quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
geen terror en gevecht meer de afgelopen uren?
Mwah het viel mee:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
geen terror en gevecht meer de afgelopen uren?
Achter zou overzichten moeten plaatsen op de website waar de stand van zaken zichtbaar is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En belangrijker....het geeft een belangrijk signaar af, want bij de eerstvolgende keer zal het Brian, Amanda en Huub 400.000 euro gaan kosten, dan zijn ze al 50% van het prijzengeld kwijt mochten ze winnen...
JDM zegt het zelf.maar goed dan moet je maar MAX Tv gaan Volgen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
.......dan ga je maar naar huisJa die kennen we wel. Maar waarom komt hier niemand dan met feiten? Het is alleen maar negatieve speculatie over de kooi, en achter heeft afentoe wel wat te bepalen maar in een script geloof ik echt niet.
die fantasie van jou..............quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mwah het viel mee:
Fries beetje Natasia in d'r tiet. Natasia nam wraak door Ellen, het frigide paardenmeisje, met een voorbinddildo te neuken.
Toen Brian dit ontdekte wurgde hij Ellen en gooide haar naar 'achter'
Dennis was op dit moment bezig met een sandwhich met Lieke en Jaap waarbij Dennis Jaap anaal nam en Jaap zich oraal liet bevredigen door Lieke die weer gebeft werd door Palma, die toch een penis bleek te hebben..
Toen Brian dit zag wilde hij anala sex met Amanda. Die werd echter door Stijn van de redactie anaal gepakt en bij Brian sloegen de stoppen door en ...er werd helemaal ingezoemd op het gezicht van Brian. Die keek de camera in en zei "ik word helemaal PARA BROTHA" ..en toen waren de scenes voor vandaag opgenomen.
Ja zoiets zit er wel in ja.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Voor Amanda zal het weinig uitmaken. Ze zal waarschijnlijk tijdens het uitgaan in de "hippe" amsterdamse clubs wat fouten kerels tegenkomen waar ze een relatie mee zal gaan krijgen. Uiteraard zal ze zwaar misbruikt gaan worden, maar afgaande op wat we van haar ex-vriendjes weten is ze daar allang aan gewend. Voor haar is er gewoon geen hoop meer. Tegen de tijd dat ze 30 is zal ze er als 50 uitzien en dan veroordeelt worden tot plastische chirurgie voor de rest van haar leven zonder enige hoop ooit een leuke man tegen te komen die om haar geeft voor wie ze is...
Zo kan de redactie nog rijk wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En belangrijker....het geeft een belangrijk signaal af, want bij de eerstvolgende keer zal het Brian, Amanda en Huub 400.000 euro gaan kosten, dan zijn ze al 50% van het prijzengeld kwijt mochten ze winnen...
Eigenlijk denk ik dat de producente juist zeer tevreden is gezien de complimenten van haar baas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Flensje is reddeloos, redeloos en radeloos.![]()
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de producente juist zeer tevreden is gezien de complimenten van haar baas.
Complimenten? Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de producente juist zeer tevreden is gezien de complimenten van haar baas.
Waarom? Ze is toch een supersterke speler met een volledig eigen mening?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch een supersterke speler met een volledig eigen mening?
Day, ik kan er niks aan doen, maar ik krijg echt de kriebels van dat kind. Ze is zo irritant aanwezig, en een eigen mening......je bedoelt de mening van Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch een supersterke speler met een volledig eigen mening?
Nu.nl (die de Telegraaf aanhaalt). John de Mol tevreden over Gouden Kooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Complimenten? Waar kan ik die vinden?
heb ik ook bij Lieke...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day, ik kan er niks aan doen, maar ik krijg echt de kriebels van dat kind. Ze is zo irritant aanwezig, en een eigen mening......je bedoelt de mening van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |