Lukt welquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
Idd. ze hadden makkelijk kunnen winnen, grootste gedeelte van de wedstrijd hadden ze in hun handen.
ik vind Zamora wel een beetje sullig de laatste tijd.
Bellamy en Ashton hebben wel goed hun best gedaan.
Boa Morte ook trouwens.
Next stop:
Carling Cup
Tuesday 28th 20.45u
Bristol Rovers - West Ham United
als we die niet winnen weet ik het ook niet meer![]()
Das balen zeg.quote:West Ham United heeft niet lang kunnen genieten van Kieron Dyer. De middenvelder kwam bij de start van het huidige seizoen over van Newcastle United, maar naar alle waarschijnlijkheid zal hij de komende maanden niet meer inzetbaar zijn.
In het Carling Cup-treffen van vanavond met tweededivisionist Bristol Rovers moest de Engels international al na een paar minuten spelen het veld per brancard verlaten. Dyer raakte geblesseerd na een charge van Rovers-verdediger Joe Jacobson.
De 28-jarige middenvelder is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar verder onderzoek plaats zal vinden. De verwachting is dat hij zijn been heeft gebroken.
wankers.quote:
Nee hoor, vorig jaar was Bolton trouwens een A class match ivm degradatie problemen enzo en toen konden we met gemak kaartjes krigen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:12 schreef Dos37 het volgende:
Hej MrDoegewoon even een vraagje is het makkelijk aan kaarten komen voor West Ham thuis, gewoon tegen een middenmoter zeg maar Everton, Newcastle, Pompey. Of moet je member worden en al die shit.
Waardeloos vind ik, net zoals bij Arsenal.quote:
Je houd er idd niks tastbaars meer aan over, maar toch is dit makkelijker vind ikquote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waardeloos vind ik, net zoals bij Arsenal.
Voor een wedstrijd moet je echt een papieren kaartje krijgen vind ik
Man City, West Ham en Arsenal zijn tot nu toe de enige bij mijn weten maar het is de toekomst helaas.quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je houd er idd niks tastbaars meer aan over, maar toch is dit makkelijker vind ik. Maar volgens mij gebruiken niet alle PL clubs dit?
de koekjesmiljonair is z'n speeltje alweer beu.quote:BBC:
Magnusson steps down at West Ham
Magnusson says it was an "honour" to have been part of the club
Eggert Magnusson has stepped down as chairman of West Ham and sold his stake in the club.
Magnusson, who was part of the Icelandic consortium that bought the Hammers a year ago, had already quit as executive chairman earlier this year.
"Now that I need to focus a little more on my interests overseas, I think it is the right time to stand down," he said.
Owner Bjorgolfur Gudmundsson has become chairman and executive chairman and has bought Magnusson's 5% shareholding.
"Eggert Magnusson has done a tremendous job as chairman, often in difficult circumstances, since our consortium bought the Club 12 months ago," said Gudmundsson.
"Eggert has decided to move on to new pastures and to pursue his other interests. We wish him well for the future and express our thanks for all that he has done for West Ham."
More to follow.
Niet echt super veel:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:59 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen wat dit gaat betekenen voor de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |