Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Krijgen wij eigenlijk nog knaken voor De Cler?![]()
Vast wel. 10.000 ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Krijgen wij eigenlijk nog knaken voor De Cler?![]()
Laten we voro de 10de keer zeggen dat we hopen dat Sneijder blijft, Perez niet naar PSV mag, Jaap Stam een held is en dat we in moeilijke wedstrijden 4-4-2 willenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Niveautje hier.
Dat het komkommertijd is betekent niet automatisch dat de topics dan maar van laag niveau moeten zijn. Als het een keer langer dan één dag duurt voordat een topic vol is is 't ook geen ramp..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laten we voro de 10de keer zeggen dat we hopen dat Sneijder blijft, Perez niet naar PSV mag, Jaap Stam een held is en dat we in moeilijke wedstrijden 4-4-2 willen
Komkommertijd
Voor het eerstquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Niveautje hier.
Que?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Koeman misschien naar Real, is iedereen dan gek geworden?.
quote:Koeman op het lijstje van Real Madrid
Uitgegeven: 22 juni 2007 16:47
Laatst gewijzigd: 22 juni 2007 16:59
AMSTERDAM - Real Madrid-voorzitter Ramón Calderon zei vrijdag op een persconferentie dat hij overweegt Ronald Koeman aan te stellen als nieuwe trainer. De PSV-trainer is één van de namen die Calderón in zijn hoofd heeft zitten. Ook de Fransman Arsène Wenger en de Deen Michael Laudrup staan op zijn lijstje.
Op dit moment is Fabio Capello trainer van de Koninklijke.
De drie namen die op het lijstje staan, zijn afkomstig van Predrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. "Mijatovic bepaalt hoe we ons team gaan verbouwen", legde Calderón uit.
"Daar hoort ook de beslissing bij of we een nieuwe trainer nodig hebben en wie dat zou moeten worden."
Druk
Door de opmerkingen van de voorzitter staat de positie van Capello nog meer onder druk. Ondanks het kampioenschap van de Koninklijke is het niet zeker dat de succesvolle coach ook volgend jaar op de bank zal zitten.
Capello nam begin deze week al afscheid van zijn spelers en zei in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport dat hij met pensioen zou gaan als hij ontslagen wordt.
Kandidaat
Eerder deze week werd de Duitser Bernd Schüster genoemd als voornaamste kandidaat om de Italiaan op te volgen. Hij staat echter nog onder contract bij de Spaanse club Getafe.
"We respecteren zijn huidige verbintenis", zei Calderón. "Maar als hij iets kan veranderen bij zijn club komt hij mogelijk ook op ons lijstje."
omfgquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Koeman misschien naar Real, is iedereen dan gek geworden?.
Heb je ook een bron?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:27 schreef StarGazer het volgende:
Voor de geinteresseerden:
23 September: PSV - Feyenoord
23 September: AZ - Ajax
11 November: PSV - AZ
11 November: Feyenoord - Ajax
16 December: Ajax - PSV
16 December: Feyenoord - AZ
13 Januari: Feyenoord - PSV
13 Januari: Ajax - AZ
02 Februari: AZ - PSV
03 Februari: Ajax - Feyenoord
09 Maart: PSV - Ajax
09 Maart: AZ- Feyenoord
Let op, dit is nog niet definitief.
Ja, dan vraag je er ook omquote:De drie namen die op het lijstje staan, zijn afkomstig van Predrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. "Mijatovic bepaalt hoe we ons team gaan verbouwen", legde Calderón uit.
Zou wel heel erg tof zijn. Normaal gebeurt dat 1 keer per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:39 schreef Rumille het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat alle 4 de topclubs altijd op dezelfde dag tegen elkaar spelen...
Kheb het van het Ajax.netwerk.to forum.quote:
Vorig jaar eindigde Ajax nog onder Feyenoord. Alsof je na 1 kutseizoen meteen geen Nederlandse topclub meer bent. Ajax - Feyenoord blijft gewoon de allermooiste wedstrijd die er is. Zou jij moeten weten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef BB-boy het volgende:
Heeft Nederland 4 topclubs dan? Ik tel er maar 3.
Hij doelt dan ook op az.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vorig jaar eindigde Ajax nog onder Feyenoord. Alsof je na 1 kutseizoen meteen geen Nederlandse topclub meer bent. Ajax - Feyenoord blijft gewoon de allermooiste wedstrijd die er is. Zou jij moeten weten.
Klopt. Het gaat dan ook om az.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vorig jaar eindigde Ajax nog onder Feyenoord. Alsof je na 1 kutseizoen meteen geen Nederlandse topclub meer bent. Ajax - Feyenoord blijft gewoon de allermooiste wedstrijd die er is. Zou jij moeten weten.
Ja en bij Ajax is het weer huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef toma het volgende:
Maduro mag van mij niet weg. Heeft maar weer eens laten zien op het EK U21 één van de grotere talenten in Nederland te zijn.
Het zit alleen een beetje kut met z'n contract, al kan ik best begrijpen waarom Ajax dat na afgelopen seizoen niet wilde verlengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef toma het volgende:
Maduro mag van mij niet weg. Heeft maar weer eens laten zien op het EK U21 één van de grotere talenten in Nederland te zijn.
He, onderschat ik jullie toch eventjesquote:
Ze moeten eerst maar eens een paar prijzen winnen voordat ze er uberhaupt aan mogen ruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Rumille het volgende:
AZ lijkt tot nu toe een topclub-in-wording te zijn, maar ik moet het nog maar zien of AZ dit de komende 10 jaar volhoudt.
een grote club zullen ze nooit worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Rumille het volgende:
AZ lijkt tot nu toe een topclub-ploeg inwording te zijn, maar ik moet het nog maar zien of AZ dit de komende 10 jaar volhoudt.
Dat contract moet idd gewoon verlengd worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag Maduro blijven hoor.
idd je kunt al een stuk verbetering in hem zien. in iedergeval op het ek doet het goed. houden zo! kan een hele sterke speler worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag Maduro blijven hoor.
Je weet dat er dan nog ongeveer 2 maanden zijn om nog spelers binnen te halen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef w00h00 het volgende:
Martin je gaat me toch niet vertellen dat ik 5 juli alleen Kennedy en Delorge kan verwelkomen en ondertussen tegen de chagerijnige kop van Perez aan kan gaan kijken?!
Ja, maar het zou leuk zijn als er op de eerste training weer nieuwe aanwinsten mogen verwelkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je weet dat er dan nog ongeveer 2 maanden zijn om nog spelers binnen te halen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Voorlopig hoor je mij niet mopperen over de transfers (zowel in- als uitgaand). Ik ben blij met het huidige team. Zou alleen wel leuk zijn als er nog een leuke verrassende, mooie naam bij komt.
daar hou ik m aanquote:Van der Vaart: 'Na Spanje terug naar Ajax'Geplaatst op 22-06-2007 22:23 door Yannick Spoorenberg - Bron: Ajax Internet TV
Rafael van der Vaart (25) heeft de wens uitgesproken ooit nog eens terug te keren bij zijn jeugdliefde Ajax. Dit deed hij tegenover Ajax Internet TV. De middenvelder die momenteel uitkomt voor Hamburger SV ambieert een vervolg van zijn loopbaan in de Primera División, om daarna terug te keren naar de Amsterdamse club.
"Natuurlijk mis ik Ajax nog steeds. Ik heb zolang in dat shirt gespeeld, dat zit in je hart", vertelt Van der Vaart. "Ik heb het nog erg naar mij zin in Hamburg. Maar ik zou natuurlijk wel eens naar Spanje willen. En dan terug naar Nederland", aldus de 44-voudig Oranje international.
De geboren Heemskerker geldt momenteel als de belangrijkste pion in de ploeg van trainer Huub Stevens bij HSV. Recentelijk stond de voormalig Ajacied nog in de belangstelling van Bayern München, daarvoor toonde onder meer Real Madrid en FC Barcelona vage interesse in de aanvallende middenvelder.
Wat kan je daar nu weer over zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel op zijn 29e ofzo. Na zijn 31ste hoef ik em niet meer.
Idd. Baal er nog steeds van dat 'ie wegging.quote:
was toen der tijd wel de beste beslissing. Een potentiele wereldvoetballer toen maar het kwam er alleen niet uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Baal er nog steeds van dat 'ie wegging.
dat zit in de familie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij wil verbouwen.. Koeman is aardig goed in sloopwerkzaamheden
Prima toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, zo komen er nog heel wat terug, als ze 30 zijn.
Van der Vaartquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Baal er nog steeds van dat 'ie wegging.
quote:8/12/2006 - In een emotioneel interview in de gratis krant Metro laat Steven Pienaar weten het moeilijk te hebben bij Borussia Dortmund. De omgeving, het voetbal maar ook het overlijden van een neefje en een vriend (beiden stierven aan kanker) maken het hem zwaar.
En dan is er de heimwee naar Ajax. "Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen."
van Marwijk wil hem naar Feyenoord halenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:50 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax vaker 4-4-2 gaat spelen, en Tom de Mul gaat weg, zou Steven Pienaar dan geen goede vervanger zijn?
Die is op te halen in Dortmund voor 1 miljoen euri, naar het schijnt...
waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
De Ridder en Beerens staan open voor Ajax
beerens zie ik zeker zitteen erg talentvol en gaat oookko buitenom
Beerens lijkt mij aanvallend een versterking.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
quote:Italiaanse clubs hebben vizier op Maduro
Niet alleen Werder Bremen volgt Hedwiges Maduro op de voet, maar ook de Italiaanse clubs Fiorentina en Palermo hebben volgens La Gazetta dello Sport 'de nieuwe Rijkaard' op de korrel.
Maduro maakt indruk op het EK in Nederland. 'Ik ben blij te horen dat zulke clubs mij volgen', zegt hij in de Italiaanse krant. 'Toch wil ik bij Ajax nog graag slagen. Momenteel zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet'.
Opvallend is dat Maduro net als Babel een knieval maakt voor 4-4-2. De middenvelder voelt zich vrijer in dat systeem, zegt hij in het dagblad. Zaterdagavond is Maduro aanvoerder als Jong Oranje de finale van het EK in Groningen speelt tegen Jong Servie.
Wat een harde koude club toch, dat Ajax he.quote:En dan is er de heimwee naar Ajax. "Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen."
Waarom moet dat in ons topic? Alsof wij nog niet wisten dat ze daar geen hoog niveau hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:13 schreef Boixos_Nois het volgende:
ze zijn echt te dom om te kakken daar:
http://www.telegraaf.nl/b(...)chten_onderling.html
"waarom moet dat in ons topic" mmmmm kijk eerst even naar je post boven de mijne, dan heb je het er zelf ook over. En ten 2e; als feyenoord supporters zichzelf van kant gaan maken mogen wij daar toch om lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom moet dat in ons topic? Alsof wij nog niet wisten dat ze daar geen hoog niveau hebben
Ik schaam me er nog voor, samen met De Jong altijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat dansje dat Pienaar altijd deed na een goal.
Ik heb het over PIENAAR en Feyenoord, niet over iets waar Ajax 0% mee te maken heeft, lach ze maar ergens anders uit dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:16 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
"waarom moet dat in ons topic" mmmmm kijk eerst even naar je post boven de mijne, dan heb je het er zelf ook over. En ten 2e; als feyenoord supporters zichzelf van kant gaan maken mogen wij daar toch om lachen![]()
Kater ofzo? djeees moraalridder, mijn nederige excuses zijn hier wel op zijn plaats dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb het over PIENAAR en Feyenoord, niet over iets waar Ajax 0% mee te maken heeft, lach ze maar ergens anders uit dan?
Ik kon er wel om lachen altijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik schaam me er nog voor, samen met De Jong altijd
Samen met Boukhari bij Thun uit, was helemaal lachwekkend triestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen altijd.![]()
Dat 'vingertje in de lucht' wordt ook zo saai op een gegeven moment.
Gingen ze toen over de grond kruipen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Samen met Boukhari bij Thun uit, was helemaal lachwekkend triest
Begrijp ik ook slecht inderdaad. Zoals ik eerder zei, kon ik er ook wel om lachen. Ik ga nu vast iets schokkends zeggen, maar die brutaliteit past ook wel bij Ajax.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef twi het volgende:
Hoe mensen zich daar druk om kunnen maken zeg...
Het moet wel op een gepast moment zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit. Maar bij die wedstrijd had iets heel beschamends. We speelde bar en bar slecht, en daarna volgde dat dansje na zo'n kluts-goal dat nog te overdreven is voor als je de wereldcup heb binnengehaald. Maar goed, geweest is geweest.
Beerens mag komen, goede speler is dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
Hij heeft net zon dramatische voorzet als de huidige buitenspelers (op af en toe de Mul na dan)... Lijkt mij niet echt een versterking eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beerens mag komen, goede speler is dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |