quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zou heel mooi en rechtvaardig zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:55 schreef emokid het volgende:
Everton zal hoogstwaarschijnlijk gewoon winnen van Arsenal dus dat maakt iig niet meer zoveel uit.
Kijk, dat is een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef emokid het volgende:
Daarmee bedoel ik zoals ik het verwacht, Everton is in vorm en Arsenal is zoekende en daarnaast spelen ze een uitwedstrijd waar ze al niet goed in zijn dit seizoen. Ik hoop natuurlijk het beste voor ze met Bendter dit keer in de basis.
ik zei je tochquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
Morgen tegen de Mancs !
heb r zin an, we gaan winnen fuck Man U
wel ff zwaaien naar de camera dan zwaai ik terugquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo morgen zit in Londen, zaterdag naar West Ham vs Fulham
leuk man!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo morgen zit in Londen, zaterdag naar West Ham vs Fulham
quote:Matthew Etherington has signed a new deal that keeps him tied to West Ham until 2012.
The 26-year-old winger has put pen to paper on a new contract that extends his current deal by a further three years.
Talking to whufc.com, the former Peterborough player said:
"I am delighted to have signed a new contract and commit my future to West Ham. I have always been happy here since the day I arrived and I look forward to the next four-and-a-half years.
"Behind Christian [Dailly] I am the longest-serving player which I am very proud of. There have been a lot of ups and downs both personally and on the pitch but the club have stood by me as have the fans and for that I will always be grateful.
"That is why I have committed my future here."
Truro-born Etherington was signed by Glenn Roeder in August 2003 for a fee in the region £500,000 following West Ham United's relegation from the Premiership. Prior to ariving in East London he had spent two years at Tottenham, for whom he made just 24 starts.
das nou weer balen zeg, beetje jammer.quote:Einde seizoen voor Bellamy
Craig Bellamy zal voorlopig niet meer op de velden te zien zijn. De spelers van West Ham United ondergaat namelijk een operatie, vanwege een blessure aan zijn lies en knie. De verwachting is dat de Welshman maanden niet in actie kan komen.
Bellamy kwam afgelopen zomer voor elf miljoen euro over van Liverpool, maar heeft zich door blessureleed nauwelijks kunnen bewijzen. Tot nu toe speelde de aanvaller pas negen wedstrijden voor The Hammers. Zijn ploeg vertoeft momenteel op de tiende plaats in de Engelse nationale competitie.
Redelijk, alleen niet overtuigend. Het is de laatste weken veelal net niet, maar goed zaterdag kunnen we tgen Chelski weer stunten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:41 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik heb de wedstrijd gemist ( chick problems )
hoe werd er gespeeld? gelukkig hebben we gewonnen.
Hehehe, zelfde geld voor Curbs...quote:Op zondag 6 april 2008 23:22 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik denk niet dat dit topic zijn einde haalt dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |