abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57926970
Helaas
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_58005806
Weer achter.. Ben benieuwd hoe lang Curbs mag blijven nu.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_60623192
Seizoen begint lekker, Ljundberg officieel weg (contract ontbonden). Bellamy weer een maand eruit en Dyer moet nog langer revalideren.

Green over de zeik omdat ie wel een contact verbetering verwacht had na z'n laatste seizoen.

Maar wel Valon Behrami gehaald, die het best goed in z'n eerste vriendschappelijke wedstrijden.
pi_60629840
Dat die andere keeper gehaald is zal Green ook wel niet leuk vinden, kerel had vorig jaar een geweldig seizoen.
In de vakantie trouwens in Londen geweest en ook even naar Upton Park geweest en daar in de buurt beetje rondgelopen. Helaas was er natuurlijk geen zak te doen, wel mooi in Londen dat al die stadions midden in woonwijken staan.
pi_60653288
DIe keeper is al 2e keeper gehaald, Wright is namelijk verkocht.

Ik hoop dit jaar naar West Ham vs Arsenal te gaan. Maar gaat moeilijk worden .
pi_60776556
Zaterdag begint het eindelijk weer, tegen Wigan moet op zich te doen zijn. Maar vorig seizoen niet van gewonnen (1x gelijk, 1x verloren...)
pi_60886550
Gewonnen met 2-1. Ashton de grote man met 2 goals.
pi_60891099
juistemmm gewonnen, goed begin van het seizoen.
heb alleen de samenvatting gezien maar aan het einde werd het wel een beetje spannend.
Hoe is het verder?
pi_60891381
Die eerste van Ashton zat er lekker in zeg.
pi_60899211
Olé olé olé olé DEANO DEANOOOOOOOOO!

Hij speelt zich iig weer wat meer in the picture voor het nationale elftal. Volgende week tegen City, dat gaan ze denk niet winnen. Hopelijk is Bellamy snel terug..
pi_60925413
2 goeie goals van Deano, erg mooi begin.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60928399
Ferdinand gaat wss naar Sunderland...
pi_61129404
we zijn afgelopen wedstrijd wel overklast door Man C. tenminste dat is wat ik heb kunnen opmaken uit het laatste kwartiertje, dat is namelijk het enige wat ik gezien heb.

en ferdinand is dus naar sunderland.

ben benieuwd hoe de volgende wedstrijd eruit gaat zien.
Hoe is het verder?
pi_61248860
Vaag begin, nu gewoon met 4-1 van Blackburn gewonnen .
pi_61249088
vanavond ff samenvatting checken ben benieuwd hoe die wedstrijd verlopen is.
Hoe is het verder?
pi_61249727
Lees hier en daar wel iets over thriller. Blackburn heeft ook een penal gemist, anders was het 2-2 geworden, weet niet of ze dan ook nog naar 4-2 ofzo waren uitgelopen.

Bellamy met z'n eerste btw
pi_61309380
Damn...McCartney net voor het verstrijken van de deadline naar Sunderland. Blijkbaar willen ze Paulo Ferreira van Chelsea halen als vervanger.
pi_61309644
ik vraag me af of dat nog gaat lukken. anders is het best kut voor WHU
Hoe is het verder?
pi_61310447
Hebben nog een uur in Engeland
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_61310879
Trouwens, eindelijk is Robert Green opgenomen in de selectie van het Engelse team.
Fok! NFL MVP 2020
pi_61348840
quote:
Curbishley stapt op bij West Ham United

Alan Curbishley heeft zijn contract ingeleverd bij West Ham United. De trainer verlaat de club per direct, meldt de BBC.

De oud-trainer van onder meer Charlton Athletic stond sinds 2006 voor de spelersgroep bij The Hammers. Woensdag bracht hij clubeigenaar Bjorgolfur Gudmundsson op de hoogte van zijn besluit. Waarom de manager het voor gezien houdt bij de club is nog onbekend.

West Ham United kent een goede competitiestart. De club uit Oost-Londen staat na drie wedstrijden spelen op een vijfde plek in de Premier League. Curbishley en zijn mannen vergaarden tot op heden zes punten uit drie wedstrijden.
pi_61353540
wtf?
vraag me af waarom ie dat doet
Hoe is het verder?
pi_61354195
Met Curbishley moet je ook niet sollen, ik vind het erg begrijpelijk. Er moeten Curbishley kennende afspraken geschonden zijn.
That's all folks!
  woensdag 3 september 2008 @ 19:00:27 #174
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61354383
Er zijn dus belangrijke spelers verkocht zonder dat Curbishley zijn fiat had gegeven.

Benieuwd wie hier gaat instappen, ik hoop niet Sam Allardyce voor de WHU fans
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61354407
op voetbalprimeur.nl staat dus dat hij het niet eens is met het aan- en verkoopbeleid van WHU.
dat vind ik dan wel begrijpelijk ik denk dat ze toch spelers hebben laten gaan die wel een rol van betekenis hadden/hebben kunnen spelen.
Hoe is het verder?
pi_61367344
Er is ook wat geruzie tussen bepaalde spelers en Curbs geweest. Neil heeft bijv na West Ham vs Blackburn Curbs de volle laag gegeven.

Bilic is trouwens top favoriet om het over te nemen.
pi_61465295
quote:
Di Canio: "West Ham-shirt voelt als tweede huid"
Paolo Di Canio voelt zich vereerd dat hij in verband wordt gebracht met het trainersschap van West Ham United. De Italiaanse ex-speler zou bij de Londense club in beeld zijn om de ontslagen Alan Curbishley op te volgen.

"Voor mij voelt het shirt van West Ham als een tweede huid", zegt Di Canio tegen The Sun. "Sinds mijn vertrek ben ik de club altijd blijven volgen. Ik voel me een echte fan."

De veertigjarige Di Canio, die in april zijn trainersdiploma haalde, voelt mee met de vertrokken Curbishley. "Hij was mijn manager bij Charlton Athletic. Alan is een goed mens en een uitstekende coach."

Desondanks schroomt Di Canio niet om zichzelf naar voren te schuiven als een mogelijke opvolger. "Ik neem ieder aanbod in overweging. Maar dat ik word gelinkt aan West Ham beschouw ik echt als een enorme eer."

Di Canio kwam als speler vier seizoenen uit voor West Ham. In die periode groeide hij tot de absolute publiekslieveling.

De kans lijkt echter klein dat Di Canio daadwerkelijk manager wordt van West Ham. Het bestuur zou de voorkeur geven aan de Kroatische bondscoach Slaven Bilic. Verder zijn ook de Italianen Roberto Donadoni en Roberto Mancini in beeld.
quote:
West Ham kiest tussen Zola en Donadoni
De nieuwe manager van West Ham United komt vrijwel zeker uit Italië. De Londense club heeft de kandidatenlijst verkort tot twee kandidaten: Gianfranco Zola en Roberto Donadoni.

Zola en Donadoni zijn zaterdag allebei op gesprek geweest bij de clubleiding van West Ham, melden Engelse media. Twee andere kandidaten haakten af. Slaven Bilic blijft liever bondscoach van Kroatië en Michael Laudrup lijkt te kiezen voor de Russische topclub Spartak Moskou.

West Ham zoekt sinds woensdag naar een nieuwe manager. Toen stapte Alan Curbishley op. De oefenmeester was het niet eens met het gevoerde transferbeleid.
leuk stukje van Di Canio.

ik denk dat Donadoni toch de betere keus zal zijn voor west ham, we zullen het gauw genoeg merken.
Hoe is het verder?
pi_61499701
Ach ja, McCartney wilde zelf terug naar Sunderland vanwege zijn vrouw. Dan hou je hem niet tegen. Vorig jaar met een degelijke ploeg toch een anoniem jaar gedraaid. Hoop dat we weer eens voor Europees voetbal kunnen gaan.
Fok! NFL MVP 2020
pi_61500872
BBC zegt dat Zola de aanstaande trainer is. Ik zou het echt fantastisch vinden
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61538218
quote:
Zola voor drie seizoenen naar West Ham
West Ham United is rond met Gianfranco Zola. De Italiaanse trainer is de komende drie seizoenen hoofdtrainer van The Hammers. Hij was hiervoor assistent-trainer bij Jong Italië.

De 42-jarige coach vliegt donderdag (morgen) naar Londen om het contract te ondertekenen, weet Sky Sports. Beide partijen waren er snel uit over de samenwerking.

Dit weekend zal West Ham tegen West Bromwich Albion nog onder leiding staat van interim-trainer Kevin Keen. Na het weekend zal Zola de honneurs overnemen.

Zola is geen onbekende in het Premiership. De oud-aanvaller speelde zeven seizoenen voor Chelsea.

nou top tog
Hoe is het verder?
pi_61592671
Die pot tegen WBA moet zeker gewonnen worden lijkt me zo.
Fok! NFL MVP 2020
pi_61603983
we hebben verloren
zola
Hoe is het verder?
pi_61787639
3-1 gewonnen klinkt goed, ben benieuwd naar de samenvatting vanavond.

ik denk trouwens wel dat het enige doelpunt van Newcastle onnodig is geweest, maar we zullen het zien!

COME ON YOU IRONS!!
Hoe is het verder?
pi_61824470
Erg wisselvallig dus. Thuis weinig problemen, uit wordt het lastiger.
Fok! NFL MVP 2020
pi_61838676
http://www.telegraph.co.u(...)lsea---Football.html

Stukje van the special one over jullie nieuwe assistent-coach. Dat jullie even weten wat jullie hebben
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61848024
quote:
'WHU moet miljoenen betalen'
Geschreven op dinsdag, 23 september om 10:37

Sheffield United is door een arbitrale commissie van de Engelse voetbalbond (FA) in het gelijk gesteld in de zaak ‘Carlos Tévez’. De Argentijnse spits was er hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor dat The Blades in het seizoen 2006/07 op de allerlaatste speeldag degradeerden uit de Premier League.

Tévez, destijds in dienst bij West Ham United, speelde een zeer nadrukkelijke rol in de overwinning van zijn team op Manchester United, waardoor The Hammers degradatie wisten te ontlopen. Omdat zijn transferrechten, en ook die van toenmalig ploeggenoot Javier Mascherano, echter in handen waren van een grote investeringsmaatschappij, had hij volgens het gedupeerde Sheffield United niet mogen spelen.

Om die reden stapte de club uit het noorden van Engeland al eerder naar de rechter, die West Ham als straf een boete van zeven miljoen euro oplegde. Sheffield wilde echter meer, en eiste dat het alsnog in de Premier League mocht blijven ten koste van de Londenaren. Die claim werd wel van de hand gewezen, waarna het bestuur van de inmiddels in het Championship uitkomende club op zoek ging naar financiële genoegdoening.

Volgens een officieel statement op de website van Sheffield United heeft de rechter dinsdag bepaald dat West Ham United een niet kenbaar gemaakt bedrag moet betalen aan de traditierijke volksclub. Volgens de Engelse media ligt de compensatievergoeding rond de veertig miljoen euro. West Ham noch Sheffield United wil dat bedrag echter bevestigen.

Sheffield-voorzitter Kevin McCabe liet eerder al weten dat de degradatie zijn club destijds een slordige 65 miljoen euro aan inkomsten heeft gekost. Een deel daarvan is nu dus terug verdiend. “Maar de commissie is nog altijd bezig om de zaak af te handelen, dus ik laat mij nog niet uit over de precieze details. Dat gebeurt pas wanneer alles is afgerond”, zo verklaarde hij.
WTF Klootzakken.
pi_61991546
1-2 winst bij Fulham. Gaat toch niet al te beroerd. Check Tottenham bijvoorbeeld.
Fok! NFL MVP 2020
pi_61991584
West Ham mag zeker niet klagen, het gaat goed nu.
pi_61991634
De mooiste club in Engeland. Mooi om te zien dat ondanks al het financiële geweld bij andere WHU gewoon goed meedraait.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62001307
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Pritt het volgende:
De mooiste club in Engeland. Mooi om te zien dat ondanks al het financiële geweld bij andere WHU gewoon goed meedraait.
WHU betaald enorme salarissen hoor. Vandaar ook dat er weinig bij is gekomen deze zomer. Wel een erg mooie club, ook opvallend om te zien hoe veel spelers van het Engels elftal van nu bij West Ham hebben gezeten.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62002897
De jeugdopleiding van West Ham is natuurlijk super, met als huidige topper Noble die de eerste paar wedstrijden prima speelt. Denk dat hij binnen een of twee jaar wel naar een grotere club gaat en misschien in de toekomst in het Engelse elftal als de huidige toppers centraal op het middenveld internationaal stoppen.
pi_62032162
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:31 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

WHU betaald enorme salarissen hoor. Vandaar ook dat er weinig bij is gekomen deze zomer. Wel een erg mooie club, ook opvallend om te zien hoe veel spelers van het Engels elftal van nu bij West Ham hebben gezeten.
Aan bepaalde spelers werd dat betaald idd, lang niet allemaal. Vandaar dat Green een beetje pissig was in het begin van het seizoen.

Anyway 26 okt naar West Ham vs Arsenal
pi_62177753
De tering wat had Green gisteren :| amper blunders gezien van hem en dan gister twee binnen 10 minuten.

Maar goed, shit happens. Volgende keer weer zo spelen als ze voor die twee tegen goals speelde en het komt goed .
pi_62180563
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering wat had Green gisteren :| amper blunders gezien van hem en dan gister twee binnen 10 minuten.

Maar goed, shit happens. Volgende keer weer zo spelen als ze voor die twee tegen goals speelde en het komt goed .
Verrassend verlies, waren wel goed begonnen onder Zola. En Greene pakt die punten wel weet terug door penalties te stoppen
pi_62281925
quote:
Gedwongen nooduitverkoop bij West Ham

De kredietcrisis in IJsland heeft zeer negatieve gevolgen voor West Ham United. De Londense voetbalclub, eigendom van de IJslander Bjorgolfur Gudmundsson, moet noodgedwongen acht spelers verkopen om 'gezond' te blijven.

Spelers die in januari zouden mogen vertrekken bij The Hammers zijn onder meer Luis Boa Morte (foto, links) en Lee Bowyer. De verkoop van de in totaal acht spelers zal slechts een doekje voor het bloeden zijn. Volgens De Volkskrant wees onderzoek eerder deze week uit dat West Ham na afloop van het seizoen 2006/2007 een schuld van zo'n tweehonderd miljoen euro open heeft staan.

Gudmundsson, die deze week in eigen land moest aftreden als voorzitter van Landsbanki, blijft wel een meerderheidsbelang houden in West Ham United. De IJslander blijft zich volledig inzetten voor de club, zo meldt algemeen directeur Scott Dubury.

"De positie van Landsbanki heeft absoluut geen effect op West Ham United en meneer Gudmondsson's rol als eigenaar van de club. Meneer Gudmondsson is een investeerder met een groot portfolio, waarvan Landsbanki slechts een onderdeel is. Hij is niet van plan de club te verkopen."
pi_62292948
Boa gaan we niet echt missen, Bowyer op zich wel maar zoveel speelde die ook weer niet. Vrees echter voor de andere 6 andere namen.
pi_62297397
Die spelers vind ik nog niet eens zo erg (zo lang niet ook nog Ashton, Noble, Upson, Green enz. verkocht worden) maar meer de algemene strekking van het bericht..
pi_63451598
leven we nog jongens?!

zometeen sunderland, ben benieuwd hoe het er aan toe gaat.

MrDoegewoon nog naar west hem geweest?
Hoe is het verder?
  zondag 23 november 2008 @ 16:08:35 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63452338
Beide teams zitten niet in hun beste periode, dus kan een leuke wedstrijd worden.
pi_63453087
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
leven we nog jongens?!

zometeen sunderland, ben benieuwd hoe het er aan toe gaat.

MrDoegewoon nog naar west hem geweest?
Jup naar West Ham vs Arsenal, m'n maat gaat in Dec nog een x, dan West Ham vs Spurs.

En in Feb staat West Ham vs Man Utd in de planning.
pi_64425241
Kick

Ik haat Aston Villa vanaf nu, gewoon bijna weg gespeeld door West Ham en dan zo'n fucking lullige goal scoren..

Gelukkig met 1-4 van Pompey gewonnen.
pi_64460656
lekker 2 keer achter elkaar gewonnen.
word tijd dat ze een beetje constanter gaan spelen
Hoe is het verder?
pi_64469101
Op zich spelen ze best constant, alleen goals maken is echt een groot probleem. Bellamy zorgt voor veel gevaar vaak, maar kan ook wel wat hulp gebruiken van z'n mede spelers.

Leuk voor Tristan dat ie z'n doelpuntje mee heeft gepakt.
pi_64568738
pi_65180177
3-1 gewonnen!

Alleen gezeik rondom Bellamy die juist zo belangrijk begon te worden, al begint Cole ook steeds beter te spelen .
  zondag 18 januari 2009 @ 18:27:34 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65180270
Goede overwinning vandaag, was niets op aan te merken.
pi_65180457
Spelen sowieso goed de laatste weken.
pi_65616660
Gisteren 0-0 tegen Arsenal. Netjes resultaat, volgende week tegen Man Utd, dat gaat een ander verhaal worden ben ik bang...
pi_66693959
quote:
Potential investors queue up as West Ham fight to stave off insolvency
Last Updated: 12:38PM GMT 04 Mar 2009

West Ham have held talks with more than five potential new owners ahead of a court date in Iceland on Friday when Hansa, the club's holding company, will argue that it should not be put into insolvency. Bjorgolfur Gudmundsson, the West Ham owner, will ask for an extension from the court of three months and has prepared a series of reports detailing plans to restructure the companies.

It will be argued that the value of Hansa's assets, of which West Ham is a key component, is above the claims of the creditors. The court is not expected to make any decision over Hansa until next week, though club sources maintain that the outcome of the hearing will not force any immediate sale of the club.

West Ham's ownership is complicated but, though Hansa is the holding company, West Ham United Holdings Ltd and West Ham United plc are also within the structure.

West Ham United plc is regarded as the member organisation by the Premier League, meaning that the possibility of a sporting sanction against the team could not be considered in respect of any financial issues relating to the holding company. Negotiations over prospective takeovers have stepped up in recent weeks and it is understood that the interested parties include an Asian consortium. However, West Ham have not yet received an acceptable offer, while no group has reached the stage of due diligence.

Gudmundsson was significantly affected by the economic crisis in Iceland, but the club are financially "firewalled" and were true to their pledge during the January transfer window of not selling players in order to finance any Hansa debts.

Indeed, on the pitch, there has been considerable progress under Gianfranco Zola, with European qualification still possible. West Ham face Wigan on Wednesday in the Premier League, but will be without midfielder Valon Behrami after he was carried off the pitch with an oxygen tank after badly twisting his knee in Sunday's win over Manchester City.

His absence will mean the probable return of Mark Noble after suspension, though James Collins (hamstring), Luis Boa Morte (groin), Kieron Dyer (calf), Danny Gabbidon (stomach/back) and Dean Ashton (ankle) remain sidelined. With Wigan one place and one point behind West Ham in seventh, the outcome of tonight's match could determine a possible Uefa Cup place for either club.

"A win will consolidate seventh place, which at the moment looks good enough for a Uefa Cup spot," said midfielder Jack Collison. "That is the target the manager, Gianfranco Zola, has set us. We have got 10 or 11 games now until the end of the season and we are going to look to kick on now rather than see the season out."
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:26:42 #210
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66695397
quote:
Behrami verwacht dit seizoen niet meer te spelen
Geschreven op woensdag, 4 maart om 13:56

Toen Valon Behrami zondagmiddag werd afgevoerd met een brancard zat de schrik er goed in bij West Ham United. Nader onderzoek wees echter uit dat er niets gebroken of gescheurd was, waardoor zowel Gianfranco Zola als Behrami zelf opgelucht adem konden halen. De hoop op een spoedig herstel is enkele dagen later echter verdwenen

Behrami raakte in de wedstrijd tegen Manchester City geblesseerd aan zijn knie én enkel en ging kermend naar de grond. De medische staf zag zich zelfs genoodzaakt om hem zuurstof toe te dienen. Een MRI-scan in het ziekenhuis heeft de vrees voor een zware blessure reeds weggenomen, maar de resultaten van enkele andere onderzoeken moeten definitief voor geruststelling zorgen.

Zola reageerde direct na dit bericht opgelucht en ook Behrami liet weten dat hij blij was met de berichtgeving van de artsen. In een sms-bericht naar het Zwitserse medium Blick laat de Zwitsers international echter weten dat hij geen reden ziet om optimistisch te blijven. “Het seizoen is voor mij voorbij”, schreef de middenvelder, die nog geen duidelijkheid heeft gekregen van de artsen.

De 23-jarige vleugelspeler, die overigens in Servië werd geboren maar zijn interlands speelt voor Zwitserland, was dit seizoen een belangrijke kracht in het elftal van West Ham United. Behrami speelde 24 competitieduels mee en deed dat telkens vanaf het eerste fluitsignaal. Het contract van de pechvogel, die eerder zijn brood verdiende bij Lazio, Chievo Verona, Genoa en het Zwitserse Lugano, loopt nog door tot de zomer van 2013.
pi_69822911
Vandaag overgenomen door CB Holding. De dreiging spelers te moeten verkopen lijkt daarom wel weg nu, wie weet komt er zelfs nog wat bij deze zomer. Zou wel een passende beloning zijn voor afgelopen seizoen, Zola heeft het toch uitstekend gedaan.
pi_69823409
Versterking kan geen kwaad. Gaan nu ook weer een aantal man weg, waaronder Neill.
Fok! NFL MVP 2020
pi_71846250
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:27:15 #214
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71846711
Dat wordt genieten
pi_71853009
West Ham heeft wel mega vette shirts dit jaar
pi_71861142
quote:
En ondanks dat het zeker niet de minste fans zijn in Engeland, hebben ze de 8e wel kunnen zien dat het nog wel een stuk fanatieker kan qua support.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71915369
Mooi, 2-0 winst op de Wolves, eerste winst is binnen!
Fok! NFL MVP 2020
pi_71944092
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En ondanks dat het zeker niet de minste fans zijn in Engeland, hebben ze de 8e wel kunnen zien dat het nog wel een stuk fanatieker kan qua support.
Niet veel mee gekregen van die wedstrijd, maar kan me voortstellend dat het niet zo fanatiek was als tijdens een normale wedstrijd van de kant van West Ham.
pi_72100251
Hammer Davenport met steekwonden in ziekenhuis
Geschreven op zaterdag, 22 augustus om 17:56

Calum Davenport is vrijdagnacht neergestoken. De 26-jarige centrale verdediger van West Ham United en zijn moeder liepen beiden steekwonden op in hun woning in Bedford. Davenport werd zaterdagmiddag geopereerd aan zijn verwondingen. Volgens de doktoren heeft hij zwaar letsel opgelopen. Zijn moeder is herstellende. West Ham kan geen verdere informatie geven omdat het politie-onderzoek nog loopt. De medische staf van The Hammers houdt continu contact met de artsen.

Davenport staat sinds januari 2007 onder contract op Upton Park. De verdediger wist sindsdien geen basisplaats te veroveren en werd vorig seizoen uitgeleend aan Sunderland. Eerder kwam hij voor onder meer Coventry City en Tottenham Hotspur uit.

voetbalzone
Hoe is het verder?
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:06:18 #220
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72100436
echt sick idd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72150786
Diamanti zou echt een hele goede aankoop zijn, als hij maar kan aarden in London. Ongetwijfeld zal Zola's rol belangrijk zijn in deze maar in potentie is dit nog een veel betere deal dan die tussen Liverpool & Aquilani.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 12 december 2010 @ 20:11:36 #222
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_89845263
Is dit de nieuwste? :P
pi_89915927
West Ham is shit man, Ze staan nu laatste...
pi_89930664
West Ham _O_

Hopelijk weten ze degradatie nog af te wenden.
  woensdag 15 december 2010 @ 00:15:59 #225
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_89944314
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef JesseFiets het volgende:
West Ham is shit man, Ze staan nu laatste...
2x winnen en ze zijn uit de onderste 3.... Met een goede spits erbij (of ipv Cole) en een echte linksback moeten ze kunnen handhaven.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:00:41 #226
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90032739
Morgen tegen Blackburn, denk dat we wel kans maken om te winnen. Er zullen toch ook uit punten moeten worden gepakt.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:17:50 #227
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90091021
Helaas, weer geen winst. Leuk zo'n gelijk spelletje maar we schieten er verdomd weinig mee op.
  zondag 26 december 2010 @ 12:50:13 #228
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90455428
quote:
Het moment van de waarheid is aangebroken voor Avram Grant. Zondag gaat de coach met West Ham United op bezoek bij stadgenoot Fulham, twee dagen later sluiten The Hammers het jaar af met de thuiswedstrijd tegen Everton. De club moet punten pakken wil de coach zijn baan behouden.

Grant werd afgelopen zomer aangesteld als opvolger van Gianfranco Zola. De verwachting was dat de voormalige trainer van Chelsea meer rendement zou halen uit het aanwezige spelersmateriaal, maar voorlopig presteert hekkensluiter West Ham slecht met dertien punten uit achttien duels.

Volgens de technische staf is dat grotendeels het gevolg van de overvolle ziekenboeg die de club al maanden teistert. Onder anderen Thomas Hitzlsperger, Valon Behrami, Kieron Dyer, Carlton Cole en Mark Noble waren dit seizoen langere tijd niet beschikbaar door blessures.

Een kwaliteitsinjectie in januari moet de Londenaren er bovenop helpen. Grant heeft het bestuur miljoenen gevraagd om degradatie af te wenden. De eigenaren David Sullivan en David Gold twijfelen echter of de Israëliër, die nog een contract voor drieënhalf jaar heeft, de ploeg aan het voetballen krijgt. De vorige week bij Blackburn Rovers ontslagen Sam Allardyce is in beeld om Grant op te volgen op Upton Park.
Aldus VI.nl. Lijkt me de beste move, om zo snel mogelijk die Grant te lozen. :Y
pi_90456581
Ze staan alweer achter, ik ben benieuwd of Grant nog een club weet te vinden hierna.
  zondag 26 december 2010 @ 13:26:17 #230
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90456614
Volgens de beproefde formule komen ze straks weer terug naar 1-1 en dat blijft het dan. Hoop natuurlijk op meer, maar ik kan niet kijken om te zien of ze een beetje fatsoenlijk spelen.

Edit: kijk nu wel, ff zien of ze er wat van bakken.

Edit 2: Fulham schopt onze kont :'(

Edit 3: Die was lucky xD Maar hij telt, nu erop en erover!

[ Bericht 13% gewijzigd door GuRBuH op 26-12-2010 13:39:04 ]
  zondag 26 december 2010 @ 15:41:46 #231
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90460470
2e helft netjes opgepakt, fulham was slecht. Win!
  zondag 26 december 2010 @ 15:53:42 #232
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_90460813
Eindelijk van die laatste plaats af *O*
  zondag 26 december 2010 @ 19:35:23 #233
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90466082
quote:
Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef YazooW het volgende:
Eindelijk van die laatste plaats af *O*
Dat wel, alleen jammer dat Wolves 1 minder gespeeld heeft..
pi_90472199
^O^
  maandag 27 december 2010 @ 15:08:25 #235
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90495543
Iemand nog thoughts over de wedstrijd tegen Everton morgen?
  woensdag 29 december 2010 @ 00:15:13 #236
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90564855
Nou, dat was weer weinig soeps. Met mazzel voorgekomen ondanks een wederom tandeloze voorhoede en daarna mochten we gelukkig zijn dat Everton al niet veel beter was en maar 1 keer scoorde. :( Een spits moet er komen!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:06:46 #237
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90711127
Nou daar gaan we weer, deze wedstrijd moet je gewoon winnen. Eens kijken of het iets word :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:47:31 #238
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90716516
Winst :D Nu staan we 15e (ten minste tot Birmingham - Arsenal is afgelopen) :s)

Wel jammer dat Grant nu waarschijnlijk blijft. Want het voetbal stelde weer weinig voor en het had ook andersom kunnen zijn.
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:40:16 #239
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90872277
Vanavond Newcastle uit. De thuiswedstrijd tegen hun speelden we volgens Avram de eerste 20 minuten als Barca :') maar gaven ze het daarna weg. Hoop vanavond op een beter resultaat.
pi_90899181
Ben jij schizofreen ofzo?
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:02:12 #241
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90899275
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef Doekje het volgende:
Ben jij schizofreen ofzo?
Lijkt wel, is niet zo. Uiterste poging om dit topic te reanimeren.
pi_90899430
Vrijdag vertrek ik naar Engeland om de FA cup wedstrijd West Ham United vs. Barnsley in het stadion bij te wonen! T'is mijn eerste voetbal trip. Ik heb er zin in :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:10:28 #243
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90899817
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Herr_Munk het volgende:
Vrijdag vertrek ik naar Engeland om de FA cup wedstrijd West Ham United vs. Barnsley in het stadion bij te wonen! T'is mijn eerste voetbal trip. Ik heb er zin in :D
Nice man. Die kaartjes waren niet zo heel duur of wel? Hoe ga je?
pi_90900333
ehm werkelijk waar geen idee, mijn neef heeft het allemaal geregeld. We gaan met BBA tours vanuit Breda naar London, komen daar om 06.30 aan. Tja dan is het rond wandelen en drinken tot je een ons weegt, naar de wedstrijd kijken en daarna vrijwel acuut weer terug naar Nederland.

ik zal bij terugkomst wel posten wat de kaartjes kostten.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:50:32 #245
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_90906223
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef Herr_Munk het volgende:
ehm werkelijk waar geen idee, mijn neef heeft het allemaal geregeld. We gaan met BBA tours vanuit Breda naar London, komen daar om 06.30 aan. Tja dan is het rond wandelen en drinken tot je een ons weegt, naar de wedstrijd kijken en daarna vrijwel acuut weer terug naar Nederland.

ik zal bij terugkomst wel posten wat de kaartjes kostten.
Oh njah zo nodig hoeft het ook weer niet :P Ik meende alleen gezien te hebben dat ze die kaartjes wat goedkoper hadden gedaan, vandaar. Hoop dat je een betere wedstrijd krijgt te zien dan vanavond ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 17:40:03 #246
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91073622
Door in de FA Cup :) 2-0 tegen Barnsley.
pi_91106862
De kaartjes waren 15 pond. Het was een toffe beleving! Eerste helft was super! tweede wat minder waarin ik de indruk kreeg dat Barnsley de overhand kreeg. Wat resulteerde in een schot op de lat, waaruit een counter kwam en de 2-0 op het scorebord opleverde.

Het was echt een superdag met als enige nadeel 9 bussen met schoolkinderen op de boot die uit Newcastle kwamen. Ze riepen iets met 5-0 ofzo. Uiteraard waren wij na de wedstrijd te herkennen aan onze West Ham sjaals :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 23:54:01 #248
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91191657
Toch weer gewonnen vandaag. Natuurlijk heb ik liever dat ze in de PL wat meer punten pakken, maar voor het vertrouwen is het leuk.
pi_91193888
Heb je het gezien? Wat een niveau, daar put je weinig vertrouwen uit.
pi_91200096
Het is helaas momenteel niet al te best. Het is echter wel mogelijk om nu Europees voetbal te gaan halen via de League Cup. In de competitie moeten er echter snel punten worden gepakt. Ik heb het gevoel dat er veel meer in de selectie zit, maar het komt er niet uit. Cole moet in ieder geval altijd spelen.
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 12 januari 2011 @ 16:58:46 #251
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91218479
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef jde_kok het volgende:
Cole moet in ieder geval altijd spelen.
Ja, dat zegt in principe al genoeg. Een echt goede spits hebben ze niet meer.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:02:27 #252
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91287551
quote:
West Ham United are pleased to announce the signing of Wayne Bridge on loan until the end of the season.

An attacking left-back, the 30-year-old will add proven quality to the Hammers' defence for the vital Barclays Premier League run-in. His debut could come in the evening match with Arsenal at the Boleyn Ground on Saturday.

Bridge, who has joined the club from Manchester City, was capped 36 times by England before announcing his retirement from international football in 2009.

The defender has spent his entire professional career in the Premier League, making 289 appearances for Southampton, Chelsea, Fulham and Manchester City, scoring three goals.

"I am delighted to sign for West Ham United," Bridge told whufc.com. "I am just looking forward to meeting everyone at the training ground, starting work and getting out on the pitch and playing in front of the fans. I am glad the loan is sorted and I'm ready to play.

"It will be great to play a part in helping keep West Ham in the Premier League," added Bridge. "It would be a big achievement."

Bridge was at the Boleyn Ground for Tuesday's Carling Cup semi-final first leg with Birmingham and will be eligible for the return at St Andrew's on Wednesday 26 January. Manchester City have also granted permission for him to play in the FA Cup - but it is the Barclays Premier League where he will hope to have the main impact.

"I know a few of the players from England and I know the physio. I spoke to Scotty Parker and a few people and they told me what a great club it is. That definitely helped me make the decision to come here.

"There is a lot of quality here and I know we can move up the table. The first half on Tuesday was great. There should have been a few more goals and then the team came back with ten men. If we can play like that every week we'll be fine."

Bridge has also featured in the UEFA Champions League during six seasons with Chelsea, where he won the Premier League title in 2005 and the FA Cup and League Cup double in 2007.

At international level, the left-back made his senior England debut against Netherlands in February 2002. He was named in the national team's squad for the 2002 and 2006 FIFA World Cup finals and the 2004 UEFA European Championship finals.

With competition for places at Eastlands fierce following the summer arrivals of Germany international Jerome Boateng and Serbia left-back Aleksandar Kolarov, Bridge has made seven first-team appearances for Manchester City this season - four in the UEFA Europa League and three in the Barclays Premier League.
Eerste kwaliteitsinjectie is binnen. Eindelijk een echte back, en nog eentje met veel ervaring ook.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:22:40 #253
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91303479
quote:
Eén van de meest begaafde spelers van de jaren nul gaat niet aan de slag in de Premier League. Juninho Pernambucano leek op weg naar West Ham United, maar de transfersom die de Londenaren moesten betalen aan Al-Gharafa, Juninho's huidige club, was iets teveel van het goede. Er zit niets anders op dan te wachten tot juni, want dan is de ex-middenvelder van Olympique Lyon gratis. Dan is hij echter ook al wel 36. (London Daily)
Volgens 'de wandelgangen' van Voetbalzone.nl
pi_91363529
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:22 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Volgens 'de wandelgangen' van Voetbalzone.nl
Jammer, maar is toch al wel op leeftijd.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 14:09:54 #255
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91365290
Ja, weet niet of dat nou zo'n versterking zou zijn geweest. Al kun je zelfs op je 40e nog wel vrije trappen nemen als je zo'n trap hebt natuurlijk. :P

Volgens FCupdate ( :') ) is vanavond Grant's laatste match.

quote:
'O'Neill vervangt Grant bij West Ham United'
15 januari 2011

De competitiewedstrijd van vanmiddag tegen Arsenal is voor West Ham United vermoedelijk de laatste met Avram Grant als hoofdcoach op de bank. De Israëliër moet plaatsmaken voor Martin O'Neill, zo meldt de BBC.

Onder leiding van Grant kende West Ham een desastreuze start van het seizoen. De laatste weken zijn de resultaten iets beter, maar de ploeg staat nog altijd helemaal onderaan in de Premier League. Naar verluidt ziet de clubleiding in O'Neill de juiste man om de ploeg op het hoogste niveau te houden. In het verleden was hij bijzonder succesvol bij Celtic en Aston Villa. In augustus, vijf dagen voor de start van het nieuwe seizoen, stapte de Noord-Ier ineens op bij de ploeg uit Birmingham.
En weer de wandelgangen:

quote:
Ryan Babel zal Liverpool deze winterstop zo goed als zeker definitief verlaten. De aanvaller beschikt op Anfield Road weliswaar nog over een contract voor anderhalf jaar, maar de clubs staan voor hem in de rij en bij The Reds krijgt hij al geruime tijd niet meer de kans als basisspeler. De Telegraaf vatte samen dat Babel kan kiezen uit serieuze aanbiedingen van TSG Hoffenheim, Schalke 04, VfB Stuttgart en in Engeland Fulham en West Ham United.
Alsjeblieft niet zeg. Die jongen heeft in zijn totale carriere 25 goals gemaakt... -O-
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:18:37 #256
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91379820
Dit zat er natuurlijk aan te komen, Arsenal is meester op het moment. Nu het moment om Grant te kicken en een nieuwe trainer + een scorende spits te halen.
pi_91380346
:{
  maandag 17 januari 2011 @ 00:05:24 #258
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91444294
quote:
West Ham United heeft interesse in Mounir El Hamdaoui, dit meldt Sky Sports. De Engelse club probeerde afgelopen zomer tevergeefs Martin Jol uit weg te halen bij Ajax. Of zij nu succesvol zijn met de Amsterdamse club zal moeten blijken.

The Hammers hebben door dat het tussen El Hamdaoui en Ajax niet lekker zit. West Ham wil de Ajacied op korte termijn binnen halen. De Engelse club zal eerst trainer Avram Grant moeten ontslaan, alvorens zij in actie komen.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:14:12 #259
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91456591
quote:
Martin Jol en zijn naamgenoot Martin O'Neill lijken de belangrijkste kandidaten om de positie van Avram Grant in te nemen bij West Ham United.

Na en zelfs al vóór de 3-0 nederlaag tegen Arsenal gingen de verhalen de ronde dat Grant klaar was bij West Ham United. Bij The Hammers zou er onvoldoende vertrouwen zijn in de Israëlische manager om een dreigende degradatie te voorkomen.

Maar van een definitief vertrek van Grant is vooralsnog geen sprake. Zijn positie lijkt weliswaar onhoudbaar, maar er is nog geen akkoord over de afwikkeling van zijn ontslag. De verwachting is dat alle partijen zich deze week nog kunnen vinden in een akkoord.

West Ham United heeft zich wel al gebogen over een opvolger. Martin O'Neill zou bovenaan de lijst staan, maar voelt zich niet prettig bij het feit dat dat nieuws al is uitgelekt. Daarom worden inmiddels ook Sam Allardyce en Martin Jol in verband gebracht met The Hammers.
VI.nl
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:33:39 #260
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91509336
quote:
Martin O'Neill heeft een lucratieve aanbieding om West Ham United, hekkensluiter in de Premier League, onder zijn hoede te nemen naast zich neergelegd. Het lijkt erop dat Avram Grant, de geplaagde technisch hoofdverantwoordelijke op Upton Park, het seizoen gaat afmaken.

Het bestuur van The Hammers deed de 58-jarige Noord-Ier, die bij aanvang van het seizoen plots opstapte bij Aston Villa, een voortreffelijk voorstel. Naast zijn riante salaris kon O'Neill ook 3,5 miljoen euro tegemoet zien als hij de Londenaren in de Premier League zou weten te houden.

Voor en na de wedstrijd tegen Arsenal (3-0 verlies) op zaterdag gonsde het al dat O'Neill op korte termijn Grant zou vervangen. De oprechte coach was daar zeer geagiteerd over omdat hij van mening is dat de afhandeling van het contract van de zittende coach eerst fatsoenlijk geregeld moest worden. Als reactie daarop weigerde hij het voorstel van West Ham.

De club heeft daarom vooralsnog besloten om Grant in functie te houden. De Israëlische oefenmeester tekende bij aanvang van dit seizoen een vierjarige verbintenis bij West Ham United en heeft te horen gekregen dat het nu zijn taak is om de ploeg in de Premier League te houden dit seizoen.
Wederom VI. Mocht dit waar zijn dan zitten we dus de rest van het seizoen met die Israelische goochelaar opgescheept.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:59:54 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_91510397
Martin O'Neill heeft natuurlijk weinig zin om met dit team het Championship in te gaan.
pi_91522671
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:33 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Wederom VI. Mocht dit waar zijn dan zitten we dus de rest van het seizoen met die Israelische goochelaar opgescheept.
Hij zal er nog weinig zin in hebben denk ik :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:43:27 #263
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91544388
Ja eerst op zo'n manier over zijn rug proberen iemand anders aan te trekken en vervolgens Grant op zijn schouder kloppen en zeggen dat ze alle vertrouwen in hem hebben.

Aan de andere kant, als hij nu degradatie ontsnapt dan issie wel de man :P
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:05:10 #264
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91602144
quote:
Joe Cole keert dit seizoen voor zeker niet terug in het shirt van West Ham United. Afgelopen zomer verzilverde de 29-jarige middenvelder zijn transfervrije status, door Chelsea te verruilen voor Liverpool. Daar is hij echter nog niet onomstreden en bovendien kwakkelen The Reds behoorlijk in de competitie. Een terugkeer naar West Ham leek aanstaande, maar bronnen rondom Cole rekenen daar al snel mee af. (Daily Mail)
Lijkt me ook niet de versterking die WH nu nodig heeft.
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:32:01 #265
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_91902610
Oeh spanning. Vanavond CUP :D
  zondag 30 januari 2011 @ 19:57:56 #266
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_92092687
quote:
Ook West Ham had een moeilijke middag tegen Nottingham Forest. De ploeg van manager Avram Grant kwam zondag vroeg op voorsprong maar keek na veertig minuten tegen een achterstand aan. Op slag van rust kon Victor Obinna (foto) met zijn tweede treffer van de wedstrijd The Hammers weer op gelijke hoogte brengen.

Tien minuten na rust vervulde Obinna door middel van een penalty zijn hattrick en zorgde er zo voor dat zijn West Ham een ronde verder bekert.
VI.nl
pi_92113116
Is maar nipt aan geweest idd!
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:23:15 #268
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_92212282
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:28 schreef Herr_Munk het volgende:
Is maar nipt aan geweest idd!
Het is wel leuk ofc, die cups. Maar ze kunnen beter in de competitie eens wat wedstrijden gaan winnen. Hoop dat dit gaat lukken met de gerichte aankopen die ze gedaan hebben.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:56:43 #269
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_92252383
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Het is wel leuk ofc, die cups. Maar ze kunnen beter in de competitie eens wat wedstrijden gaan winnen. Hoop dat dit gaat lukken met de gerichte aankopen die ze gedaan hebben.
Ze hebben naar me geluisterd :Y 3-1 gewonnen uit bij Blackpool. *O*
pi_92273333
Lekkere overwinning die hard nodig was. Komend weekend er weer vol tegenaan.

Robbie Keane, lekkere aankoop!
Fok! NFL MVP 2020
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:56:54 #271
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92283724
Come on you Irons! 03-05 ben ik er weer bij.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:50:46 #272
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_92296280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:56 schreef RD4 het volgende:
Come on you Irons! 03-05 ben ik er weer bij.
^O^ Ik ben jaloers :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:14:33 #273
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92329248
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

^O^ Ik ben jaloers :P
Hoe vond je Spurs?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:26:39 #274
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_92329827
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef RD4 het volgende:

[..]

Hoe vond je Spurs?
Dat was wel een leuke wedstrijd om te kijken. Het spel golfde heel erg heen en weer en de 1-1 was wel terecht vond ik. Ik zat letterlijk tegen het uitvak aan, dus ik heb van de Spurs sfeer weinig meegekregen het was vooral Everton. (Voor eventuele anderen die denken "waar gaat dit over?!?" ik was in November naar Spurs - Everton geweest en RD4 had me geholpen met wat dingetjes)

Ik was toen BTW ook naar West Ham - Newcastle op dezelfde middag. Jammer dat we verloren, maar ik vond het een geweldige ervaring. Ik hoop snel weer eens die kant op te kunnen, vooral als ze dat Olympisch Stadion krijgen. Dan wil ik nog 1 keer naar het oude stadion.
pi_92332686
Ik wil sowieso nog een keer naar Upton Park O+
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:19:22 #276
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92900836
5 maart ga ik naar WHU - Stoke city ... :D

echt zin in !!!!!

zit op de bobby moore tribune !
  zondag 27 februari 2011 @ 19:02:17 #277
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93402862
Nette overwinning op Liverpool vandaag. Had het wel een beetje aan zien komen, maar dan moet het natuurlijk nog wel echt gebeuren. Jammer van die tegengoal, anders stonden we nu boven de streep. Maar dat is niet écht belangrijk. We moeten punten blijven pakken.
  maandag 28 februari 2011 @ 16:44:58 #278
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_93445659
jaja next week stoke at home :D :D
  maandag 28 februari 2011 @ 17:51:14 #279
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93448890
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef wes_3_wes het volgende:
jaja next week stoke at home :D :D
Hopelijk weer winst, en een mooie wedstrijd voor jou ;)
pi_93456584
Wil volgend jaar ook nog een keertje naar Upton Park, waar kan ik het best kaartjes kopen??
  maandag 28 februari 2011 @ 20:18:52 #281
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_93457797
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef TheFastOne het volgende:
Wil volgend jaar ook nog een keertje naar Upton Park, waar kan ik het best kaartjes kopen??
Via de site, whufc.com. Gewoon ff registreren en dan kun je in de vrije verkoop kaarten bestellen. Deze kun je dan thuisgestuurd krijgen. (kost 1 pond per ticket extra dacht ik)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:47:54 #282
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_93831799
w00t, 3-0. Wat een match!
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:58:43 #283
148059 Pritt
Atheïst
pi_93856267
Sinds dat die Duitser meedoet gaat het een stuk beter.
Parker zal wel worden weggekocht deze zomer. :(
  zondag 13 maart 2011 @ 14:42:27 #284
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_94045934
Kijken of ze nu ook bij Stoke een goed resultaat neer kunnen zetten.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:49:32 #285
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98223772
Tsjah, Championship dus :( Maar in tegenstelling tot Nederlandse clubs beginnen Engelse juist te kopen bij degradatie. In dit geval moet het ook wel, omdat er veels spelers weg willen/mogen.

Zeker weg:

Scott Parker. Nog niet bekend waarheen maar is Engels international en wil PL spelen. Wachten is waarschijnlijk op vertrek van Modric bij Spurs, die dan Parker halen.
Demba Ba. Heeft degradatieclausule en is gelinkt aan Newcastle en Everton.
Hitzlsperger. Zelfde clausule, nog geen interesse bekend.

Mogelijk weg:

Rob Green, ook Engels international dus wil PL spelen.
Upson, wil PL spelen.
Spector, contract loopt af en denkt na over verlenging. Schijnt ook aanbod van Duitse club op zak te hebben.
Cole en Piqiuionne willen waarschijnlijk ook weg.

Momenteel genoemde aankopen.

Kevin Nolan, schijnt zo goed als rond.
Yakubu van Everton, mogelijk in deal met Ba.
Faye van Stoke is al binnen.
El Hadj Diouf van Blackburn
Lex Immers :') van ADO
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:41:07 #286
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98246654
Voetbalprimeur:

quote:
'Newcastle vindt in Demba Ba opvolger Carroll'

Newcastle United lijkt in Demba Ba zijn nieuwe aanvalsleider gevonden te hebben. De spits zal nog voor het weekend zijn transfer van West Ham United afronden, meldt de BBC.

De 26-jarige Ba kan tegen een vastgesteld bedrag bij West Ham vertrekken, nadat die club onlangs uit de Premier League degradeerde. West Ham hoopte de Senegalese aanvaller te behouden, maar Ba maakte duidelijk dat hij niet in het Championship wilde voetballen.

Diverse Premier League-clubs hadden Ba op het lijstje staan, maar Newcastle toonde zich het slagvaardigst. Daarmee heeft manager Alan Pardew de gewenste opvolger van Andy Carroll binnen. Carroll vertrok eind januari naar Liverpool en Newcastle had toen niet genoeg tijd een nieuwe spits aan te trekken.

Overigens bewandelt Newcastle-middenvelder Kevin Nolan de omgekeerde weg. Hij verlaat The Magpies voor een avontuur bij West Ham.
pi_100705406
Bah! is er al een topic :(
Ik was net een hele mooie OP aan het ontwerpen.
Anyway gister gewonnen van Doncaster rovers met 0-1, mocht ook wel.
West Ham hoort in de PL *O*

West Ham United _O_
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:29:13 #288
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100706278
Eindelijk weer eens winst....
pi_100841132
Hoppa 4-0 :Y
3e in de stand, en zondag thuis tegen Leeds :)
goooooooo hammers!!!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 07:52:55 #290
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100841251
Leeds word geen makkie, die hikken ook al jaren tegen de Premier League aan. Come on you Irons!
pi_100841422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 07:52 schreef RD4 het volgende:
Leeds word geen makkie, die hikken ook al jaren tegen de Premier Leagute aan. Come on you Irons!
Klopt, maar wel een mooie pot :Y
zou de bbc hem nog uitzenden?
Is een mooi affiche en zondag zijn er maar 2 championship wedstrijden dus.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:22:50 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100841510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 07:52 schreef RD4 het volgende:
Leeds word geen makkie, die hikken ook al jaren tegen de Premier League aan. Come on you Irons!
Zag ze tegen Sheffield Wednesday, nou als ze zo gaan spelen tegen West Ham dan wordt het helemaal niks.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100861537
Heb eergisteren een shirt van West Ham gekocht. Ze hebben toch een leuke indruk op me bezorgd toen ik er in januari heen ging en het is stuk leuker om een in een shirt van WHU te lopen op trainingen op een club waar praktisch iedereen een shirt van Barca heeft of één van die andere cliché ploegen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:11:18 #294
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_100861637
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Heb eergisteren een shirt van West Ham gekocht. Ze hebben toch een leuke indruk op me bezorgd toen ik er in januari heen ging en het is stuk leuker om een in een shirt van WHU te lopen op trainingen op een club waar praktisch iedereen een shirt van Barca heeft of één van die andere cliché ploegen.
Cliche ploegen :') Ik loop daarom altijd in een shirt van Top Oss.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:16:10 #295
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100861800
John Carew naar West Ham, nu eens zien wat hij nog te brengen heeft....
pi_100861885
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef RD4 het volgende:
John Carew naar West Ham, nu eens zien wat hij nog te brengen heeft....
Dat was 2 weken geleden al man... :s
pi_100862127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef Equites het volgende:

[..]

Cliche ploegen :') Ik loop daarom altijd in een shirt van Top Oss.
En ik in die van Willem II & Ierland maar met zo'n drie trainingen in de week en een wedstrijd op zondag waarop ik vlag mag mijn kledingkast wel wat worden uitgebreid :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:20:17 #298
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_100875808
Heb ik eind vorig seizoen geprobeerd dit topic nieuw leven in te blazen, mis ik nu compleet dat er weer hoop is :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:21:25 #299
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_100875878
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:35 schreef DeZoektocht het volgende:
Bah! is er al een topic :(
Ik was net een hele mooie OP aan het ontwerpen.
Anyway gister gewonnen van Doncaster rovers met 0-1, mocht ook wel.
West Ham hoort in de PL *O*

West Ham United [ afbeelding ] _O_
Dit deeltje is bijna vol. Als jij nou de nieuwe opent met de nieuwe OP? Want dat heeft dit topic/deze club wel verdiend :D
pi_100994720
hmmmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')