Villa Achterwerk is misschien beter te bevatten voor jou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:12 schreef easysatellite het volgende:
erger me dodo aan lieke
Wat wil je als de bewoners zelf continue over "acher", "groen licht", "toestemming van de redaktie", "bescherming", "mogen niet" praten. Jaap is constant bezig om over de dingen van de redaktie te praten, ze kunnen net zo goed een camera op de redaktie hangen en alles 24 uur uitzenden. Huub is net zo erg met z`n "ik heb net Jensen gezien achter" etc... Of Eric die toegaf dat hij op de hoogte was via de redaktie dat Huub hem zou gana laten vallen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan dat 'script gezeik' een keer ophouden? Het lijkt hier Nowlive wel..
wat een onzin.... laat Huub maar eens lijp worden om "de liefde" dat lijkt me nog eens interessant...bij B en A hebben ze genoeg gestookt..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef farceman het volgende:
[..]
En dan moet het weer allemaal om Huub gaan, begrijpen ze niet dat dat te saai wordt en voor de kijker minder interessant?!!!
Laat ze toch ook eens wat andere mensen tv maken....Brian en Amanda bv. in die relatie is nog helemaal niet gestookt
Het komt uit Jaap zijn mond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan dat 'script gezeik' een keer ophouden? Het lijkt hier Nowlive wel..
.......dan ga je maar naar huisquote:
Alsof ze dat voor die-hard streamers kunnen verbergen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is juist interessant dat ze de voltooid verleden tijd gebruikt. Als hij ze nog steeds gebruikt, dan betekent dat dat het niet gezegd mag worden.
Lees even terug, bewijs genoeg. Post van Mika.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
.......dan ga je maar naar huisJa die kennen we wel. Maar waarom komt hier niemand dan met feiten? Het is alleen maar negatieve speculatie over de kooi, en achter heeft afentoe wel wat te bepalen maar in een script geloof ik echt niet.
Ja je kunt het zo opvatten , maar je kunt het ook anders zien. Achter moet meestal wel toestemming geven enzo , en dan trekken ze vaak partij voor BAN, dat klopt. Maar dat vind ik nog iets heeel anders dan een script. Of zie ik dat nou verkeerd?quote:
Gisteren ook weer. Geen een keer dat de Febo Brian naar achteren riep zodat Amanda vrij in haar doen was. Met Huub is dat wel anders. Onderlaatst nog zodat Brian met Lieke kon zoenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
Ze kunnen BAN net zo goed een paar weekjes op vakantie sturen, die voeren toch niets uit momenteel. Kan Natasja lekker revalideren van haar operatie en kunnen Wifebeater en Amanda aan hun "relatie" gaan werken...
Maak er verhaallijn van, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja je kunt het zo opvatten , maar je kunt het ook anders zien. Achter moet meestal wel toestemming geven enzo , en dan trekken ze vaak partij voor BAN, dat klopt. Maar dat vind ik nog iets heeel anders dan een script. Of zie ik dat nou verkeerd?
Het kliekje van zielige mensen: Brainless Amandel en Nazitasiaquote:
Dan hoop ik niet dat je het over Natasja of Amanda hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
Wat mij anno 2007 verbaast is het feit dat vrijwel unaniem wordt aangenomen dat een jongen gaat winnen.. Onderschat vrouwen niet.. wanneer die wat in het koppie hebben..
Er moet niet alleen gestookt worden tussen Amanda en Wifebeater, maar Amanda moet daar gewoon permanent weg. BAN bestaat nu al zo`n 5 maanden en in die 5 maanden is het constant hetzelfde, het is tijd voor iets nieuws, je kan immers niet steeds hetzelfde verhaaltje gaan uitmelken. Bovendien komt Amanda niet echt tot haar recht bij BAN. Ze wordt neergezet als de "stoeipoes" van het programma, maar het is meer een "slaaf". Als er een nieuw groepje komt bestaanda uit Jaap, Dennis en Amanda dan heb je weer wat nieuwe mogelijkheden voor verhaal-lijnen, bovendien kan Amanda dan ook eens een keertje plezier maken want daar komt ze tot nu toe niet aan toe...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef klarelucht het volgende:
bij B en A hebben ze genoeg gestookt..
Precies, dat duivels scharminkel waant zich superieur aan alles en iedereen, die mag wel een paar hele tonen lager gaan zingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wat een onzin.... laat Huub maar eens lijp worden om "de liefde" dat lijkt me nog eens interessant...bij B en A hebben ze genoeg gestookt..
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er moet niet alleen gestookt worden tussen Amanda en Wifebeater, maar Amanda moet daar gewoon permanent weg. BAN bestaat nu al zo`n 5 maanden en in die 5 maanden is het constant hetzelfde, het is tijd voor iets nieuws, je kan immers niet steeds hetzelfde verhaaltje gaan uitmelken. Bovendien komt Amanda niet echt tot haar recht bij BAN. Ze wordt neergezet als de "stoeipoes" van het programma, maar het is meer een "slaaf". Als er een nieuw groepje komt bestaanda uit Jaap, Dennis en Amanda dan heb je weer wat nieuwe mogelijkheden voor verhaal-lijnen, bovendien kan Amanda dan ook eens een keertje plezier maken want daar komt ze tot nu toe niet aan toe...
Laat dat zingen en rappen maar aan WB over, dat kan hij veel beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, dat duivels scharminkel waant zich superieur aan alles en iedereen, die mag wel een paar hele tonen lager gaan zingen![]()
Lijkt me idd ook niet, maar Lieke is ook niet bepaald een slimme, intelligente sterke meid....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je het over Natasja of Amanda hebt.![]()
Helemaal mee eens. Hoe Brian laatst ook zei we hebben weer gewonnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, dat duivels scharminkel waant zich superieur aan alles en iedereen, die mag wel een paar hele tonen lager gaan zingen![]()
Narcistasia gaat wel ver komen..die gaat het huis toch niet uit ze is zo trots dat ze er al 9 maanden zit en de kinderen haar bijna vergeten zijn. Ze hield zowieso meer van Wilgo dan van haar kinderen..of laat ik het anders zeggen: Ze had meer aan Wilgo want die paste op haar kinderen "die ze uit haar kut had zitten schijten".quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je het over Natasja of Amanda hebt.![]()
Hehehe jij ziet het Mika !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
Ugh...Dennis gaat z`n pijlen dus op Lieke richten (wat een verrassing zeg), dus dat wordt weer een eindeloze Huub-Lieke-Dennis verhaal-lijn, alsof Huub nog niet genoeg verhalen heeft binnen het programma.
Ze kunnen BAN net zo goed een paar weekjes op vakantie sturen, die voeren toch niets uit momenteel. Kan Natasja lekker revalideren van haar operatie en kunnen Wifebeater en Amanda aan hun "relatie" gaan werken...
En zo te zien een af en toe streamer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Jerruh het volgende:
ik vind BAN eigenlijk wel fijn. aan de ene kant hersenloos en dom, aan de andere kant komen ze echter over dan huub en lieke for instance. Bij huub draait alles om plannetjes, regeltjes, verhoudingen en uitlokking, waardoor ik weinig echte Huub zie. is leuk voor de terror maar mij heeft ie niet achter zich. Ook al is brain een wifebeater en para, het heeft wel iets... semi-menselijks (ik ben benieuwd hoeveel reacties ik hier op ga krijgen hehe). zelfde met amandel. en natasia wordt volgens mij ook alleen maar gepakt op het feit van dr kinderen, terwijl ik haar eigenlijk nog het minst erge van de hele kooi vind. En jaap.. die vond ik eerst vreselijk, nu vind ik m geweldig!
tot zover een af en toe COS-er.
Misschien kan Fries hier voor zorgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze DIEP ongelukkig word, dat haar tieten eraf roesten en dat haar clit eraf wordt gebeten door een bewoner
tjs, ik zou niet weten wat dan zou uitmaken voor mijn mening? ik zie genoeg om zelf ook iets te kunnen beoordelen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo te zien een af en toe streamer.![]()
![]()
"Anno 2007"... spuit 11.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
Wat mij anno 2007 verbaast is het feit dat vrijwel unaniem wordt aangenomen dat een jongen gaat winnen.. Onderschat vrouwen niet.. wanneer die wat in het koppie hebben..
Modders?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef FdW het volgende:
Zijn die modders nu zo dom of is de rest zo achterlijk?
Nee hoor, niet door mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
*HAP*quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan Fries hier voor zorgen.![]()
Ik moet altijd denken aan Nena in dit verband. Wat zou die van haar hartsvriendin vinden , aangezien ze er een keer was en huilend zei " Maar Amanda ik heb je altijd in bescherming willen nemen tegen je losbandige karakter wat sex en drank betreft"....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er moet niet alleen gestookt worden tussen Amanda en Wifebeater, maar Amanda moet daar gewoon permanent weg. BAN bestaat nu al zo`n 5 maanden en in die 5 maanden is het constant hetzelfde, het is tijd voor iets nieuws, je kan immers niet steeds hetzelfde verhaaltje gaan uitmelken. Bovendien komt Amanda niet echt tot haar recht bij BAN. Ze wordt neergezet als de "stoeipoes" van het programma, maar het is meer een "slaaf". Als er een nieuw groepje komt bestaanda uit Jaap, Dennis en Amanda dan heb je weer wat nieuwe mogelijkheden voor verhaal-lijnen, bovendien kan Amanda dan ook eens een keertje plezier maken want daar komt ze tot nu toe niet aan toe...
Flensje is reddeloos, redeloos en radeloos.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd of de bewoners nog een brief gaan krijgen naar aanleiding van het fysieke geweld eerder vandaag, of dat het weer eens de doofpot in gaat. Als er geen boetes gegeven gaan worden mogen ze (mvr. Flens volgens Natasja) die regel meteen weer afschaffen...
Voor Amanda zal het weinig uitmaken. Ze zal waarschijnlijk tijdens het uitgaan in de "hippe" amsterdamse clubs wat fouten kerels tegenkomen waar ze een relatie mee zal gaan krijgen. Uiteraard zal ze zwaar misbruikt gaan worden, maar afgaande op wat we van haar ex-vriendjes weten is ze daar allang aan gewend. Voor haar is er gewoon geen hoop meer. Tegen de tijd dat ze 30 is zal ze er als 50 uitzien en dan veroordeelt worden tot plastische chirurgie voor de rest van haar leven zonder enige hoop ooit een leuke man tegen te komen die om haar geeft voor wie ze is...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef Gigageil het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als Amanda uit de kooi komt. Ook met de anderen trouwens.![]()
Ik denk dat ze lekker wat boetes gaan uitdelen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:32 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd of de bewoners nog een brief gaan krijgen naar aanleiding van het fysieke geweld eerder vandaag, of dat het weer eens de doofpot in gaat. Als er geen boetes gegeven gaan worden mogen ze (mvr. Flens volgens Natasja) die regel meteen weer afschaffen...
En belangrijker....het geeft een belangrijk signaal af, want bij de eerstvolgende keer zal het Brian, Amanda en Huub 400.000 euro gaan kosten, dan zijn ze al 50% van het prijzengeld kwijt mochten ze winnen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat ze lekker wat boetes gaan uitdelen hoor.
Waarom zouden ze dat niét doen immers.
Levert weer een leuk TV-momentje op, en er hoeft minder uitgekeerd te worden als de winnaar tussen de beboeten zit.
Nee, jammer hè?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
geen terror en gevecht meer de afgelopen uren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |