Kunnen ze zelf ook wel bedenken he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Gert het volgende:
Beseffen Dennis en Jaap wel dat Lieke&Huub binnen no time op de hoogte zullen zijn van dit plan?
Onzin, hij beseft gewoon dat Brian hem vanaf het begin normaal behandeld heeft en Huub hem op een schandalige wijze bejegend heeft. Neemt niet weg dat Brian's actie verkeerd was, maar de goedmaakpoging was toch een oprechte spijtbetuiging. Maar goed, van Brian's kant begreep ik het ook wel weer, aangezien Jaap voor het oog van de camera zo 'vriendjes lijkt te zijn' met Huub en hij zich daar al weken aan ergerd (zich ietwat verraden voelt).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo klaar als een klontje, teruggefloten door de FEBO, waarop de CORAuitnodigactie plaatsvond.
Het komt hem ook erg goed uit dat Carlos over de alcohol begon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef tipsch het volgende:
rat schildert z'n puta af als een alcoholist in wording![]()
Ik geloof ook niet dat Dennis Amanda zo ver krijgt, vooral niet als ze nuchter is. Maar Brian ziet de taferelen al voor zich als Amanda dronken haar teasersdansje gaat opvoeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf ook wel bedenken he.
Wat komt zo'n figuur anders doen.
Waar ik veel meer van baal is dat Amanda nu alweer een alcoholprobleem door Brian krijgt aangepraat.
laat haar toch lekker los gaan da's toch veel leuker om naar te kijken. Geloof er trouwens niks van dat Dennis het lukt om Amanda te versieren en zeker niet als hij er nog lang mee wacht.
Al dat gesus van brian maar altijd
Dennis weet alles iets te zeker. Hij ziet Jaap als de grote manipulator en verbaal de aller allersterkste en Huub is goed voor de terror en strategie (heeft hij gisteren verteld).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Dennis weet mij iets te zeker hoe Huub over Lieke denkt en dat hij Lieke kiest boven Jaap.
Daar ben ik nl niet zo zeker van.
Dennis lult behoorlijk uit zijn nek.
Blijkbaar doet Japio dat zelf ook altijd, je hoort het hem regelmatig zeggen: wachten tot ik het groene licht krijg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:55 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat Dennis zijn visie moet verifiëren bij de Febo.
Ik betwijfel dat ook inderdaad. Al staat Huub wel sterker ten op zichte van Lieke en natuurlijk niet sterker ten op zichte van Jaap. Dus qua zwakte zou hij Lieke er in moeten houden, daar heeft Jaap wel gelijk in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
Dennis weet mij iets te zeker hoe Huub over Lieke denkt en dat hij Lieke kiest boven Jaap.
Daar ben ik nl niet zo zeker van.
Dennis lult behoorlijk uit zijn nek.
Net zei Jaap ook weer van de regie die zijn plannen in duigen liet vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijkbaar doet Japio dat zelf ook altijd, je hoort het hem regelmatig zeggen: wachten tot ik het groene licht krijg.
Rat is ook niet te vertrouwen en rat zijn zwakke punt is zijn roedel bestaande uit Nazitasia en Ransmandaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
rat is Brian, maar wat hij zegt is waar; Huub is niet te vertrouwen, nooit. En Lieke is zijn zwakke plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |