteas. De lat moet hoger liggen, en de veruit meest belovende spelers van Jong Oranje op dit moment zijn Donk en Aissati gezien hun kwaliteit op hun leeftijd.quote:
Ik ook! Ik wil verdomme in de ArenA zitten onze helden aanmoedigen!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:32 schreef Pritt het volgende:
Ik ben de zomerstop beu!
Ik vond Drenthe de laatste twee wedstrijden helemaal niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt helemaal, kijk naar de Drenthe hype. Heel het seizoen amper opgevallen. Natuurlijk was dit als linksback, maar zelfs dan had 'ie wel meer mogen laten zien als je mag geloven hoe goed 'ie nu is n.a.v. dit EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |