Zo kan de redactie nog rijk wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En belangrijker....het geeft een belangrijk signaal af, want bij de eerstvolgende keer zal het Brian, Amanda en Huub 400.000 euro gaan kosten, dan zijn ze al 50% van het prijzengeld kwijt mochten ze winnen...
Eigenlijk denk ik dat de producente juist zeer tevreden is gezien de complimenten van haar baas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Flensje is reddeloos, redeloos en radeloos.![]()
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de producente juist zeer tevreden is gezien de complimenten van haar baas.
Complimenten? Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de producente juist zeer tevreden is gezien de complimenten van haar baas.
Waarom? Ze is toch een supersterke speler met een volledig eigen mening?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch een supersterke speler met een volledig eigen mening?
Day, ik kan er niks aan doen, maar ik krijg echt de kriebels van dat kind. Ze is zo irritant aanwezig, en een eigen mening......je bedoelt de mening van Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch een supersterke speler met een volledig eigen mening?
Nu.nl (die de Telegraaf aanhaalt). John de Mol tevreden over Gouden Kooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Complimenten? Waar kan ik die vinden?
heb ik ook bij Lieke...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day, ik kan er niks aan doen, maar ik krijg echt de kriebels van dat kind. Ze is zo irritant aanwezig, en een eigen mening......je bedoelt de mening van Huub.
nee, maar hij moet wel lache om humor van jaap, dus hij eheft t wel maar zelf grappe make nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef Clank het volgende:
Iemand al iets van 'humor' ontdekt bij Dennis?
Dank je. Onbegrijpelijk, het zou geen pest of treiterprogramma worden. Heeft ws alles te maken met de kijkcijfers, dat maakt alles goed natuurlijk. Walgelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nu.nl (die de Telegraaf aanhaalt). John de Mol tevreden over Gouden Kooi
Uitgegeven: 21 juni 2007 09:09
AMSTERDAM - Het tv-programma De Gouden Kooi wordt steeds meer wat John de Mol voor ogen had. Dat vertelt de omroepbaas donderdag in De Telegraaf. "Het begint te voldoen aan wat we destijds beoogden: reality nadert soap", legt hij uit.
Ik word daar nogal nerveus van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef riri het volgende:
gaat die dennis nou voortdurend met die voetbal rondlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |