quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zou heel mooi en rechtvaardig zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:55 schreef emokid het volgende:
Everton zal hoogstwaarschijnlijk gewoon winnen van Arsenal dus dat maakt iig niet meer zoveel uit.
Kijk, dat is een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef emokid het volgende:
Daarmee bedoel ik zoals ik het verwacht, Everton is in vorm en Arsenal is zoekende en daarnaast spelen ze een uitwedstrijd waar ze al niet goed in zijn dit seizoen. Ik hoop natuurlijk het beste voor ze met Bendter dit keer in de basis.
ik zei je tochquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
Morgen tegen de Mancs !
heb r zin an, we gaan winnen fuck Man U
wel ff zwaaien naar de camera dan zwaai ik terugquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo morgen zit in Londen, zaterdag naar West Ham vs Fulham
leuk man!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo morgen zit in Londen, zaterdag naar West Ham vs Fulham
quote:Matthew Etherington has signed a new deal that keeps him tied to West Ham until 2012.
The 26-year-old winger has put pen to paper on a new contract that extends his current deal by a further three years.
Talking to whufc.com, the former Peterborough player said:
"I am delighted to have signed a new contract and commit my future to West Ham. I have always been happy here since the day I arrived and I look forward to the next four-and-a-half years.
"Behind Christian [Dailly] I am the longest-serving player which I am very proud of. There have been a lot of ups and downs both personally and on the pitch but the club have stood by me as have the fans and for that I will always be grateful.
"That is why I have committed my future here."
Truro-born Etherington was signed by Glenn Roeder in August 2003 for a fee in the region £500,000 following West Ham United's relegation from the Premiership. Prior to ariving in East London he had spent two years at Tottenham, for whom he made just 24 starts.
das nou weer balen zeg, beetje jammer.quote:Einde seizoen voor Bellamy
Craig Bellamy zal voorlopig niet meer op de velden te zien zijn. De spelers van West Ham United ondergaat namelijk een operatie, vanwege een blessure aan zijn lies en knie. De verwachting is dat de Welshman maanden niet in actie kan komen.
Bellamy kwam afgelopen zomer voor elf miljoen euro over van Liverpool, maar heeft zich door blessureleed nauwelijks kunnen bewijzen. Tot nu toe speelde de aanvaller pas negen wedstrijden voor The Hammers. Zijn ploeg vertoeft momenteel op de tiende plaats in de Engelse nationale competitie.
Redelijk, alleen niet overtuigend. Het is de laatste weken veelal net niet, maar goed zaterdag kunnen we tgen Chelski weer stunten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:41 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik heb de wedstrijd gemist ( chick problems )
hoe werd er gespeeld? gelukkig hebben we gewonnen.
Hehehe, zelfde geld voor Curbs...quote:Op zondag 6 april 2008 23:22 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik denk niet dat dit topic zijn einde haalt dit seizoen
quote:Curbishley stapt op bij West Ham United
Alan Curbishley heeft zijn contract ingeleverd bij West Ham United. De trainer verlaat de club per direct, meldt de BBC.
De oud-trainer van onder meer Charlton Athletic stond sinds 2006 voor de spelersgroep bij The Hammers. Woensdag bracht hij clubeigenaar Bjorgolfur Gudmundsson op de hoogte van zijn besluit. Waarom de manager het voor gezien houdt bij de club is nog onbekend.
West Ham United kent een goede competitiestart. De club uit Oost-Londen staat na drie wedstrijden spelen op een vijfde plek in de Premier League. Curbishley en zijn mannen vergaarden tot op heden zes punten uit drie wedstrijden.
quote:Di Canio: "West Ham-shirt voelt als tweede huid"
Paolo Di Canio voelt zich vereerd dat hij in verband wordt gebracht met het trainersschap van West Ham United. De Italiaanse ex-speler zou bij de Londense club in beeld zijn om de ontslagen Alan Curbishley op te volgen.
"Voor mij voelt het shirt van West Ham als een tweede huid", zegt Di Canio tegen The Sun. "Sinds mijn vertrek ben ik de club altijd blijven volgen. Ik voel me een echte fan."
De veertigjarige Di Canio, die in april zijn trainersdiploma haalde, voelt mee met de vertrokken Curbishley. "Hij was mijn manager bij Charlton Athletic. Alan is een goed mens en een uitstekende coach."
Desondanks schroomt Di Canio niet om zichzelf naar voren te schuiven als een mogelijke opvolger. "Ik neem ieder aanbod in overweging. Maar dat ik word gelinkt aan West Ham beschouw ik echt als een enorme eer."
Di Canio kwam als speler vier seizoenen uit voor West Ham. In die periode groeide hij tot de absolute publiekslieveling.
De kans lijkt echter klein dat Di Canio daadwerkelijk manager wordt van West Ham. Het bestuur zou de voorkeur geven aan de Kroatische bondscoach Slaven Bilic. Verder zijn ook de Italianen Roberto Donadoni en Roberto Mancini in beeld.
leuk stukje van Di Canio.quote:West Ham kiest tussen Zola en Donadoni
De nieuwe manager van West Ham United komt vrijwel zeker uit Italië. De Londense club heeft de kandidatenlijst verkort tot twee kandidaten: Gianfranco Zola en Roberto Donadoni.
Zola en Donadoni zijn zaterdag allebei op gesprek geweest bij de clubleiding van West Ham, melden Engelse media. Twee andere kandidaten haakten af. Slaven Bilic blijft liever bondscoach van Kroatië en Michael Laudrup lijkt te kiezen voor de Russische topclub Spartak Moskou.
West Ham zoekt sinds woensdag naar een nieuwe manager. Toen stapte Alan Curbishley op. De oefenmeester was het niet eens met het gevoerde transferbeleid.
quote:Zola voor drie seizoenen naar West Ham
West Ham United is rond met Gianfranco Zola. De Italiaanse trainer is de komende drie seizoenen hoofdtrainer van The Hammers. Hij was hiervoor assistent-trainer bij Jong Italië.
De 42-jarige coach vliegt donderdag (morgen) naar Londen om het contract te ondertekenen, weet Sky Sports. Beide partijen waren er snel uit over de samenwerking.
Dit weekend zal West Ham tegen West Bromwich Albion nog onder leiding staat van interim-trainer Kevin Keen. Na het weekend zal Zola de honneurs overnemen.
Zola is geen onbekende in het Premiership. De oud-aanvaller speelde zeven seizoenen voor Chelsea.
WTFquote:'WHU moet miljoenen betalen'
Geschreven op dinsdag, 23 september om 10:37
Sheffield United is door een arbitrale commissie van de Engelse voetbalbond (FA) in het gelijk gesteld in de zaak ‘Carlos Tévez’. De Argentijnse spits was er hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor dat The Blades in het seizoen 2006/07 op de allerlaatste speeldag degradeerden uit de Premier League.
Tévez, destijds in dienst bij West Ham United, speelde een zeer nadrukkelijke rol in de overwinning van zijn team op Manchester United, waardoor The Hammers degradatie wisten te ontlopen. Omdat zijn transferrechten, en ook die van toenmalig ploeggenoot Javier Mascherano, echter in handen waren van een grote investeringsmaatschappij, had hij volgens het gedupeerde Sheffield United niet mogen spelen.
Om die reden stapte de club uit het noorden van Engeland al eerder naar de rechter, die West Ham als straf een boete van zeven miljoen euro oplegde. Sheffield wilde echter meer, en eiste dat het alsnog in de Premier League mocht blijven ten koste van de Londenaren. Die claim werd wel van de hand gewezen, waarna het bestuur van de inmiddels in het Championship uitkomende club op zoek ging naar financiële genoegdoening.
Volgens een officieel statement op de website van Sheffield United heeft de rechter dinsdag bepaald dat West Ham United een niet kenbaar gemaakt bedrag moet betalen aan de traditierijke volksclub. Volgens de Engelse media ligt de compensatievergoeding rond de veertig miljoen euro. West Ham noch Sheffield United wil dat bedrag echter bevestigen.
Sheffield-voorzitter Kevin McCabe liet eerder al weten dat de degradatie zijn club destijds een slordige 65 miljoen euro aan inkomsten heeft gekost. Een deel daarvan is nu dus terug verdiend. “Maar de commissie is nog altijd bezig om de zaak af te handelen, dus ik laat mij nog niet uit over de precieze details. Dat gebeurt pas wanneer alles is afgerond”, zo verklaarde hij.
WHU betaald enorme salarissen hoor. Vandaar ook dat er weinig bij is gekomen deze zomer. Wel een erg mooie club, ook opvallend om te zien hoe veel spelers van het Engels elftal van nu bij West Ham hebben gezeten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Pritt het volgende:
De mooiste club in Engeland. Mooi om te zien dat ondanks al het financiële geweld bij andere WHU gewoon goed meedraait.
Aan bepaalde spelers werd dat betaald idd, lang niet allemaal. Vandaar dat Green een beetje pissig was in het begin van het seizoen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:31 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
WHU betaald enorme salarissen hoor. Vandaar ook dat er weinig bij is gekomen deze zomer. Wel een erg mooie club, ook opvallend om te zien hoe veel spelers van het Engels elftal van nu bij West Ham hebben gezeten.
Verrassend verlies, waren wel goed begonnen onder Zola. En Greene pakt die punten wel weet terug door penalties te stoppenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering wat had Green gisteren :| amper blunders gezien van hem en dan gister twee binnen 10 minuten.
Maar goed, shit happens. Volgende keer weer zo spelen als ze voor die twee tegen goals speelde en het komt goed.
quote:Gedwongen nooduitverkoop bij West Ham
De kredietcrisis in IJsland heeft zeer negatieve gevolgen voor West Ham United. De Londense voetbalclub, eigendom van de IJslander Bjorgolfur Gudmundsson, moet noodgedwongen acht spelers verkopen om 'gezond' te blijven.
Spelers die in januari zouden mogen vertrekken bij The Hammers zijn onder meer Luis Boa Morte (foto, links) en Lee Bowyer. De verkoop van de in totaal acht spelers zal slechts een doekje voor het bloeden zijn. Volgens De Volkskrant wees onderzoek eerder deze week uit dat West Ham na afloop van het seizoen 2006/2007 een schuld van zo'n tweehonderd miljoen euro open heeft staan.
Gudmundsson, die deze week in eigen land moest aftreden als voorzitter van Landsbanki, blijft wel een meerderheidsbelang houden in West Ham United. De IJslander blijft zich volledig inzetten voor de club, zo meldt algemeen directeur Scott Dubury.
"De positie van Landsbanki heeft absoluut geen effect op West Ham United en meneer Gudmondsson's rol als eigenaar van de club. Meneer Gudmondsson is een investeerder met een groot portfolio, waarvan Landsbanki slechts een onderdeel is. Hij is niet van plan de club te verkopen."
Jup naar West Ham vs Arsenal, m'n maat gaat in Dec nog een x, dan West Ham vs Spurs.quote:Op zondag 23 november 2008 15:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
leven we nog jongens?!
zometeen sunderland, ben benieuwd hoe het er aan toe gaat.
MrDoegewoon nog naar west hem geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |