Dat is zo klaar als een klontje, teruggefloten door de FEBO, waarop de CORAuitnodigactie plaatsvond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap zou de terror richting WB uitoefenen vanwege schoonfamilie incident.
Waar blijft die grote scheiterd?????
Jaap is de slagroom op de taart. Zonder hem is er weinig aan. Jaap is de slimste van allemaal, en tgelijkertijd de gekste (onconventioneelste) van allemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zie je 30 minuten per dag. De rest zit hij achter de pc. Totaal geen boeiend persoon dus.
Ja, dat kán niet anders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo klaar als een klontje, teruggefloten door de FEBO, waarop de CORAuitnodigactie plaatsvond.
Ik vind het stelletje Huub&Lieke leuk... het andere stelletje nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef CoT het volgende:
Ik geef Dennis wel gelijk
die stelletjes moeten gewoon uit elkaar, hoop dat het lukt
Ik denk juist van niet, Huub heeft nog geen een keer gesproken over deze optie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Gert het volgende:
Beseffen Dennis en Jaap wel dat Lieke&Huub binnen no time op de hoogte zullen zijn van dit plan?
Klopt, maar helaas maar 30 minuten per dag. Daar hou je geen programma mee draaiende.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap is de slagroom op de taart. Zonder hem is er weinig aan. Jaap is de slimste van allemaal, en de gekste van allemaal.
Stelletjes..... laat die lekker thuis op de bank gaan hangen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het stelletje Huub&Lieke leuk... het andere stelletje niet
Lieke moet gewoon naar huisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:46 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het stelletje Huub&Lieke leuk... het andere stelletje niet
doet hij ook adel met jaap naar rotterdam , er is daar iemand niet blij meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap zou de terror richting WB uitoefenen vanwege schoonfamilie incident.
Waar blijft die grote scheiterd?????
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap is de slagroom op de taart. Zonder hem is er weinig aan. Jaap is de slimste van allemaal, en tgelijkertijd de gekste (onconventioneelste) van allemaal.
Als Japio zich zo makkelijk schikt is ie karakterloos, ergo onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo klaar als een klontje, teruggefloten door de FEBO, waarop de CORAuitnodigactie plaatsvond.
Scan, serieus, dit lag er zo dik bovenop. Japio was echt pissed, daarop volgt het excuus van Brian en een uitnodiging voor CORA. Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:
Dat hebben we binnenkort ook allemaal gezien en dan is ie net zo'n lege doorzichtige huls als dwergmarmotje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap is de slagroom op de taart. Zonder hem is er weinig aan. Jaap is de slimste van allemaal, en tgelijkertijd de gekste (onconventioneelste) van allemaal.
Nee hoor, wij zien het allemaal verkeerd volgens de almachtige scanmanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, serieus, dit lag er zo dik bovenop. Japio was echt pissed, daarop volgt het excuus van Brian en een uitnodiging voor CORA. Hoe duidelijk wil je het hebben.
Kunnen ze zelf ook wel bedenken he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Gert het volgende:
Beseffen Dennis en Jaap wel dat Lieke&Huub binnen no time op de hoogte zullen zijn van dit plan?
Onzin, hij beseft gewoon dat Brian hem vanaf het begin normaal behandeld heeft en Huub hem op een schandalige wijze bejegend heeft. Neemt niet weg dat Brian's actie verkeerd was, maar de goedmaakpoging was toch een oprechte spijtbetuiging. Maar goed, van Brian's kant begreep ik het ook wel weer, aangezien Jaap voor het oog van de camera zo 'vriendjes lijkt te zijn' met Huub en hij zich daar al weken aan ergerd (zich ietwat verraden voelt).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt hem ook erg goed uit dat Carlos over de alcohol begon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef tipsch het volgende:
rat schildert z'n puta af als een alcoholist in wording![]()
Ik geloof ook niet dat Dennis Amanda zo ver krijgt, vooral niet als ze nuchter is. Maar Brian ziet de taferelen al voor zich als Amanda dronken haar teasersdansje gaat opvoeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf ook wel bedenken he.
Wat komt zo'n figuur anders doen.
Waar ik veel meer van baal is dat Amanda nu alweer een alcoholprobleem door Brian krijgt aangepraat.
laat haar toch lekker los gaan da's toch veel leuker om naar te kijken. Geloof er trouwens niks van dat Dennis het lukt om Amanda te versieren en zeker niet als hij er nog lang mee wacht.
Al dat gesus van brian maar altijd
Dennis weet alles iets te zeker. Hij ziet Jaap als de grote manipulator en verbaal de aller allersterkste en Huub is goed voor de terror en strategie (heeft hij gisteren verteld).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Dennis weet mij iets te zeker hoe Huub over Lieke denkt en dat hij Lieke kiest boven Jaap.
Daar ben ik nl niet zo zeker van.
Dennis lult behoorlijk uit zijn nek.
Blijkbaar doet Japio dat zelf ook altijd, je hoort het hem regelmatig zeggen: wachten tot ik het groene licht krijg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:55 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat Dennis zijn visie moet verifiëren bij de Febo.
Ik betwijfel dat ook inderdaad. Al staat Huub wel sterker ten op zichte van Lieke en natuurlijk niet sterker ten op zichte van Jaap. Dus qua zwakte zou hij Lieke er in moeten houden, daar heeft Jaap wel gelijk in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Dennis weet mij iets te zeker hoe Huub over Lieke denkt en dat hij Lieke kiest boven Jaap.
Daar ben ik nl niet zo zeker van.
Dennis lult behoorlijk uit zijn nek.
Net zei Jaap ook weer van de regie die zijn plannen in duigen liet vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijkbaar doet Japio dat zelf ook altijd, je hoort het hem regelmatig zeggen: wachten tot ik het groene licht krijg.
Rat is ook niet te vertrouwen en rat zijn zwakke punt is zijn roedel bestaande uit Nazitasia en Ransmandaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
rat is Brian, maar wat hij zegt is waar; Huub is niet te vertrouwen, nooit. En Lieke is zijn zwakke plek.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef BarryK het volgende:
edit
Dan kan hij het beste Natasia meenemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Rat is ook niet te vertrouwen en rat zijn zwakke punt is zijn roedel bestaande uit Nazitasia en Ransmanda
Als ik Dennis was zou ik Amanda en Jaap (of Huub) meenemen..dan heb je zowieso een leuke avond en wordt het neuken in de limo op de terugweg
Ik ook, maar dat ligt ws aan de pammetjes, die zgn rust.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef BarryK het volgende:
Zo zie ik die anti graag, schoonmakend en stil (en zo snel mogelijk het huis uit)
Japio laat steeds vaker horen dat FEBO een grote speler is. Zijn opmerkingen over de Istanbul-stemming waren wel heel duidelijk. Dennis had het over die stemming en Japio zei : "Maar jij weet niet alles, wij kregen tussendoor allerlei aanwijzingen op de plasma en die zien jullie niet op de stream. Daarom KUN jij niet begrijpen waarom wij bepaalde dingen deden".quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:55 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat Dennis zijn visie moet verifiëren bij de Febo.
Das een snelle conclusiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Day het volgende:
Huub is inderdaad niet in staat om Dennis te overrompelen en/of te imponeren. Iets wat hem bij Brian wel lukt.
weten we nog met hoeveeel bravour eric de tent in kwam.......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef riri het volgende:
dennis heeft teveel praatjes de eerste dag.....wacht maar af jongen totdat je er wat langer bent
Feiten, wat zijn dat?quote:
Lieke heeft een missie: bovenop de nieuwe zitten zodat hij geen kans krijgt voor BAN te kiezenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef easysatellite het volgende:
godverdomme zeg komt lieke weer aan wat n slijmwijf
ik kots echt van haar bah, en ik kots van haar stem kan t nie aanhorenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke heeft een missie: bovenop de nieuwe zitten zodat hij geen kans krijgt voor BAN te kiezen![]()
Huub was gisteren zo mogelijk nog stoerder als anders, alleen om Dennis te imponeren. Het kwam een beetje gemaakt over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Day het volgende:
Huub is inderdaad niet in staat om Dennis te overrompelen en/of te imponeren. Iets wat hem bij Brian wel lukt.
dat doet ze goed, ze geeft dennis en jaap geen tijd om te bonden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke heeft een missie: bovenop de nieuwe zitten zodat hij geen kans krijgt voor BAN te kiezen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
weten we nog met hoeveeel bravour eric de tent in kwam.......
en hoe het afliep?
Pennis lijkt me op basis van wat ik hier lees net zo'n ijdel flikkertje met grote bek als Eric.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
weten we nog met hoeveeel bravour eric de tent in kwam.......
en hoe het afliep?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef Gert het volgende:
Dan komen Huub en Lieke aanlopen.
Lieke begint meteen weer op de toer van de ervaren rot te praten, die wel even wat tips voor de nieuweling heeft. Rot toch op, stomme kut., met je kippenverstand.![]()
En dan moet het weer allemaal om Huub gaan, begrijpen ze niet dat dat te saai wordt en voor de kijker minder interessant?!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef BarryK het volgende:
Jaap heeft het nu over dat Dennis vandaag Jaap moet kiezen en dan zaterdag Lieke, dan wordt Huub helemaal lijp, aankomende weken dan geen rust meer.
"ga het vragen als je straks achter bent" zegt Jaap
Day is een lieve meid, maar haar kwalificatie vermogen schat ik niet hoog in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Day is kennelijk onder de indruk van de daden van gay-dennis![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt dat Brian een tijdje rustgevende middelen heeft nog steeds gebruikt voor zijn slaapprobleem.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef FdW het volgende:
Flikkertje Pennis? Lieke vreet hem met huid en haar op.![]()
![]()
Excuse mequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen, ik schrijf op wat Lieke heeft gezegd. Niet wat veel mensen hier denken![]()
nou ja, op dat ene "incident" waarbij rat z'n puta met Huub in bed aantrof na danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef farceman het volgende:
[..]
En dan moet het weer allemaal om Huub gaan, begrijpen ze niet dat dat te saai wordt en voor de kijker minder interessant?!!!
Laat ze toch ook eens wat andere mensen tv maken....Brian en Amanda bv. in die relatie is nog helemaal niet gestookt
Als het je niet bevalt...........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan dat 'script gezeik' een keer ophouden? Het lijkt hier Nowlive wel..
Zoals Lieke jouw Brodda LLLocoyote al een paar keer volledig voor lul heeft gezet.quote:
Nee, ik heb die discussie gezien tussen ze afgelopen nacht.quote:
Het is juist interessant dat ze de voltooid verleden tijd gebruikt. Als hij ze nog steeds gebruikt, dan betekent dat dat het niet gezegd mag worden.quote:
Al maanden nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
Ugh...Dennis gaat z`n pijlen dus op Lieke richten (wat een verrassing zeg), dus dat wordt weer een eindeloze Huub-Lieke-Dennis verhaal-lijn, alsof Huub nog niet genoeg verhalen heeft binnen het programma.
Ze kunnen BAN net zo goed een paar weekjes op vakantie sturen, die voeren toch niets uit momenteel. Kan Natasja lekker revalideren van haar operatie en kunnen Wifebeater en Amanda aan hun "relatie" gaan werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |